Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

Re: Welke drugs wil je nog proberen

wo okt 05, 2011 10:49 pm

- LSD
- Mescaline
- Ayahuasca
- DMT
- Ketamine
- MDMA
- Cocaine
- Opium

Zijn vast nog wel meer, maar die heb ik denk ik dan nog niet ondekt:P

Re: Welke drugs wil je nog proberen

wo okt 05, 2011 11:08 pm

Bloxnix schreef:Dit is eigenlijk een van de weinige drugs waar ik me totaal niet tot aagetrokken voel eigenlijk.


Het zal wel ieder zijn ding zijn denk ik dan. Ik ga je heel eerlijk vertellen dat ik alle waarschuwingen heel serieus neem en dat ik zeker besef waar ik aan toe ben en me daar ook op zal voorbereiden. Zoals ik eerder al zei is dit niet iets wat ik zomaar even een toevallig uitgekozen weekend zal proberen. Hier ga ik zeker voldoende tijd voor nemen om zowel mezelf als mijn trip sitter goed te informeren en de nodige voorzorgsmaatregelen zal treffen. Dit is trouwens ook de eerste drug die mijn interesse heeft gewekt waarbij ik een sitter absoluut noodzakelijk acht. Wat dat betreft denk ik dat het met mijn ingesteldheid wel goed zit.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

do okt 06, 2011 1:10 am

Kijk ermee uit etc. etc. Overigens heb ik hetzelfde als blooddrain, ben weer in mijn driemaandelijkse "ik wil ook eens datura"-bui. Binnenkort eens wat dingen uitzoeken met betrekking tot extracties en zo :#:

Re: Welke drugs wil je nog proberen

do okt 06, 2011 5:47 pm

Daar ben ik overigens nog over aan het twijfelen of ik het gewoon op de "normale" manier wil gebruiken, nl. Zaadjes eten. (Zeker oppassen met dosis heb ik me laten vertellen). Of dat ik een extract dan wel een tinctuur ervan ga maken en deze ga gebruiken. Volgens wat mij is verteld is dit iets veiliger omdat hiermee preciezer valt te doseren. En zeg nu zelf, een tripje richting ziekenhuis is nu ook niet echt je van het. :-P

Re: Welke drugs wil je nog proberen

do okt 06, 2011 6:20 pm

Bovenaan (en als enige) op mijn to do-list staat Ayahuasca.

Maybe, someday, we'll see...

Beeeb

Re: Welke drugs wil je nog proberen

do okt 06, 2011 8:33 pm

Methamfetamine en heroine. Gewoon voor 1 keer en dan ook achter elkaar. Eerst lekker lang door op de meth en dan afsluiten met heroine.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 07, 2011 2:33 am

DMT en ketamine gecombineerd :rock:

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 07, 2011 4:43 pm

Vanavond 5-APB proberen tijdens Technootjes in Simplon. Ben benieuwd of het idd beter/potenter is dan 6-APB :)

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 07, 2011 4:53 pm

endymion schreef:Methamfetamine en heroine. Gewoon voor 1 keer en dan ook achter elkaar. Eerst lekker lang door op de meth en dan afsluiten met heroine.


hero :| ik ben ook wel geintreseerd in dat verdovende effect maar never nooit dat ik het ga proberen. Wil niet verslaafd worden.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 07, 2011 4:55 pm

Lachgas, moet naar de makro vanaaf dus wie weet :p
GHB of GBL, ooit heel klen beetje GHB op was wel lekker, zal wel keer goed lam ervan zijn, maar het daar dan ook gelijk bij laten ivb verslavings potenieel.
Morfine recreatief, ook voor een keer dan en zeker niet vaker.
1 keer echt goede coke niet die versneden meuk.
Eventueel ooit LSD, ik durf dat nu nog niet aan, en dan ben ik er zeker niet klaar voor.
ketamine lijkt me leuk lekker in niet al te hoge dosis.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 07, 2011 5:02 pm

Frog schreef:Lachgas, moet naar de makro vanaaf dus wie weet :p
GHB of GBL, ooit heel klen beetje GHB op was wel lekker, zal wel keer goed lam ervan zijn, maar het daar dan ook gelijk bij laten ivb verslavings potenieel.
Morfine recreatief, ook voor een keer dan en zeker niet vaker.
1 keer echt goede coke niet die versneden meuk.
Eventueel ooit LSD, ik durf dat nu nog niet aan, en dan ben ik er zeker niet klaar voor.
ketamine lijkt me leuk lekker in niet al te hoge dosis.


Lachgas is echt vet, GHB ook. Morfine is gewoon lekker. Coke ook hahaha.
LSD wil ik ook nog wel eens proberen, maar dat durf ik nu ook nog niet. Ben eigenlijk niet zo van het halucineren hoewel hallucinere op MDMA wel vet is. :xtc:

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 07, 2011 5:16 pm

Dissendium schreef:
Frog schreef:Lachgas, moet naar de makro vanaaf dus wie weet :p
GHB of GBL, ooit heel klen beetje GHB op was wel lekker, zal wel keer goed lam ervan zijn, maar het daar dan ook gelijk bij laten ivb verslavings potenieel.
Morfine recreatief, ook voor een keer dan en zeker niet vaker.
1 keer echt goede coke niet die versneden meuk.
Eventueel ooit LSD, ik durf dat nu nog niet aan, en dan ben ik er zeker niet klaar voor.
ketamine lijkt me leuk lekker in niet al te hoge dosis.


Lachgas is echt vet, GHB ook. Morfine is gewoon lekker. Coke ook hahaha.
LSD wil ik ook nog wel eens proberen, maar dat durf ik nu ook nog niet. Ben eigenlijk niet zo van het halucineren hoewel hallucinere op MDMA wel vet is. :xtc:

Ik hed dat dus met LSD, heb wel wat angsten zo nu en dan, ben ergens bang dat ik fout ga, dus wacht ik zeker mee tot ik denk ik voel me oke, en anders maar niet.
Ooit wel is een lijntje coke op dat ik dachtvan tering me hele kop is verdoofd, was lekker, helaas was me kameraad destijds vet gierig en gaf me nie meer.
1 keer zelf coke gekocht maar flinke lijnen en minimaal effeckt, was wel lekker ofso, maar echt niet van wow dit is oke spul.
Op MDMA heb ik nooit echt halicuanties gehad tot nu toe, gebruikte dit meestal aleen, en in rustige omgeving, dat scheelt eneorm denk ik.
lasers veel mensen drukke muziek etc zullen hallucianties op MDMA in de hand werken is mijn theorie.
Meest rare tot nu toe is dat ik vaagjes mensen zag buiten die er niet stonden was 2 sec en toen dacht ik komt van de MDMA en weg waren ze.
En met me ogen dicht dat ik dacht me 2 katten liggen bij me op de bank, terwijl ze verderop op de krappaal lagen te slapen.
Ook is dat sommige dingen beetje vage gloed lijken te hebben, maar was ook minimaal.
Zelf heb ik echt geen haast met nieuwe dingen proberen, en weet van mezelf dat ik verslavings gevoelig ben dus alles op zijn tijd. :)

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 07, 2011 6:46 pm

Dissendium schreef:
Frog schreef:Lachgas, moet naar de makro vanaaf dus wie weet :p
GHB of GBL, ooit heel klen beetje GHB op was wel lekker, zal wel keer goed lam ervan zijn, maar het daar dan ook gelijk bij laten ivb verslavings potenieel.
Morfine recreatief, ook voor een keer dan en zeker niet vaker.
1 keer echt goede coke niet die versneden meuk.
Eventueel ooit LSD, ik durf dat nu nog niet aan, en dan ben ik er zeker niet klaar voor.
ketamine lijkt me leuk lekker in niet al te hoge dosis.


Lachgas is echt vet, GHB ook. Morfine is gewoon lekker. Coke ook hahaha.
LSD wil ik ook nog wel eens proberen, maar dat durf ik nu ook nog niet. Ben eigenlijk niet zo van het halucineren hoewel hallucinere op MDMA wel vet is. :xtc:

ik vond mn 1e keer lsd best meevallen :) gewoon zorgen dat er iemand met verstand bij is. Dat geeft je zowiezo al een veiliger gevoel en leuke trip ^^

Re: Welke drugs wil je nog proberen

za okt 08, 2011 1:50 am

Dissendium schreef:
endymion schreef:Methamfetamine en heroine. Gewoon voor 1 keer en dan ook achter elkaar. Eerst lekker lang door op de meth en dan afsluiten met heroine.


hero :| ik ben ook wel geintreseerd in dat verdovende effect maar never nooit dat ik het ga proberen. Wil niet verslaafd worden.


Na 1 keertje ben je echt niet gelijk verslaafd. Gewoon voor 1 keer een meth/hero drugsbinge. Zal toch niet zo eenvoudig zijn om dat beide in bezit te krijgen.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

za okt 08, 2011 1:53 am

endymion schreef:
Dissendium schreef:
endymion schreef:Methamfetamine en heroine. Gewoon voor 1 keer en dan ook achter elkaar. Eerst lekker lang door op de meth en dan afsluiten met heroine.


hero :| ik ben ook wel geintreseerd in dat verdovende effect maar never nooit dat ik het ga proberen. Wil niet verslaafd worden.


Na 1 keertje ben je echt niet gelijk verslaafd. Gewoon voor 1 keer een meth/hero drugsbinge. Zal toch niet zo eenvoudig zijn om dat beide in bezit te krijgen.


beide niet..maar aan 1 vd 2 kom je vast wel,en beide zijn net zo erg

Re: Welke drugs wil je nog proberen

za okt 08, 2011 2:18 am

alcoholist schreef:beide niet..maar aan 1 vd 2 kom je vast wel,en beide zijn net zo erg


Jij hebt het wel beide gedaan? vertel eens hoe de combi is. Niet tegelijk maar eerst lekker up met de meth en als het uit gaat werken aan de hero. Of deed jij beide tegelijk?

Re: Welke drugs wil je nog proberen

za okt 08, 2011 3:03 am

endymion schreef:
alcoholist schreef:beide niet..maar aan 1 vd 2 kom je vast wel,en beide zijn net zo erg


Jij hebt het wel beide gedaan? vertel eens hoe de combi is. Niet tegelijk maar eerst lekker up met de meth en als het uit gaat werken aan de hero. Of deed jij beide tegelijk?


ik heb mensen verot zien gaan aan beide,en als er geen bruin geregeld kon worden,dan maar meth.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 09, 2011 12:11 am

Mirtazapine

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 09, 2011 12:53 am

Geen enkele, mijn experimenteer fase ligt al ff achter mij. Waarom zou je ook vermits speed, mdma en ket de beste zijn :p

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 09, 2011 6:03 pm

DMT
LSD
wiet in een vaporizer roken ;D
mescaline

wss wel meer maar weet er ff geen ;p

mischien:
Kat ofzo
1 of andere gif kikker likken wat een hallucigene werking zou hebben

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 09, 2011 6:38 pm

NARKOZE schreef:1 of andere gif kikker likken wat een hallucigene werking zou hebben


dirty sanchez style :rock:

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 09, 2011 6:40 pm

DMT en 2cb

Re: Welke drugs wil je nog proberen

ma okt 10, 2011 10:14 pm

Al zeker:
6APB
Mxe

En voor de rest, alles wat mn pad kruist..

Re: Welke drugs wil je nog proberen

ma okt 10, 2011 11:14 pm

Jack Daniels schreef:DMT en 2cb

deze 2, en heel misschien nog ghb.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

ma okt 10, 2011 11:17 pm

MDA
Paddo's (maar dan is n keer goed!)
Hasj olie.
en mischien later nog wel acid

maar het liefst hasjolie :D :stoned: :rock:

Re: Welke drugs wil je nog proberen

do okt 13, 2011 8:30 pm

PCP, heb ik ondertussen binnen. enkel nog een datum uitpikken voor te testen

Re: Welke drugs wil je nog proberen

vr okt 14, 2011 3:27 pm

Mescaline, DPT

die 2 vooral, voor de rest heb ik al veel te veel geprobeerd...

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 16, 2011 3:27 am

O-Desmethyltramadol.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 16, 2011 7:14 pm

bijna alles wel :P

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo okt 16, 2011 9:54 pm

alcoholist schreef:
endymion schreef:
alcoholist schreef:beide niet..maar aan 1 vd 2 kom je vast wel,en beide zijn net zo erg


Jij hebt het wel beide gedaan? vertel eens hoe de combi is. Niet tegelijk maar eerst lekker up met de meth en als het uit gaat werken aan de hero. Of deed jij beide tegelijk?


ik heb mensen verot zien gaan aan beide,en als er geen bruin geregeld kon worden,dan maar meth.


Tja.....Er gaan mensen verot aan allerlei soorten drug/medicijnen/roken of zelfs aan eten (obsessief).
Kwestie van weten waar je mee bezig bent en discipline, en waarschijnlijk ook wel een bepaalde intelligentie.
Plaats een reactie