Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wil miss morgen MDMA met 4-HO-MET proberen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Wil miss morgen MDMA met 4-HO-MET proberen

Berichtdoor spikeycloud » za sep 21, 2019 12:11 am

Hoi Mensen,

Ik zit er over te denken om morgen een kleine dosis MDMA met 4-HO-MET te pakken. Ik heb redelijk wat ervaring met 4-HO-MET maar MDMA zal mijn eerste keer worden. Ik heb overigens wel ervaring met 4-FA. Ik zal zelf te denken aan een kwart pil wat ogv 50-55 mg is en 10 mg 4-HO-MET
Ik weet dat het over het algemeen de 1e keer het beter is om niet te mixen maar aan de andere kant wil ik het liefste zo min mogelijk verwachtingen hebben en uit mijn comfortzone stappen. Zover als ik weet is MDMA en 4-HO-MET ook totaal geen gevaarlijke combi.

De setting zullen clubs zijn waar alcohol wordt gedronken - en dit is wel het dingetje waar ik aan zit te twijfelen - of dit wel de beste setting zal zijn en ik juist voor mezelf of andere mensen een afstand creëer omdat alcohol een totaal andere wereld is natuurlijk. Kweet ook uit ervaring dat ander drugsgebruik niet altijd geapprecieerd worden door dat soort schapen - waar ik me soms onbewust toch druk om ga maken..Maar aan de andere kant vind ik het ook zonde van de MDMA om het thuis te doen. Ik wil een lage dosis pakken... maar dan nog…

Thoughts anyone? Of iemand ervaringen met deze combi op een alcohol feest?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Wil miss morgen MDMA met 4-HO-MET proberen

Berichtdoor Jmths » ma sep 23, 2019 2:44 pm

Nog geprobeerd?

Erg interessante combinatie natuurlijk waarvan ik mij vrijwel niet kan voorstellen dat deze tegen valt mits gepoogd in de juiste context en setting. ^^

Zelf heb ik de MDMA + Tryptamine combinaties nooit zo grondig bestudeerd maar deze lijken mij zeker interessant.

Alcohol gebruikers staan relatief positief ten opzichte van MDMA gebruik en de MDMA zal de 4-HO-MET ook een stuk meer behapbaar maken. Maar wordt misschien wat lastiger om iemand te vinden om een beetje mee te levelen natuurlijk. :)
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Wil miss morgen MDMA met 4-HO-MET proberen

Berichtdoor spikeycloud » di sep 24, 2019 11:42 am

Jmths schreef:Nog geprobeerd?

Erg interessante combinatie natuurlijk waarvan ik mij vrijwel niet kan voorstellen dat deze tegen valt mits gepoogd in de juiste context en setting. ^^

Zelf heb ik de MDMA + Tryptamine combinaties nooit zo grondig bestudeerd maar deze lijken mij zeker interessant.

Alcohol gebruikers staan relatief positief ten opzichte van MDMA gebruik en de MDMA zal de 4-HO-MET ook een stuk meer behapbaar maken. Maar wordt misschien wat lastiger om iemand te vinden om een beetje mee te levelen natuurlijk. :)


Nee had besloten om nuchter te gaan. Ja miss is dat een beetje mijn beeld dat ik met scheve schaatsen aangekeken zou worden als men zou zien dat ik onder invloed ben. Maar dat kan best een foutief beeld zijn als ik het zo hoor.

Ik ben sowieso de laatste tijd bezig om vaak nuchter op stap te gaan om bepaalde niet helpende patronen te doorbreken. Ben ook met name geinstresseerd wat het MDMA doet met mijn recente gediagnosticeerde autisme. Hoor daar steeds meer positieve dingen over dat het heel doeltreffend kan zijn om bepaalde sociale angsten aan te pakken. Verwacht dat ik op een dergelijke combi wellicht wat sneller resultaat zou krijgen. Miss ook niet, maar I won't know until I try.

Overigens zat ik ook te denken om 6-APB te pakken i.c.m. ho-met omdat ik eigenlijk nu nog niet de magie van M wil verneuken. Of werkt dat zo niet?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Wil miss morgen MDMA met 4-HO-MET proberen

Berichtdoor Jmths » di sep 24, 2019 12:26 pm

spikeycloud schreef:Nee had besloten om nuchter te gaan. Ja miss is dat een beetje mijn beeld dat ik met scheve schaatsen aangekeken zou worden als men zou zien dat ik onder invloed ben. Maar dat kan best een foutief beeld zijn als ik het zo hoor.

Ik ben sowieso de laatste tijd bezig om vaak nuchter op stap te gaan om bepaalde niet helpende patronen te doorbreken. Ben ook met name geïnteresseerd wat het MDMA doet met mijn recente gediagnosticeerde autisme. Hoor daar steeds meer positieve dingen over dat het heel doeltreffend kan zijn om bepaalde sociale angsten aan te pakken. Verwacht dat ik op een dergelijke combi wellicht wat sneller resultaat zou krijgen. Miss ook niet, maar I won't know until I try.

Overigens zat ik ook te denken om 6-APB te pakken i.c.m. ho-met omdat ik eigenlijk nu nog niet de magie van M wil verneuken. Of werkt dat zo niet?

Met nuchter kun je nooit fout gaan natuurlijk. ;)

Het hangt natuurlijk van de mensen af maar als jij MDMA verantwoord en met beleid gebruikt zal de gemiddelde persoon met enig intellect zich niet negatief opstellen ten opzichte van je lijkt mij.

Als je MDMA en/of Tryptamines wilt toepassen met therapeutisch doeleinde is het handig om te weten van jezelf waar je zoal op kunt vast lopen en op welk vlak jij jezelf graag ziet groeien.

MDMA heeft een hoog empathisch gehalte wat een eventueel interessant aspect zou kunnen wezen op gebied van autisme. In specifieke (professionele) context is MDMA dus ook wel toegepast voor de behandeling van post traumatische stress.

Het combineren van 'Research Chemicals' komt natuurlijk altijd met een beetje extra onvoorspelbaarheid. Persoonlijk denk ik dat de risico's van het combineren van 6-APB en 4-Ho-MET verantwoord kan gebeuren zolang deze met respect en bedachtzaamheid benadert worden.

Wat betreft het behouden van de magie denk ik niet dat je gedachten geheel onterecht zijn zolang je zelf enige nuance kunt aanbrengen natuurlijk, je moet het een beetje leuk houden zogezegd. :)
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Wil miss morgen MDMA met 4-HO-MET proberen

Berichtdoor spikeycloud » di sep 24, 2019 12:40 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Nee had besloten om nuchter te gaan. Ja miss is dat een beetje mijn beeld dat ik met scheve schaatsen aangekeken zou worden als men zou zien dat ik onder invloed ben. Maar dat kan best een foutief beeld zijn als ik het zo hoor.

Ik ben sowieso de laatste tijd bezig om vaak nuchter op stap te gaan om bepaalde niet helpende patronen te doorbreken. Ben ook met name geïnteresseerd wat het MDMA doet met mijn recente gediagnosticeerde autisme. Hoor daar steeds meer positieve dingen over dat het heel doeltreffend kan zijn om bepaalde sociale angsten aan te pakken. Verwacht dat ik op een dergelijke combi wellicht wat sneller resultaat zou krijgen. Miss ook niet, maar I won't know until I try.

Overigens zat ik ook te denken om 6-APB te pakken i.c.m. ho-met omdat ik eigenlijk nu nog niet de magie van M wil verneuken. Of werkt dat zo niet?

Met nuchter kun je nooit fout gaan natuurlijk. ;)

Het hangt natuurlijk van de mensen af maar als jij MDMA verantwoord en met beleid gebruikt zal de gemiddelde persoon met enig intellect zich niet negatief opstellen ten opzichte van je lijkt mij.

Als je MDMA en/of Tryptamines wilt toepassen met therapeutisch doeleinde is het handig om te weten van jezelf waar je zoal op kunt vast lopen en op welk vlak jij jezelf graag ziet groeien.

MDMA heeft een hoog empathisch gehalte wat een eventueel interessant aspect zou kunnen wezen op gebied van autisme. In specifieke (professionele) context is MDMA dus ook wel toegepast voor de behandeling van post traumatische stress.

Het combineren van 'Research Chemicals' komt natuurlijk altijd met een beetje extra onvoorspelbaarheid. Persoonlijk denk ik dat de risico's van het combineren van 6-APB en 4-Ho-MET verantwoord kan gebeuren zolang deze met respect en bedachtzaamheid benadert worden.

Wat betreft het behouden van de magie denk ik niet dat je gedachten geheel onterecht zijn zolang je zelf enige nuance kunt aanbrengen natuurlijk, je moet het een beetje leuk houden zogezegd. :)


Wat ik bedoel met de magie. Als ik mensen zo hoor dan is de eerste keer MDMA het beste en krijgen daarna de magie niet meer terug - dus dat je dat maar 1 keer kunt ervaren. Dit hoor ik wat minder bij 6-APB. Dus als de eerste keer de beste is, doe ik het liever bij iets speciaals dan een random uitgaansavond. Dus de vraag is eigenlijk of 6-APB de magic van MDMA zou verneuken of niet.

Overigens kan ik me voorstellen dat als ik een lage dosis MDMA pak, dat de magic dan ook minder snel verneukt wordt?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Wil miss morgen MDMA met 4-HO-MET proberen

Berichtdoor Jmths » di sep 24, 2019 5:55 pm

Wanneer je het over magie hebt met betrekking tot MDMA en 6-APB gaat het grotendeels over de serotonine gerelateerde effecten.

De eerste keer een nieuwe drugs dat andere receptoren aangrijpt knalt er altijd goed in. Maar mits je er voldoende pauze tussen houdt, laten we zeggen 3 maanden zal deze magie normaal gesproken aardig aanwezig blijven. Tenzij je je al in een depressieve periode van je leven bevindt bij sprake van.

6-APB en MDMA werken via sterk gelijkende mechanismen en zullen dan ook aanzienlijke kruistolerantie veroorzaken. Bij 6-APB gebruik zal er echter relatief gezien net iets minder serotonine gerelateerde tolerantie plaats vinden.

Als je een psychedelica neemt die zich aan de 5HT2A receptoren bind zal er vrijwel geen merkbare kruistolerantie plaatsvinden met MDMA of 6-APB. Eveneens versterken Psychedelica / 5HT2A agonisten de al aanwezige effecten gefaciliteerd door MDMA of 6-APB.

Als je meer bescheiden doseert zal er (relatief) minder receptor tolerantie en/of schade plaats vinden.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner