Dreuge schreef:wiet alcohol keta mxe
Mad Hatter schreef:Speed ghb
Dr.Gonzo schreef:Voor mijn doen veel Pep en verder heb ik het vrij rustig gehouden, één ik geloof rode STER, Hasj, Ghb, Alcohol(Laatste 2 niet tegelijk nemen hoor) en wat wiet..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:6APB, MDMA en wiet.
Tomaat schreef:Ivo schreef:6APB, MDMA en wiet.
+ alcohol + xanax
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Tomaat schreef:Ivo schreef:6APB, MDMA en wiet.
+ alcohol + xanax
Oh juist, ook Xanax. Niks van gevoeld though :/
GekAzgaza schreef:De combi van LSD + ketamine + DMT + lachgas (allemaal tegelijk piekend) is trouwens echt TE geweldig. Ik doe niet echt aan drugs aanraden maar mocht een ervaren tripper zich in een situatie bevinden dat dat mogelijk is.. het is zeker mijn vetste combi ooit geweest
Volgens mij is dat normaal. Naar mijn gevoel werkt het totaal onbewust, maar het werkt wel. (vanaf 0,75mg kan ik dat vaststellen bij mijzelf) Bijvoorbeeld, ik moest vroeger dit jaar een piano-optreden geven voor véél ('belangrijk, chique, business-') volk in Brussel en ik stelde gewoon vast dat toen ik op het podium liep, mijn hartslag niet veranderde. (wat anders écht wel het geval zou zijn). Mijn pianokunde lijdt er niets onder, omdat je dus mentaal niet beneveld bent. In hogere dosissen dan 1,5mg word ik er trouwens alleen maar slaperig van.Ivo schreef:Oh juist, ook Xanax. Niks van gevoeld though :/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten