Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Alcohol, pep, dex, ghb, coke, ketamine, flunitrazepam, flurazepam, oxazepam en lorazepam.
Wow, schrik er een beetje van...
Izzda schreef:mooie lijst inderdaad, haha
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Jmths schreef:Ethylfenidaat, methylfenidaat, alcohol, GHB, 2C-B, 2C-D, 4-FA, clonazolam, butyryl-fentanyl, diacetylmorfine (met de nodige tijd tussen de laatste 3 uiteraard).
Poseidon schreef:GHB, keta, shitloads of coca , liters wodka, strippen clonazepam, nitrazepam, oxazepam, temazepam
But it still hurts
kaasje schreef:Jmths schreef:Ethylfenidaat, methylfenidaat, alcohol, GHB, 2C-B, 2C-D, 4-FA, clonazolam, butyryl-fentanyl, diacetylmorfine (met de nodige tijd tussen de laatste 3 uiteraard).
Klinkt gezellig!
Jmths schreef:Ja, ik merk toch wel dat mijn gebruik er toch ook wel iets op vooruit gaat nu ik zoveel keus heb binnen mijn verzameling. Veel sneller ook 'drugs voor mijn drugs' gebruiken om een katertje/dipje tegen te gaan al blijft het binnen de perken zolang ik maar niet teveel alcohol consumeer, dan gaan de remmen los plus dan heb ik sowieso een heftige kater.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Jmths schreef:Poseidon schreef:GHB, keta, shitloads of coca , liters wodka, strippen clonazepam, nitrazepam, oxazepam, temazepam
But it still hurts
Nooit zoiets gehad van, deze pijn blijft maar aanhouden we gaan (langwerkende) dissociatieven er tegenaan gooien?
Poseidon schreef:Jmths schreef:Poseidon schreef:GHB, keta, shitloads of coca , liters wodka, strippen clonazepam, nitrazepam, oxazepam, temazepam
But it still hurts
Nooit zoiets gehad van, deze pijn blijft maar aanhouden we gaan (langwerkende) dissociatieven er tegenaan gooien?
Bedoel meer de pijn die mensen elkaar aandoen door elkaar onwaardig te behandelen.
Heb zelf geen fysieke pijn, zelfs nooit hoofdpijn. Wel lief advies @ Jmths
Poseidon schreef:Bedoel meer de pijn die mensen elkaar aandoen door elkaar onwaardig te behandelen. Heb zelf geen fysieke pijn, zelfs nooit hoofdpijn. Wel lief advies @ Jmths
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten