koen013 schreef:
@Vinnie hoe was je dmt ervaring?
het was een vette ervaring maar had er toch op een of andere manier meer van verwacht en had verwacht had het stukken heftiger/ indrukwekkender zou zijn.
ik had nog een soort van diepgang of iets spiritueels ofzo verwacht, maar het waren echt alleen maar mooie en gedetailleerde visuals.
nou moet ik wel zeggen dat ik ik de middag/begin avond al alcohol had gedronken en had geblowt waardoor ik ook niet nuchter aan de dmt begon.
maar ik deed t dus, na de eerst pof die ik die in had geademt voelde ik nik, ik ademende snel uit en nam nog een kleinere paar hits snel achter elkaar. toen begon ik het te voelen, mijn beeld begon een beetje te blurren ofzo en begon mij licht te voelen. ik gaf snel de pijp weg en vanaf dat moment kwam er een zware bodyload op mij. die werd zwaarder en zwaarder en toen viel ik weg (duurde max 8 seconden). het wegvallen op de steeds zwaarder wordende bodyload voelde ook een beetje als een combinatie tussen achterover vallen en opgezogen worden.
maar vanaf het moment dat ik weg was was de bodyload ook compleet verdwenen en zweefde ik door een soort van ruimte met links en rechts van mij lichtbollen/ planeten. eerst heel klein maar naarmate ik verder zweefde werden ze steeds groter en gedetailleerder. daarna ging ik op een gegeven moment in zo'n bol. deze bestond uit allemaal punten en lijnen van licht maar wel heel ordelijk. hier zweefde/vloog doorheen tot op een gegeven moment alles weer donkerder werd en ik iets later ook weer stemmen van vrienden te horen kreeg die met elkaar in gesprek waren. eerst hoorden ik hun stemmen maar kon ik er nog niet op reageren, maar niet al te lang daarna kon ik weer praten maar nog niet helemaal helder nadenken. maar dat kwam ook binnen max 3 minuten weer terug (op het niveau dat het voor de trip ook was dan) maar aan de andere kant leek het dus langer te duren want pas naar een half kon ik een beetje verwoorden wat ik had meegemaakt, maar eigenlijk de volgende dag pas echt goed.
hoop dat het een beetje leesbaar is