Einstein schreef:Lithium heeft niet echt veel te maken met 5-HTP en tryptofaan, voor zover ik weet. 5-HTP wordt directer in serotonine omgezet dan tryptofaan, dus je zou kunnen zeggen dat dat 'sterker' is dan tryptofaan.
Einstein schreef:Wist ik niet, maar misschien is dat zo; Wikipedia zegt van wel. Kan er echter niet veel andere bronnen voor vinden. Lithium werkt als antidepressivum en zal wel het een en ander te maken hebben met serotonerge neurotransmissie, maar hoe het kan helpen bij de synthese van serotonine is mij niet geheel duidelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Skippy123 schreef:Ik wil een coctail omdat ik zoveel mogelijk serotine wil hebben dagelijks
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Skippy123 schreef:Dat kan niet want ze vinden lithium niet goeden zijn al helemaal niet van de cocktailtjes xD
Fool schreef:De huisarts heeft geen 9 jaar gestudeerd over de opname van 5-htp en l-tryptofaan hoor.
Prototype schreef:Fool schreef:De huisarts heeft geen 9 jaar gestudeerd over de opname van 5-htp en l-tryptofaan hoor.
proffesioneel advies boven DF shite in dit soort gevallen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Skippy123 schreef:Ik wil een coctail omdat ik zoveel mogelijk serotine wil hebben dagelijks
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast