Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alprazolam beste setting etc

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Alprazolam beste setting etc

Berichtdoor TripAnt » zo nov 16, 2014 4:26 pm

Okey, mijn vader die met een depressie te kampen heeft, heeft alprazolam op voorschrif gekregen, pilletjes van 0,5 mg nu is mijn vraag:
Ik was van plan 1 mg te nemen (heb geen tolerantie of ervaring met benzo's behalve 1 keer 2 dagen in coma liggen :p ) Waar en wanneer zou ik dit het beste doen en hoe vinden jullie een 'benzo-trip' het leukste ? Zou ik dit nog vanavond kunnen doen, ben voorbije nacht naar een feestje geweest en ben nog redelijk moe, had ook redelijk gedronken (heb geen kater, maar daar heb ik zo goed als nooit last van bij alcohol, wel vermoeidheid en futloos zijn enzo) of is dit eerder geen goed idee, want ik had gehoord dat het geen zin heeft als je toch in slaap valt
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Alprazolam beste setting etc

Berichtdoor Prototype » zo nov 16, 2014 7:08 pm

S' avonds op de bank, computer er bij.
Beetje gamen, DFen, zinloze dingen uitvoeren en daarna lekker slapen.
Zou het niet doen als je de dag daarna iets belangrijks moet doen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Alprazolam beste setting etc

Berichtdoor TripAnt » zo nov 16, 2014 8:28 pm

Okey :p heb 3 uurtjes geleden 1 mg (2 pilletjes) binnengehad voel me nu echt doodsmoe enzo :D muziek luisteren is wel lekker zodadlijk ff gamepje spelen :p
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron