Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
JongGeleerd schreef:Penis
JongGeleerd schreef:Lul niet, ik doe het perfect! Mensen durven eerstejaars scheikunde niet aan met een studentenvereniging, omdat t eerste jaar Scheikunde het zwaarste is. Ik doe t toch en rock t toch
JongGeleerd schreef:Ik zal nooit meer inzet tonen dan nodig is, want alles boven de 6 is verspilde vrije tijd
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Tomjour schreef:Ik vraag me af of dit topic een beetje hetzelfde is als het recepten kookboek op viva forum.
Heey, dat is een goed idee. Die dingen ga ik ook eens mixen.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Druks schreef:Dopaminded schreef:Hum. Ik gok deze avond op iets van een 2,5gr ongeveer... Oraal. Op een uurtje tijd... Valeriaan dan weliswaar
G'night DF jonkiez en chickiez
Valeriaan, een van de weinige herbals waar ik wat mee kan. Welterusten
Miss E schreef:JongGeleerd schreef:Lul niet, ik doe het perfect! Mensen durven eerstejaars scheikunde niet aan met een studentenvereniging, omdat t eerste jaar Scheikunde het zwaarste is. Ik doe t toch en rock t toch
Ik zou niet zo overmoedig worden als ik jou was, omdat je eerste cijfer toevallig een voldoende is.
Lekker zo doorgaan met die etizolam..
JongGeleerd schreef:Miss E schreef:JongGeleerd schreef:Lul niet, ik doe het perfect! Mensen durven eerstejaars scheikunde niet aan met een studentenvereniging, omdat t eerste jaar Scheikunde het zwaarste is. Ik doe t toch en rock t toch
Ik zou niet zo overmoedig worden als ik jou was, omdat je eerste cijfer toevallig een voldoende is.
Lekker zo doorgaan met die etizolam..
2e cijfer ook een voldoende!
In beide gevallen was het verslag super goed, maar ik heb flinke aftrek gekregen omdat ik de layout niet gevolgd had. Ze vertelden me pas achteraf dat er achterin het practicum boekje een voorbeeld verslag stond die liet zien in welke vorm het geschreven moest...
JongGeleerd schreef:Lul niet, ik doe het perfect! Mensen durven eerstejaars scheikunde niet aan met een studentenvereniging, omdat t eerste jaar Scheikunde het zwaarste is. Ik doe t toch en rock t toch
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast