Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC (twee persoonlijkheden) Vage zooi

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

XTC (twee persoonlijkheden) Vage zooi

Berichtdoor Meneertjeraar » di jul 22, 2014 7:58 pm

Dus ik was aan het chillen met een vriendin van mij Waarnaar we XTC gingen gebruiken (gele granaaten) we hadden beide Allemaal een halfje op waarnaa zij Heel raar ging doen gedrag die ik nog nooit heb gezien bij iemand die X op had

Ze dacht dat er anderen mensen bij waren en Riep Die ook waarnaa ik zei die zijn er niet waar zij op antwoorden HuH waar zijn we dan die waren er toch net nog Gewoon een heel verwarde Indruk maakte ze. ze vroeg ook 3 keer wat we hadden gedaan hoe Komen we hier (mijn thuis) waarna ik het 3 keer heb moeten uitleggen. Ik kreeg een beetje het gevoel of er twee Persoonlijkheden van haar afspeelde Vraag me niet waarom ik was zelf ook naar de klote maar gewoon het gebruikelijke gevoel. ook dacht ze steeds dat ik iemand anders was en ze zei dat ze raare geluiden in de verte hoorden.
ik maak me een beetje zorgen Ik denk namelijk dat zij geestelijke problemen heeft en die getriggerd werden door XTC

Ik heb zelf ook wel eens ge hallucineerd met X maar niet zo vaag en niet met zo weinig op

beetje raar geschreven dit en ook met slecht Nederland Achjaa you get the point
Meneertjeraar
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di jul 22, 2014 7:47 pm

Re: XTC (twee persoonlijkheden) Vage zooi

Berichtdoor FeestIeks » di jul 22, 2014 8:22 pm

Heb nog nooit zoiets gehoord :/
Wel helemaal para worden dat ken ik wel maar nooit zoiets.
FeestIeks
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: do jul 10, 2014 5:59 pm

Re: XTC (twee persoonlijkheden) Vage zooi

Berichtdoor Partypipo » di jul 22, 2014 9:37 pm

Voor een meisje van bijvoorbeeld 50 kg is een halve pil van tegenwoordig met vaak 200 mg mdma of meer eigenlijk al een te hoge dosis, dus "zo weinig" was het nou ook weer niet. Hoge dosis mdma kan je gesprekken op hebben met mensen die er niet zijn, dat is niet ongebruikelijk.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: XTC (twee persoonlijkheden) Vage zooi

Berichtdoor Maus » di jul 22, 2014 11:27 pm

Dit klinkt psychotisch. Zou -als ik haar was- voortaan erg oppassen met drugs... :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: XTC (twee persoonlijkheden) Vage zooi

Berichtdoor manoes » do jul 24, 2014 11:31 am

2 persoonlijkheden... klinkt idd psychotisch.
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: XTC (twee persoonlijkheden) Vage zooi

Berichtdoor Perry » zo jul 27, 2014 5:05 pm

Klinkt idd als een psychotische uiting (schizofrenie?)
Heeft ze familie met psychische problemen?
Sowieso zou ik als ik haar was niet aan de psychedelica komen en ook uppers sterk vermijden.
Downers kunnen geloof ik ook psychische problemen triggeren, maar zijn daar minder toe geneigd.
Wiet is overigens een soort psychedelische downer en zou ik dus ook zeker vermijden
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron