Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Gisteren maximale begaai avond gehad.
4 bier op. Toen kwam er een vriend langs die al truffels op had. Dus ik maar ook gaan trippen. 25 mg 4-aco-dmt genomen. Net na de piek nog 10 mg bijgenomen. Toen het ver klaar was daarmee 2x een beetje mxe genomen, niet afgewogen. Werd ik best scheef van, maar goed te doen.
Net na de piek 3 ballonnen lachgas gedaan.
En toen ging ik het scheefst ooit!
Ik heb uren lang niks meer gesnapt, kunnen zien en bijna niks kunnen verstaan. Dat was ietsjes overdreven schever dan mijn bedoeling was. Maar ja...
Multitude schreef:Ketamine, speed, lachgas, wiet,coke, alcohol (nicotine, caffeïne).
Enya schreef:Pyrazolam? Een nieuwe benzo? Yeessssss!!!!! Dat moet ik uitproberen!!
The Dude schreef:Don't mind, tis niet erg boeiend. tis iets van 12x potenter dan diazepam maar het heeft voornamelijk anxiolytic eigenschappen, en niet sedative of spierverslappend en dus weinig recreatief. Dus tenzij je plankenkoorts hebt of niet met chicks durft te praten heb je dr bar weinig aan.
Tis miss wel ideaal om angstaanvallen/badtrips tegen te gaan zonder de trip zelf erg te verstoren.
progressive schreef:The Dude schreef:Don't mind, tis niet erg boeiend. tis iets van 12x potenter dan diazepam maar het heeft voornamelijk anxiolytic eigenschappen, en niet sedative of spierverslappend en dus weinig recreatief. Dus tenzij je plankenkoorts hebt of niet met chicks durft te praten heb je dr bar weinig aan.
Tis miss wel ideaal om angstaanvallen/badtrips tegen te gaan zonder de trip zelf erg te verstoren.
Heeft Pyrazolam niet vreemde bijwerkingen? Ik weet het niet meer,... zat er laatst aan te denken om die in te slaan ipv de huidige etizolam. Speciaal voor bad trips.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten