Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Zombieverdoofd

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Basshoven » do jan 23, 2014 1:46 pm

Poseidon schreef:Zag iemand dat eens op een bewakingsfilm doen in Italiaanse bank. Ging met 2 koffers poen naar buiten :grin:
Weet echter niet welke dosering er in dat flesje zat. UIt bloedondzoek bleek het wel scopo te zijn.
Misschien he je deze ook al gelezen maar dat soort grappen kunnen levensbedreigend zijn:

http://medischcontact.artsennet.nl/arch ... arlijk.htm


"Bijwerkingen van pupilverwijdende oogdruppels zijn: toename van de polsfrequentie; tachycardie; hartkloppingen; hartaritmieën; temperatuurstijging (koorts!); hallucinaties en een droge mond (door verminderde speekselsecretie)."
Dat zal dan de recreatieve waarde zijn waar de roesjagers onder ons naar op zoek zijn :grin: :grin:

Moet wel zeggen dat oogdruppels niet onmiddellijk het eerste zijn wat in me opkomt als ik aan een geschikt wapen voor een bankoverval denk, maar creatief is het wel :grin:

Heb scopolamine altijd een beetje een eng middeltje gevonden moet ik eerlijk toegeven. Komt misschien omdat mijn introductie met het middel die vice "documentaire" was ("scopolamine: devils breath"), wat uiteindelijk niet veel meer is dan sensatie en meer bangmakerij dan objectieve informatie, maargoed, het heeft wel een indruk achtergelaten.
In je artikel staan ook een paar verontrustende dingen, lijkt me zeker niet iets wat je voor de lol als prank bij iemand door zn biertje moet wippen in elk geval :beer: (overigens zijn docenten vaak slachtoffer van dergelijke pranks, volgens mij was het onlangs in belgië nog het geval dat een leerling bij wijze van grap ammoniak oid door de koffie van meneer de leerkracht had gegoten :grin: )
Basshoven
Offline
 

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Basshoven » do jan 23, 2014 6:25 pm

Zyprexa behoort tot de groep van de atypische antipsychotica, seroquel ook. Ik weet niet in hoeverre dat iets zegt over de werking van het spul op je bewustzijn, maar ik denk dat wat ik beschreven heb echt wel zou kunnen zijn waar je naar zoekt. :smokin:
Basshoven
Offline
 

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Dreuge » vr jan 24, 2014 9:38 am

ik kan j0u wel een keer helemaal suf neuken.. als je mij 2 uurtjes mijn gang laat gaan bel00f ik je dat je in z0'n staat terecht k0mt als jij beschrijft
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Klimtox » vr jan 24, 2014 10:52 am

Dreuge schreef:2 uurtjes

:beer:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Basshoven » vr jan 24, 2014 12:05 pm

Dreuge schreef:ik kan j0u wel een keer helemaal suf neuken.. als je mij 2 uurtjes mijn gang laat gaan bel00f ik je dat je in z0'n staat terecht k0mt als jij beschrijft

My god ik zie het echt helemaal voor me. Enya die catatonisch kwijlend voor zich uit zit te staren, vreemde geluidjes voor zich uit brabbelend met half open mond terwijl jij hem lachend, gillend, vloekend en slaand bereidt alsof je op een rodeostier zit, de rectale passage dieper verkennend met elke slag van de sloophamer :grin: :puke: :beer:
Basshoven
Offline
 

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Dreuge » vr jan 24, 2014 12:09 pm

Basshoven schreef:
Dreuge schreef:ik kan j0u wel een keer helemaal suf neuken.. als je mij 2 uurtjes mijn gang laat gaan bel00f ik je dat je in z0'n staat terecht k0mt als jij beschrijft

My god ik zie het echt helemaal voor me. Enya die catatonisch kwijlend voor zich uit zit te staren, vreemde geluidjes voor zich uit brabbelend met half open mond terwijl jij hem lachend, gillend, vloekend en slaand bereidt alsof je op een rodeostier zit, de rectale passage dieper verkennend met elke slag van de sloophamer :grin: :puke: :beer:[/quote

:rock:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Maus » di feb 04, 2014 11:27 pm

Wormenkrabber schreef:Ik heb het gelezen, en buiten de hallucinaties om, voldoet seroquel aan de beschrijving. Top!

En over ketamine: daar ga ik zeker weten heel slecht op. Bij dissociatieve middelen mis ik de angst-, kalmerende-, ontspannende werking.

Seroquel werkt idd vergelijkbaar met Zyprexa. Tenminste, dat was mijn ervaring :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Dopamientje » wo feb 05, 2014 3:57 am

Om wat inspiratie mee op te doen:


Origineel

Origineel
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Maus » wo feb 05, 2014 8:12 pm

Dopamientje schreef:Om wat inspiratie mee op te doen:


Origineel

Origineel

Wat voor inspiratie? :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Zombieverdoofd

Berichtdoor Maus » do feb 20, 2014 9:59 pm

Wellicht zijn meerdere scopoderm-pleisters een oplossing voor de nieuwsgierigen en durfals onder ons.

Misschien wel een aardige mix:

Oxycontin 20 Mg
Dex 10 Mg
Xanax, 1 Mg
Ketamine 20 Mg
4 scopoderm pleisters
en 250 Mg :stoned:

:rock: :rock2:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Vorige

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner