Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Als een kind in een snoepwinkel!

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor EmVeeBee » za jan 18, 2014 5:42 pm

Ik werk sinds kort in een magazijn die levert aan apotheken. Ik heb als het ware toegang (tot een bepaalde hoogte) achter de schermen.Nu vroeg ik me af wat enkele van de fijnere en interessante "recreatieve" medicijnen zijn die te vinden zijn (op voorschrift of otc) Ik heb in het verleden al geexperimenteerd met de bekendere illegale drugs (xtc, lsd, coke, ...) maar raak er tegenwoordig moeilijk aan. Dus misschien
vind ik zo wel iets fijns; Heeft er iemand tips?
EmVeeBee
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za jan 18, 2014 5:35 pm

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor AgeOfLove » za jan 18, 2014 6:08 pm

Maar je bent geen kind maar een volwassene met een job.
Wie denk je dat ze gaan verdenken als er opeens vooraad verdwenen is?
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor Sterling Archer » za jan 18, 2014 6:17 pm

Ik zou voor phenobarbital gaan, dan is je ontslag iig "worth it!".

Alvast succes met zoeken naar een andere baan haha
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor snuifduif » za jan 18, 2014 7:55 pm

Haha oh wow, heb bijna t vermoeden dat dit een troll account is, maar ik zal toch maar happen.

Werkplekken, en zeker met interessante producten zoals deze, houden de werknemer het scherpst in de gaten, niet de klanten. Want de meeste diefstal gebeurt met grijpgrage mensen zoals jij die zich in een snoepwinkel wanen. :kleuter:

Tip: sla je slag en zorg dat er ontzettende verwarring is omtrent de voorraad gelijktijdig. Zoals een serverbox die 'zomaar' in brand vliegt ofzo. Herhaal deze truuk ook nooit waar dus zorg dat je meteen voor een paar jaar goed zit. Het bedrijf zal, als je alles goed heb bedacht tot een waterdicht plan, het aan de chaos wijden dat er verkeerd geteld is oid
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor Einstein » za jan 18, 2014 9:45 pm

Barbituraten: pentobarbital en amobarbital schijnen zeer de moeite waard te zijn. Met name pentobarbital moet wel te vinden zijn. Fenobarbital is het best beschikbare barbituraat, maar heeft niet zo'n heel boeiend effect. Barbituraten zijn wel gevaarlijk spul dus kijk uit met hoge doses en let op de verslavingsrisico's.
Benzodiazepinen: hier verschillen de voorkeuren. Alprazolam, bromazepam, diazepam, flunitrazepam en oxazepam zou je allemaal eens kunnen verorberen. Ook benzo's zijn behoorlijk verslavend dus let daarop.
Stimulanten: dexamfetamine en Ritalin zijn de bekendste en beste, vooral dexamfetamine. Andere spullen zoals atomoxetine en modafinil zijn niet heel interessant.
Dissociatieven: ketamine als je dat te pakken kunt krijgen. Daarnaast is dextromethorfan (DXM) een eigenaardig dissociatief dat bij sommigen in de smaak valt. DXM is wel freaky spul dus er is ook een goede kans dat je het niks vindt.
Opioïden: morfine en oxycodone, of tramadol als je iets rustigers wilt. Opioïden zijn notoir verslavend dus kijk daarmee uit.

Veel plezier met je ontslag :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor EmVeeBee » zo jan 19, 2014 12:01 am

Bedankt Einstein!
Ik snap wel wat jullie zeggen en stelen is inderdaad niet slim,
maar moest je eens weten welke hoeveelheden geneesmiddelen hier de deur in- en uitgaan
en hoe slordig ermee wordt omgesprongen, dan valt een doosje pillen meer of minder hier niet op.
Rilatin bijvoorbeeld komt binnen op paletten, wordt gewoon in een grote doos gegoten, en vliegt het magazijn in met honderden
tegelijk.Als een doosje pillen valt of scheurt en de verpakking is niet meer 100%
(geen apotheek verkoopt een vermorzeld doosje pillen) dan vliegt dat resoluut de vuilbak in,zonder dat dat bijgehouden wordt welk product dat is. Jullie onderschatten hoe laks het er aan toe gaat.
We hebben evenwel een klein kamertje waar de écht heavy en dure shit staat (medicinale coke enzo)
maar daar komen slechts enkele aangewezen mensen in dus dat is uitgesloten.
Er wordt gesproken over camera's ophangen maar dat is een discussiepunt voor de vakbond en zodoende nog niet aan de orde.
In het halfjaar dat ik daar werk ofzo zijn er tweemaal controles geweest van de rugzakken in het buitengaan, en dan nog
door zo'n ingehuurde bewakingsagent die niets mag aanraken of aan je komen.

toch bedankt voor jullie mening!
EmVeeBee
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za jan 18, 2014 5:35 pm

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor Gonzo » zo jan 19, 2014 12:18 am

Alles wat op 'Pam' eindigt of met 'Oxy' begint is goed..
Zijn er nog vacatures vrij daar?

:smokin:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor Basshoven » zo jan 19, 2014 11:22 am

Rilatin bijvoorbeeld komt binnen op paletten, wordt gewoon in een grote doos gegoten, en vliegt het magazijn in met honderden tegelijk

:grin: :grin: :grin: Ik zie het echt helemaal voor me :grin:
Basshoven
Offline
 

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor Soma » vr feb 21, 2014 3:27 pm

Lever je ook Xyrem ( ghb) of Ketalar/Anesketin voor diergeneeskunde ( Ketamine) aan apotheken, dan zou ik absoluut voor deze gaan.
Of zijn die 2 medicijnen enkel in hospitaalomgeving aanwezig of in praktijk van een dierenarts ( de keta dan????)

Dexamfetamine moet je dat niet leveren? Is iig interessanter dan Rilatine/Ritalin, hoewel het wordt meestal toch gewoon huisbereidt toch he?
Maar niet altijd, dat weet ik met zekerheid, omdat er bepaalde apotheken het bereiden en vandaaruit doorverdeeld wordt naar apotheken die het nodig hebben, zeker de retard-vorm ( neem die zelf namelijk)

Verder zou ik je job echt niet riskeren voor wat Ritalin , fenobarbital ( vind ik geen ene fuck aan)of pammetjes en ook niet voor opiaten, tenzij je echt een waterdicht systeem hebt dan kan morfine wel interessant zijn, maar toch het risico op een zware verslaving en nog zwaarde afkick zou me dan tegenhouden.

Hou je ons op de hoogte van je avonturen :P?

:rock2:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Avatar gebruiker
Soma
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 4:15 pm

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor Dopamientje » za feb 22, 2014 2:20 pm

Gonzo schreef:Alles wat op 'Pam' eindigt of met 'Oxy' begint is goed..
Zijn er nog vacatures vrij daar?

:smokin:

Oxymetazoline :kleuter:
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

De nieuwe huis_apotheker

Berichtdoor Poseidon » za feb 22, 2014 2:45 pm

Gonzo schreef:Alles wat op 'Pam' eindigt of met 'Oxy' begint is goed.


En tevens wat met 'Morf' begint en met 'ine' eindigt. :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Als een kind in een snoepwinkel!

Berichtdoor Vinz » za feb 22, 2014 7:43 pm

Dingen met "di" beginnen of eindigen met "one" zijn ook wel goed te doen :beer:
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm


Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron