Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alprazolam (mylan)

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Alprazolam (mylan)

Berichtdoor dupe » di mei 12, 2015 6:51 pm

Gisteren heb ik Alprazolam voorgeschreven gekregen. Heel bizar hoe dat liep met die arts. Hoe makkelijk.. Gek heeft me gelijk op 2 x 0.5 mg daags gezet. Bizar niet? Zonder ook maar enig woord vuil te maken aan het feit dat ik over twee weken (stel ik zou het nemen, doe ik overigens niet) een milde medicijnverslaving heb.. Ik heb er twee geprobeerd, 0.5 x 2. Toch wel lekker spul hoor :hulde: wisselende verhalen gehoord maar ik ga er wel lekker op. Pilsie erbij, hassie derbij. Misschien komt het ook doordat ik vannacht niet heb geslapen. Mijmerende gedachtes, weg ermee. Maar goed, mijn vraag het is Alprazolam van fabrikant Mylan. Is het dan in feiten Xanax? Of is dat weer anders.

Goed, rustig aan :stoned:
God behoed mij van de ondergang
Avatar gebruiker
dupe
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: za feb 28, 2015 9:18 pm

Re: Alprazolam (mylan)

Berichtdoor Prototype » wo mei 13, 2015 12:06 am

Zijn generics denk ik.
Ze bevatten dezelfde werkzame stof als xanax maar zijn door je eigen apotheek bereid want dat is goedkoper.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner