Xeloc schreef:Ik wil volgende keer eens 6-apb of mdma en 2cb combineren!
Xeloc schreef:Ik wil volgende keer eens 6-apb of mdma en 2cb combineren!
MushRockker schreef:Flink lijstje geworden:
- LSD (duurt zo lang voordat het eindelijk kerstvakantie is..)
- 6-APB
- 4-FMP
- 4-Ho-Mipt
- DMT
- MDA
- 2C-B
- Paddo's (vraag me gewoon af of het erg verschilt van truffels)
+ Pep (dan wil ik wel goede)
+ Ketamine
doq schreef:... en het is niet persé dodelijk, dan neem ik het tot me.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Dr.Gonzo schreef:doq schreef:... en het is niet persé dodelijk, dan neem ik het tot me.
vork schreef:Held? Ik vind je eerder een sukkel als je er zo mee om gaat.
Einstein schreef:Ach, hij bedoelt waarschijnlijk gewoon dat hij best nieuwsgierig is naar verschillende drugs en zocht een indrukwekkende manier om dat uit te drukken
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
doq schreef:ik heb drie maand lang bijna elke week 2 x pillen geslikt, op een gegeven moment zat ik op 7/8 pillen op een avond. Ben nu drie weken gestopt gelukkig en de klachten gaan gelukkig al weg.
Schokken in je hoofd (of hele lichaam) zijn echt zoooo irritant.
Ivo schreef:Einstein schreef:Ach, hij bedoelt waarschijnlijk gewoon dat hij best nieuwsgierig is naar verschillende drugs en zocht een indrukwekkende manier om dat uit te drukken
Denk ik ook... Als je kijkt hoeveel mensen zich uitleven met al die 2C-3-4-meo-deo-hipt-mipt toestanden, denkt hij hetzelfde. Hij drukt zich gewoon niet ideaal uit
Ankerwijf schreef:LSD staat duidelijk bovenaan op t lijstje..
En ik heb altijd gezegd nooit te willen snuiven.. Maar toch : Keta..
6APB
2C-B
4Fluor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten