duplicity schreef:Gaan we vitten ? Main thing: ik wil het doen.
Nee, het slaat gewoon nergens op.
duplicity schreef:Gaan we vitten ? Main thing: ik wil het doen.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Wat dan ? Van eph kun je dood gaan. Van pep & sos ook.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Ha ! Daar hebben we het. De 'normaal gezien'. Maar goed man, laat het gewoon.
duplicity schreef:Waarom heb jij dat spul uberhaupt liggen?
duplicity schreef:Ga je het nog gebruiken dan ? Hoeveel heb je betaald ?
duplicity schreef:Ga je het nog gebruiken dan ? Hoeveel heb je betaald ?
Sublimo schreef:Scopolamine, nog steeds aan het twijfelen erover?
Ciakranar schreef:Er was een keer een onderzoek te vinden op youtube (kan hem helaas niet terugvinden) waarbij ze dit hebben getest. Ze injecteerden een bokser met epinephrine (US-naam voor het preparaat), waarna z'n maximale kracht met een factor 1,5 omhoog schoot. En die lui weten in normale staat toch ECHT wel hun kracht te gebruiken .
Scopolamine schreef:Sublimo schreef:Scopolamine, nog steeds aan het twijfelen erover?
Toen ik de Epipen zag liggen in de lade 'kreeg ik wel zin'...
maar kweet niet, is niet echt 'de high' die ik zoek fzo...
Sublimo schreef:Dude, adrenaline is bedoeld voor mensen die een hartinfarct krijgen, dat wordt rechtstreeks in het hart gespoten dan.
Ik zou het niet proberen als ik jou was, grote kans dat je hart het begeeft.
J0rrit schreef:Sublimo schreef:Dude, adrenaline is bedoeld voor mensen die een hartinfarct krijgen, dat wordt rechtstreeks in het hart gespoten dan.
Ik zou het niet proberen als ik jou was, grote kans dat je hart het begeeft.
Rechtstreeks in het hart? HAHA, tuurlijk (te veel pulp fiction gekeken zeker;) ). IV will just do fine
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten