Scooby schreef:bier, hasj, wiet, guarana en keta
Pascal schreef:MXE, Ketamine, GHB, lachgas, wiet en hasj.
Azgaza schreef:Ketamine, methoxetamine, lachgas, hasj en wiet.
moonfox schreef:Ketamine en lachgas
Eko schreef:Scooby schreef:bier, hasj, wiet, guarana en ketaPascal schreef:MXE, Ketamine, GHB, lachgas, wiet en hasj.Azgaza schreef:Ketamine, methoxetamine, lachgas, hasj en wiet.moonfox schreef:Ketamine en lachgas
Er is ondertussen blijkbaar weer meer ketamine in omloop dan de afgelopen maanden,
Ranko schreef:En dat allemaal na de geruchten over Amy Winehouse, haar dood en haar keta...
Azgaza schreef:O mijn god wat een weekend. Dat ging dwars door diep heen, en het woord utopie zou de boel bijna beledigen. Wauw.
4-ho-mipt, ketamine, LSD, hasj, wiet, lachgas, DMT en diazepam.
De DMT was in een diepe k-hole op LSD. Holy shit. Dat was.. ehm.. ja.. wauw. Een keramische roodbruine schaal waar we met zijn allen in zaten in een dimensie van puur goud licht, al mijn cellen voelde pure mooi, en het voelde heel, heel diep. Alles was harmonie en schoonheid op dat moment, het was echt buiten de tijd en buiten het universum. Het is nog oprecht moeilijk om alles te bevatten. Ik ben de vreemdeling die bij ons kampje aansloot en spontaan DMT voor ons bereidde diep dankbaar.
Zaterdag nacht was oprecht de diepste psychedelische ervaring uit mijn bestaan, en dat leek na donderdag en vrijdag al bijna onmogelijk. Wauw.
Devil Fish schreef:Jullie zitten wel maar in een rare K-hole hoor, als je nog in staat bent om DMT te roken..
MDMC schreef:Hasjies,,
En nu ghb.. (het is op dit moment 1 groot weekend)
Shizzel schreef:MDMC schreef:Hasjies,,
en plots verdwenen op tiny?
Tisjeboy schreef:Shizzel schreef:MDMC schreef:Hasjies,,
en plots verdwenen op tiny?
OD
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten