Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wellbutrin snuiven

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Wellbutrin snuiven

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di maart 15, 2016 5:42 am

[img]http://i.imgur.com/2hekxId.jpg?1[/img

Is het te snuiven Zo ja, wat geeft het?

Wellbutrin is een medicijn dat vooral ingenomen wordt om te kunnen stoppen met roken.
Dat kan discutabel zijn, want daarnaast zou het een energiekuur zijn met een anti-depressieve werking.
Je kan Wellbutrin relatief gemakkelijk op voorschrift krijgen.

Je neemt een wietgrinder, en grind één pil zo fijn mogelijk.
Je snuift de gehele pil op en wacht benieuwd af.
Je krijgt een instant pep-kick zonder de euforie (heel bizar) en zal weer de koning van het praten wezen;
Het bijzonder energieke gevoel houdt ongeveer een uur aan en begint dan aan zijn relatief milde uitwerking. (afkick)

Relatief doordat hij die echte pep kent lacht met deze milde afkick;
Hij die geen pep kent en dit voor de eerste keer besluit te snuiven,
zal zichzelf dood wensen.
Het heeft zijn werking als echte 'drug' en zal dan ook zijn uitwerking hebben.

De gemaalde witte pil voelt net als bij gewone pep soms bevredigend 'branderig' aan wanneer deze de neus ingezogen word.

U weet het direct, dit is duidelijk voelbaar pep-spul;
Je weet dan ook direct dat voorzichtigheid hierbij geboden is.
De pil heeft wanneer deze oraal genomen wordt een verlengde uitwerking, wat dus wil zeggen dat u ook heel wat rommel in je neus snuift als Wellbutrin de hierboven beschreven eigenschap bezit
je voelt zelf wel dat je na een derde gemalen pil moet stoppen...
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op di maart 15, 2016 6:09 am, in totaal 4 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Wellbutrin snuiven

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di maart 15, 2016 5:59 am

Je krijgt die typische keelpijn die pijn doet als je slikt, maar dan drie keer zo erg.
Dat zijn nu eenmaal de bijwerkingen, echter, je keel 'gorgelen' met Hextril maakt hier een einde aan.
je besluit gemakkelijk en wijselijk dat het na je derde pil wel goed is geweest.
Dit komt omdat je 'voldaan' bent.
Je kan raar maar waar ook gaan slapen.

HEEFT HET TOEGEVOEGDE RECREATIEVE WAARDE?

Neen, omdat je met deze gesnoven pillen het tussenschot van je neus vliegensvlug in gatenkaas zal dpen veranderen.

Je kan het eens doen voor de kick als je hem echt nodig hebt (peptrek) maar bij één keer zal het waarschijnlijk wel blijven.
Verwacht er overigens niet te veel van, het is niet zo geconcentreerd als gewone pep.

Je kan Wellbutrin dus snuiven maar ik raad af meer dan drie pillen te snuiven.
Bewaar het voor een voor jouw speciale gelegenheid of zo.

Het doet zijn werk dus goed, maar verliest al zeer snel zijn charme.
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op di maart 15, 2016 6:16 am, in totaal 5 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Wellbutrin snuiven

Berichtdoor Amvitamientje » di maart 15, 2016 6:04 am

Ik snap nou niet wat jij hier nou recreatief aan vind. Ik kreeg het middel tegen mijn ADHD en depressie.
Maar ik denk dat je je neus aardig verneukt hier mee. Ik vind het totaal niet een ''voelbaar pep-spul''
Beter snuif je gewoon speed ipv experimenteren met het snuiven van medicijnen die eigenlijk bedoeld zijn voor oraal gebruik.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin snuiven

Berichtdoor Amvitamientje » di maart 15, 2016 6:07 am

Full Moon schreef:Je kan Wellbutrin dus snuiven maar ik raad af meer dan drie pillen te snuiven.

Ik raad het recreatieve gebruik van bupropion af!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin snuiven

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di maart 15, 2016 6:21 am

[quote="Amvitamientje"]Ik snap nou niet wat jij hier nou recreatief aan vind. Ik kreeg het middel tegen mijn ADHD en depressie.
Maar ik denk dat je je neus aardig verneukt hier mee. Ik vind het totaal niet een ''voelbaar pep-spul''
Beter snuif je gewoon speed ipv experimenteren met het snuiven van medicijnen die eigenlijk bedoeld zijn voor oraal gebruik.[/quote Jij hoeft voor mij niet te bepalen wat ik doe.


Dit is louter informatief, daarbij...

Jij hebt ADHD, maar velen hebben dat niet.
Zij die ADHD hebben reageren anders op pep.
Is het jou ook al opgevallen dat er geen enkele ADHD-er is die zijn medicijnen met plezier inneemt?
(Relatine bijvoorbeeld, ook snuifbaar)
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Wellbutrin snuiven

Berichtdoor Amvitamientje » di maart 15, 2016 7:55 am

Full Moon schreef:Jij hebt ADHD, maar velen hebben dat niet.

Dat heb je goed opgemerkt! :)

Full Moon schreef:Zij die ADHD hebben reageren anders op pep.

Klopt, maar dat zegt nog niet dat ADHD'ers pep niet recreatief vinden.

Full Moon schreef:Is het jou ook al opgevallen dat er geen enkele ADHD-er is die zijn medicijnen met plezier inneemt?
(Relatine bijvoorbeeld, ook snuifbaar)

Nee, ben ik dan een uitzondering op die regel? Mijn voorgeschreven dexamfetamine gaat er nog steeds met alle plezier er in! :kleuter:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin snuiven

Berichtdoor Jmths » di maart 15, 2016 5:28 pm

Amvitamientje schreef:
Full Moon schreef:Is het jou ook al opgevallen dat er geen enkele ADHD-er is die zijn medicijnen met plezier inneemt?
(Relatine bijvoorbeeld, ook snuifbaar)

Nee, ben ik dan een uitzondering op die regel? Mijn voorgeschreven dexamfetamine gaat er nog steeds met alle plezier er in! :kleuter:

Methylfenidaat krijgt vrijwel iedereen een hekel aan op de lange termijn, ik krijg het al jaren op recept maar ik prefereer vele RC stimulanten die ironisch genoeg ook nog eens goedkoper zijn (ethylfenidaat, 3-FPM, 2-FA, etc).
Dexamfetamine heeft een hogere dopamine affiniteit (en lagere noradrenaline affiniteit) dan amfetamine, naar mijn mening veel prettiger om te misbruiken dan amfetamine zelf.
Niemand in Belgenland wil me echter dexamfetamine voorschrijven, zucht. :roll2:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Wellbutrin snuiven

Berichtdoor FRESH » di maart 15, 2016 5:49 pm

Jmths schreef:Niemand in Belgenland wil me echter dexamfetamine voorschrijven, zucht. :roll2:


Dat is al één goede reden om te verhuizen :-)
FRESH
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner