Bier schreef:Truffels (maar dan een keer goed) en lsd, maar pas alles als de tijd er rijp voor is...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Maurits schreef:Bier schreef:Truffels (maar dan een keer goed) en lsd, maar pas alles als de tijd er rijp voor is...
= psychose
Bier schreef:Maurits schreef:Bier schreef:Truffels (maar dan een keer goed) en lsd, maar pas alles als de tijd er rijp voor is...
= psychose
Spreek je dan uit eigen ervaring?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Wormenkrabber schreef:In jouw geval is dat echt vragen om psychoses. Mensen met een stoornis moeten oppassen voor drugs in het algemeen, en al helemaal voor psychedelische stoffen. Ook voor blowen moet je oppassen. Mensen met stoornissen zijn vaak vatbaarder voor psychoses en andere narigheid. Ik weet er zelf alles van. Als ik wat minder eigenwijs geweest was was dat gezeik mij allemaal gespaard gebleven.
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Wormenkrabber schreef:Yomabo schreef:Ik zie net dat mijn reactie een beetje lullig over kan komen, maar ik ben serieus geïnteresseerd.
Autisme, psychose gevoeligheid, schizofrenie, etc. En in een psychose raak je contact kwijt met de realiteit. Dit kan de manische kant maar helaas ook de paranoide kant opgaan. Ik heb ervaring met de paranoide versie: slapen lukt niet meer, je bent hartstikke angstig, je ziet en hoort dingen die er niet zijn...En dat terwijl je al dagen nuchter bent
verneukeratief schreef:Prinses Preksie schreef:Zyklon B
Maurits schreef:Bier schreef:Maurits schreef:= psychose
Ja, toen ik ietsvan 21 jaar was, een korte psychose (circa 8 uur) op paddo's![]()
Bier schreef:Maurits schreef:Bier schreef:Spreek je dan uit eigen ervaring?
Ja, toen ik ietsvan 21 jaar was, een korte psychose (circa 8 uur) op paddo's![]()
Toch ben ik er in geïnteresseerd..
Welke drugs zijn dan wel redelijk 'veilig' in gebruik? En waarom gebruik je steeds deze emoticon:? Het is toch wel serieus.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:In ieder geval geen psychedelica en/of stimulanten.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Maurits schreef:Bier schreef:Maurits schreef:= psychose
Amvitamientje schreef:Bij stimulantica lijkt mij dat omdat het met je dopamine fuckt, dopamine speelt ook een rol bij een psychose. Tevens lijkt mij ook dat slaaptekort ook niet echt goed voor je koppie is
Bij psychedelica is het meer de kans op bad-trips (eigenlijk een soort lichte psychose, alleen dan kortdurend). Je kan er wel een echte psychose aan overhouden, maar dat is dan bijna altijd omdat je al psychotisch gevoelig was. Dit komt eigenlijk niet zo vaak voor.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
stuiterbal schreef:Ik vond het effect subtiel maar erg lekker. Geen dip van gehad, het duurde alleen wel 16 uur eer m'n pupillen weer normaal waren...
stuiterbal schreef:Ja, ik snap de bijnaam 'xtc light' wel.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast