Ik was een tijdje terug vervallen in mijn speed en ghb verslaving, toen heb ik gepoogd er een eind aan te maken had 200mg oxazepam fijn gestampt en 60mg diazepam en toen 200-300ml ghb genomen, was bijna gelukt als ik een half uur later was gevonden was ik dood, me lichaams temperatuur was nog maar 34graden... maar werd wakker op de IC pijp in je keel om de ademhaling over te nemen overal plaatjes op waardes in de gaten te houden, aan een infuus, maag sondes en kather enz... naald in me slagader zodat ze bloed makkelijk konden afnemen armen vast gebonden aan het het bed.
Om van GHB te ontwennen en deze heftige ervaring te verwerken diazepam voorgeschreven gekregen, 2-3 tabletten van 10mg per dag. Ik zit nu zo'n anderhalve maand aan 20mg per dag maar merk dat het minder goed begint te werken, ik neem 's midddag rond 12 uur een halve tablet een half uur voor het avond maaltijd nog een halve en dan zo rond 10/11uur nog 10mg voor het slapen. Maar sinds een paar dagen word ik rond een uur of 4 's nachts weer wakker ben dan best wel suf en wankelig maar ga dan meestal even naar de wc maar als ik weer probeer te slapen is het net alsof ik een dopamine rebound ervaar net als van ghb zo actief kan dan echt niet meer slapen, vannacht begon dit weer en na een uur wakker liggen besloot ik maar een halve te pakken dan kom ik wel weer tot rust maar slapen lukt ook niet.
Iemand advies? Mijn huisarts vind het beter als ik nog even aan de diaz blijf, maar ik wil er gewoon gewoon van af, zou ik cold turky kunnen stoppen?