Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

[concerta]achter elkaar?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

[concerta]achter elkaar?

Berichtdoor Blazing Banana » za apr 16, 2011 3:16 am

Yo,

Hoe schadelijk is het voor iemand zonder aangetoonde concentratiestoornis om direct na het uitwerken van 1 pil concerta nog eentje te nemen? Dat het stom is weet ik wel, maar ik val niet dood neer?(had het rond 8 uur genomen, ga een nachtje doorhalen en morgenochtend weer nemen).

Hoewel jullie je goedbedoelde adviezen natuurlijk klaar hebben staan om het eventueel niet te doen, zou ik graag een duidelijk antwoord willen hebben.


Alvast bedankt
Blazing Banana
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za apr 16, 2011 3:12 am

Re: [concerta]achter elkaar?

Berichtdoor Dopamientje » za apr 16, 2011 12:03 pm

Het kan niet zoveel kwaad. Alleen verwacht wel dat je stukken moeilijker in slaap valt.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: [concerta]achter elkaar?

Berichtdoor Sublimo » zo apr 17, 2011 1:29 pm

Als mensen een nachtje doorhalen met amfetamine overleven, zal je het vast ook wel overleven als je dat met concerta doet...
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: [concerta]achter elkaar?

Berichtdoor Paddeau » zo apr 24, 2011 1:35 pm

Met Concerta kan je ook wel uitrusten, zegge gaan liggen en half slapen. 't Werkt sowieso niet zo 'upper' en 'downer' als gewone methyfenidaat.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: [concerta]achter elkaar?

Berichtdoor angeldust » di apr 26, 2011 5:27 pm

ik heb wel een aangetoonde concentratiestoornis, maar neem al vanaf het begin 2 concerta's van 36 na elkaar ('s morgens). Ik denk dat als je ze "zomaar" neemt en het niet gewoon bent je het een beetje zal voelen (misschien wat zenuwachtig, maar niet zoals met speed ofzo) maar je zal niet plots neergaan. (ik weeg maar 40 kg en ben juist 1.60m en ondervind geen problemen dus ik denk niet dat je veel schrik moet hebben)
angeldust
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: za apr 02, 2011 8:53 pm

Re: [concerta]achter elkaar?

Berichtdoor TOK » di apr 26, 2011 5:50 pm

verder zal het voor de schadelijkheid niet uitmaken of je wel of niet een concentratiestoornis heb, alleen heeft het voor iemand mét een concentratiestoornis voordelen om het toch te nemen.
BEWARE
Today: The Doctor
Tomorrow: You
TOK
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: za apr 02, 2011 9:02 pm
Woonplaats: ongeveer hier


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner