Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor zannypopper » do nov 28, 2019 7:52 pm

Hey iedereen

Sommigen van jullie kennen me wel van vroeger, zwaar verslaafd aan benzo's en opiaten.
Nu 2 jaar afgekickt.

Nu weer een tijdje aan de medicatie, streng gecontroleerd 0,5mg alprazolam en 1mg lormetazepam per dag om te kunnen slapen.

Dit topic is eigenlijk om eens te horen van anderen hoe zij ermee omgaan..

Depressief, zware ADHD, chaos, stress, piekeren, de medicatie zat zijn maar niet zonder kunnen.
Dat blikje bier niet zien als ontspanning maar als zelfmedicatie. Niet omdat ik kies voor verslaafd te worden, of omdat ik het cool vind 'high' te zijn. Maar eerder om mezelf even te kunnen zijn/voelen.

Hoe gaan jullie ermee om?
Soms zie ik het allemaal niet meer zitten en denk ik bij mezelf dat ik nooit een meerwaarde voor de maatschappij zal kunnen zijn op deze manier. Niet dat ik het zo wil, ik haat mezelf soms.

Ik weet dat ik niet alleen ben, laat jullie horen zou ik zeggen en geef me wat goede raad als jullie iets soorgelijks meegemaakt hebben of nog steeds doorgaan.

Grts Zanny
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Jmths » vr nov 29, 2019 12:12 pm

Kanker benzos man, toch wel een klein godsgeschenk dat ik weer fatsoenlijk kan slapen zonder. Ik werd ook simpelweg suïcidaal van benzodiazepine ontwenning. Alcohol is inderdaad een niet erg constructief copingsmechanisme.

Veel gamen, veel 3-MeO-PCE, zo veel mogelijk niet productief wezen en dit ook vaak benadrukken om mensen boos te maken en naar buiten komen / sporten.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Kikkerr » vr dec 06, 2019 9:50 pm

Wie weet is dit helpend is, ik ken de struggles helaas maar al te goed... misschien zal ik er over uitweiden, heb in het verleden ook al het een en ander getypt hierover

Je bent goed bezig,je komt er wel zet door!

Wie weet is dit helpend!

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo

https://benzo.org.uk/amisc/dutchmanual.pdf


verder probeer echt voor ogen te houden dat het beter word, bewegen is altijd goed zover dat gaat,praat erover , zoals bij veel zaken rust reinheid en regelmaat ..klinkt super suf maar je kan het.

op youtube is veel te vinden voor mensen zoals jij/wij die te kampen hebben met vergelijkbare isjeus , zei hebben uiterard de nodige ervaring en tips, wie weet kan je daar wat mee, succes <3
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Jmths » vr dec 06, 2019 10:12 pm

Kikkerr schreef:https://www.youtube.com/watch?time_continue=2184&v=YEk3e9uKwRo&feature=emb_logo

https://benzo.org.uk/amisc/dutchmanual.pdf

Stoer, ik had het gezicht achter de Ashton taper manual nog niet gezien! Wat een topwijf is dat.

Wat deze mevrouw probeert duidelijk te maken klinkt allemaal erg bekend in ieder geval.

De casus van een meneer die 10 maanden diep in zijn Clonazepam/Klonopin ontwenning zichzelf van kant maakt spreek ook boekdelen. Bijna exact hetzelfde verhaal met een goede vriend van mij.

De schaal waarop benzodiazepines worden voorgeschreven is vrij bizar en de lange termijn gevolgen hiervan worden ernstig onderschat. Zoals genoemd in de video, de bijsluiter stelt maximaal 2 a 4 weken gebruik en enkel voor te schrijven bij acute problematiek.

Constant wordt er gesproken over acuut overlijden ten gevolgde van benzodiazepine gebruik maar het aantal mensen dat zichzelf van kant maakt als gevolgd van mentale (en lange termijn fysieke) ontwenning ligt waarschijnlijk enkele malen hoger dan dat.

Het standaard argument tegen is dat er uit correlatie geen causaal effect afgeleid mag worden. Maar als je je bedenkt dat benzodiazepines enkel voor acute problematiek voorgeschreven dienen te worden en op de lange termijn enkel sterkere destabilisatie van al bestaande problematiek teweeg brengt kan een helder denkend mens zich bedenken dat dit een retoriek is die in het geval van benzodiazepines niet op gaat.

Benzodiazepines kennen na nicotine en alcohol bij verre de meeste afhankelijken. Alcohol en Nicotine niet mee gerekend zijn benzodiazepines de meest misbruikte harddrugs ter wereld en kent de categorie benzodiazepines dan ook de meest fataliteiten als gevolg van gebruik.

GHB / Morfine / Heroïne / Oxycodon problematiek is realistisch gezien in vergelijking met benzodiazepine problematiek een lachertje.
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr dec 06, 2019 10:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor zannypopper » vr dec 06, 2019 10:15 pm

Kan ik jou alleen maar 100% gelijk in geven! ^
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Jmths » vr dec 06, 2019 10:23 pm

zannypopper schreef:Kan ik jou alleen maar 100% gelijk in geven! ^

Veel verhalen van mensen die deze middelen niets vermoedend voorgeschreven krijgen voor de lange termijn en vervolgens jarenlang hysterisch door het leven gaan / de strop aan hun keel voelen hangen.

Een aanzienlijke grote groep mensen ook nog altijd die überhaupt nog nooit van de term benzodiazepine gehoord heeft. Benzodiazepinen is een onderwerp die naar mijn mening meer aandacht verdient in algemene zin.

Meer dan 1 miljoen unieke recepten in Nederland alleen volgens Stichting Farmaceutisch Kengetal en dan heb je het enkel over het aantal bekende farmaceutische voorschriften. Daarnaast hoogstwaarschijnlijk ook bij verre de grootst vertegenwoordigde categorie op gebied van 'Nieuwe Psychoactieve Substanties / Research Chemicals'.

Ik val in herhaling maar om het nog maar eens een keer genoemd te hebben.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Kikkerr » vr dec 06, 2019 10:32 pm

Jmths schreef:
zannypopper schreef:Kan ik jou alleen maar 100% gelijk in geven! ^

Ik kan mij altijd zo boos maken over hoe makkelijk er tegen benzodiazepines aangekeken wordt.

Echt veel verhalen ook van mensen die deze middelen niets vermoedend voorgeschreven krijgen voor de lange termijn en vervolgens jarenlang de strop aan hun keel voelen hangen.

Een aanzienlijke grote groep mensen ook nog altijd die überhaupt nog nooit van de term benzodiazepine gehoord heeft.


heftig kerel!
Inderdaad :mad: ,en al helemaal als artsen het bagatelliseren,binnenkort weer gesprek met een (huis)arts in opleiding, die me gaat helpen de laaste 10 mg Diazepam af te bouwen, en zei wist ook bar weinig over Benzodiazepine withdrawal syndrome :roll:
gelukkig liet ze me uitpraten en staat ze geloof ik wel open voor nieuwe info, heb een garantie min of meer afgedwongen dat ik iig op mijn tempo kan afbouwen en het niet binnen 6 weken hoeft,dat vond ze geen probleem gelukkig.
maar de onwetendheid over withdrawal syndrome is wel zorgelijk, heb nu iig goede links die ik haar kan geven als ze er meer voor open staat.... zucht... het komt goed...

PS: destijds had ik artsen in de iris zorg die dit wel wisten en er ook schande van spreken vooral over de GGZ artsen en huisartsen en "het systeem" in het algemeen.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor verneukeratief » vr dec 06, 2019 11:32 pm

Kikkerr schreef:
Jmths schreef:
zannypopper schreef:Kan ik jou alleen maar 100% gelijk in geven! ^

Ik kan mij altijd zo boos maken over hoe makkelijk er tegen benzodiazepines aangekeken wordt.

Echt veel verhalen ook van mensen die deze middelen niets vermoedend voorgeschreven krijgen voor de lange termijn en vervolgens jarenlang de strop aan hun keel voelen hangen.

Een aanzienlijke grote groep mensen ook nog altijd die überhaupt nog nooit van de term benzodiazepine gehoord heeft.


heftig kerel!
Inderdaad :mad: ,en al helemaal als artsen het bagatelliseren,binnenkort weer gesprek met een (huis)arts in opleiding, die me gaat helpen de laaste 10 mg Diazepam af te bouwen, en zei wist ook bar weinig over Benzodiazepine withdrawal syndrome :roll:
gelukkig liet ze me uitpraten en staat ze geloof ik wel open voor nieuwe info, heb een garantie min of meer afgedwongen dat ik iig op mijn tempo kan afbouwen en het niet binnen 6 weken hoeft,dat vond ze geen probleem gelukkig.
maar de onwetendheid over withdrawal syndrome is wel zorgelijk, heb nu iig goede links die ik haar kan geven als ze er meer voor open staat.... zucht... het komt goed...

PS: destijds had ik artsen in de iris zorg die dit wel wisten en er ook schande van spreken vooral over de GGZ artsen en huisartsen en "het systeem" in het algemeen.

Sry dat ik het zeg maar is dit niet een beetje gepeip achteraf. Heb je hier niet ook zelf een beetje de hand in gehad?
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Kikkerr » vr dec 06, 2019 11:49 pm

verneukeratief schreef [/quote]
Sry dat ik het zeg maar is dit niet een beetje gepeip achteraf. Heb je hier niet ook zelf een beetje de hand in gehad?[/quote]
"achteraf is het mooi peipen" :blowkiss:
tuurlijk ben ik verantwoordelijk voor al die benzooi die ik bijgekocht, maar toen zat ik er al ef aan he, en ben gelukkig op tijd getopt met Antipdresiva etc want ook dat is no cruise in the park om vanaf te komen, maar pinda's vergeleken benzo's...
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor verneukeratief » za dec 07, 2019 12:00 am

Ja ok Frog. Maar je maakt mij niet wijs dat je niet bewust was van de (verslavings)risico's van benzo's toen de huisarts het voorschreef?
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Kikkerr » za dec 07, 2019 12:07 am

verneukeratief schreef:Ja ok Frog. Maar je maakt mij niet wijs dat je niet bewust was van de (verslavings)risico's van benzo's toen de huisarts het voorschreef?

nou ik kreeg speciaal zolpidem zopiclon etc omdat die minder verslavend waren,- wat gewoon gelul is en ook al jaren bekend was, maar dat waren ze ef vergeten... als je al kon spreken was van verslaving bij benzo's, en die middelen kon ik gerust langere tijd nemen, maar goed ja ik dacht wel oke er zijn wat risico's maar het doel heiligt de middelen, en dat het zo verslavend is weet zelfs vandaag de dag weet de goe gemeente niet hoe verslavend die meuk werkelijk is.

PS: die benzos kreeg ik eerst via een HA later via een psychiater in een academisch ziekenhuis....
ik zat er helemaal doorheen dus ik vond het wel best immers hadden niet geleerd ervoor?
dubbel PS: a;s ik dan moest afbouwen bij de GGZ of andere instelling waar het toen de tijd massaal misgelopen is door alle privatisering en bezuinigingen, moet ik afbouwen in 6 weken want dat kon wel :#:
Trippel ps:
toen ik bij de iris zorg kwam wisten twee hulpverleners ook van niks,- de vrouw van de UC aka Pistesten had er ook geen ervaring mee, de artsen waren gelukkig oude rotten die niet te veel hersenspoeling en desinformatie hebben gehad van big pharma, die het probleem onderkende.
praat ik over een jaar 10 jaar gelee, schat ik ... benzo geheugen... de etizolam etc via vendors kwam toen net een beetje in opmars...
Laatst bijgewerkt door Kikkerr op za dec 07, 2019 12:13 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor zannypopper » za dec 07, 2019 12:12 am

verneukeratief schreef:Ja ok Frog. Maar je maakt mij niet wijs dat je niet bewust was van de (verslavings)risico's van benzo's toen de huisarts het voorschreef?


In sommige situaties kan je niet anders dan even benzo's accepteren van je arts. Verslavingsrisico is er altijd. Het punt is gewoon dat artsen veel te snel herhalingsrecepten uitschrijven terwijl dat soms niet nodig blijkt te zijn. Artsen schrijven liever middelen voor dan door te verwijzen naar een psychiater,.. etc. Want daar verdienen ze aan. (Ze zijn niet allemaal zo, maar veel te veel wel)
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor verneukeratief » za dec 07, 2019 12:28 am

zannypopper schreef:
verneukeratief schreef:Ja ok Frog. Maar je maakt mij niet wijs dat je niet bewust was van de (verslavings)risico's van benzo's toen de huisarts het voorschreef?


In sommige situaties kan je niet anders dan even benzo's accepteren van je arts. Verslavingsrisico is er altijd. Het punt is gewoon dat artsen veel te snel herhalingsrecepten uitschrijven terwijl dat soms niet nodig blijkt te zijn. Artsen schrijven liever middelen voor dan door te verwijzen naar een psychiater,.. etc. Want daar verdienen ze aan. (Ze zijn niet allemaal zo, maar veel te veel wel)

Zijn er natuurlijk ook legio die eigen doktertje gaan spelen en al pillen slikken zonder recept en dat dan alsnog legaal willen hebben via de huisarts omdat ze iets hebben gevonden wat ze bevalt. Lekker makkelijk om dan achteraf de dokter de schuld te geven van je verslaving. En de grootste pillenvoorschrijvers zijn wel psychiaters in mijn ervaring dan :eek: :xtc:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Jmths » ma dec 09, 2019 12:40 pm

verneukeratief schreef:Zijn er natuurlijk ook legio die eigen doktertje gaan spelen en al pillen slikken zonder recept en dat dan alsnog legaal willen hebben via de huisarts omdat ze iets hebben gevonden wat ze bevalt. Lekker makkelijk om dan achteraf de dokter de schuld te geven van je verslaving. En de grootste pillenvoorschrijvers zijn wel psychiaters in mijn ervaring dan :eek: :xtc:

Tja, ik denk alsnog dat de tegenover gestelde tendens eerder het geval is. In mijn geval heeft het geforceerd blijven aandringen op Methylfenidaat (Ritalin) en in mindere mate Dexamfetamine toch wel er voor gezorgd dat ik uiteindelijk de overstap maakte op andere (RC) stimulanten waarbij ik uiteindelijk uit kwam op (racemische) Amfetamine.

Ook enorm veel mensen natuurlijk die eerst benzodiazepines van de huisarts voorgeschreven krijgen en er vervolgens een extra receptje RC benzodiazepines op na houden. Vroeger ging ik altijd voor de lol reviews op Trustpilot kijken voor RC vendors. Veruit het meest lachwekkende was het kleine leger aan mensen die hysterisch loopt te spammen dat hun benzodiazepines niet op tijd aangekomen waren en dat het de schuld van de RC vendor was dat ze door extreme ontwenning gaan.

Dat zijn dan meer extreme voorbeelden maar je kunt er natuurlijk je vingers op natellen dat dit natuurlijk ook een vrij algemene tendens is. Daarnaast zijn benzodiazepines natuurlijk ook de ultieme gateway drug naar vrijwel iedere andere downer drugs.

De naïviteit en misleiding rond benzodiazepines die vaak voorkomt in de zogenaamde professionele setting is opmerkelijk in ieder geval. In de meeste gevallen gaat het goed gok ik en bewustzijn rondom is pas iets van de laatste jaren. Maar ik vrees dat enorm veel mensen soortgelijke ervaringen kunnen beamen en daar nu voor op de blaren moeten zitten.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Jmths » do dec 12, 2019 12:43 pm

Druks schreef:Ik vind het sowieso bizar dat ze AD(H)D'ers, die over het algemeen een stuk verslavingsgevoeliger zijn, direct aan de amfetamine of methylfenidaat zetten. Vaak ook zonder echt goeie begeleiding. Dat is vragen om problemen imho

Met deze mentaliteit win je de oorlog niet hé. :roll2:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor zannypopper » wo jan 15, 2020 2:47 am

Druks schreef:Ik vind het sowieso bizar dat ze AD(H)D'ers, die over het algemeen een stuk verslavingsgevoeliger zijn, direct aan de amfetamine of methylfenidaat zetten. Vaak ook zonder echt goeie begeleiding. Dat is vragen om problemen imho


Ik persoonlijk heb zeer veel last van bijwerkingen bij uppers, zelfs al bij nicotine soms.. misschien gelukkig maar,.. als ik iets té leuk vind komt het zelden goed :p
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Jmths » wo jan 15, 2020 5:42 am

zannypopper schreef:Ik persoonlijk heb zeer veel last van bijwerkingen bij uppers, zelfs al bij nicotine soms.. misschien gelukkig maar,.. als ik iets té leuk vind komt het zelden goed :p

Tot nu toe lijkt het te zijn goed gekomen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor zannypopper » wo jan 15, 2020 5:45 am

Inderdaad, heb nog steeds m’n benzo/opiatengebruik onder controle. Raar maar waar, de afkick in dat centrum 2 jaar geleden was zo’n hel dat ik al meer dan een jaar de zelfdiscipline uit die herinnering kan halen ;-) om niet bij te nemen, dosis verhogen etc..
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor Jmths » zo jan 19, 2020 12:25 pm

zannypopper schreef:Inderdaad, heb nog steeds m’n benzo/opiatengebruik onder controle. Raar maar waar, de afkick in dat centrum 2 jaar geleden was zo’n hel dat ik al meer dan een jaar de zelfdiscipline uit die herinnering kan halen ;-) om niet bij te nemen, dosis verhogen etc..

Klinkt goed, ik vertel mensen die worstelen met downer drugs vrij standaard dat stabiliteit ook progressie is. Ik ben er vrij zeker van dat je ondanks het stabiel houden van je voorschrift alsnog wel aanzienlijke ontwenning ondergaat.

Als je bepaalde clichés kunt overkomen zul je er vroeg of laat letterlijk en figuurlijk schijtziek van worden.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Alprazolam en Lormetazepam om 'normaal' te zijn.

Berichtdoor zannypopper » zo jan 19, 2020 4:21 pm

Ja inderdaad. Dat stemmetje dat zegt ‘neem er eentje bij, is niet erg!’ Dat zit 24/24 in m’n hoofd. Maar dankzij mijn vaste job en familie die me steunt kan ik altijd weer terugdenken aan de gevolgen dat het zal meebrengen. De downers opzich zijn al de duivel maar als ik downers neem dan zegt 1 of ander duiveltje ‘kraak een blikje bier open, het zal je goed doen’. Dat is de grote uitdaging. Nee blijven zeggen tegen die figuurlijke demonen..
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner