Winehouse schreef:Je durft meer en je voelt minder remmen wat dus meewerkt. Dat gezeik over libido is bijwerking als je het als echt medicijn gebruikt dus niet misbruikt.
Pino schreef:Ik kan je vertellen dat flunitrazepam + sex geweldig is
(ik had de flunies zelf gepakt, ik heb niet het meisje gedrogeerd uiteraard)
Vinz schreef:Pino schreef:Ik kan je vertellen dat flunitrazepam + sex geweldig is
Dan ben je echt een pino.
Oom Klaas schreef:Dan kan je net zo goed geen seks hebben.
Pino schreef:Vinz schreef:Pino schreef:Ik kan je vertellen dat flunitrazepam + sex geweldig is
Dan ben je echt een pino.
Hell yeahOom Klaas schreef:Dan kan je net zo goed geen seks hebben.
Waarom niet ? Heerlijk fuzzy gevoel, rustig muziek je erbij en genieten van elkaar. Ik vind het maar een vage stelling die op mij totáál geen betrekking heeft, ik vond het absoluut een meerwaarde
Oom Klaas schreef:Benzo's neem ik recreatief om even comfortabel gevoelloos te zijn en seks wil ik toch wel wat van voelen en herinneren.
Special K schreef:Oom Klaas schreef:Benzo's neem ik recreatief om even comfortabel gevoelloos te zijn en seks wil ik toch wel wat van voelen en herinneren.
Ga hier helemaal mee akkoord! Heb wel nog nooit sex gehad op benzo's, maaaaar toch ik neem aan dat het ook nog wel plezant & anders is , aangezien ik sex op de wiet ook altyd zeer leuk vind maarja, eerst doen dan oordelen
Pino schreef:Ik word niet gevoelloos van de benzo's die ik zou nemen tijdens sex (flunitrazepam bijvoorbeeld), ik ga me er juist heel fijn en aangenaam van voelen. Daarbij heb ik gemerkt dat benzo-amnesia vooral optreed als je iets "niet memorabels" doet. En die keren dat ik sex had met benzo's op waren weldegelijk "wel memorabel" waardoor ik er ook gewoon een duidelijke herinnering aan heb. Dus voor mij gaat dat echt niet op, ik blijf erbij dat het een goeie combo is, als je de goeie benzo hebt
Sublimo schreef:Flunitrazepam is dan niet echt de juiste benzo hier, ook al vond ik het persoonlijk prima gaan, zou je denk ik toch beter kiezen voor eentje die niet bedoeld is als inslaper/doorslaper.
miena schreef:ik merk geen verschil.
is wel eens gebeurd dat ik me de volgende dag niks meer kon herrineren.
Maar volgens me toen malige vriend sliep ik niet....
missem schreef:sex op benzo lijkt me maar raar.. niet echt een aanrader lijkt me
Jcutter schreef:Geen ideale combi. Het is meer dat mijn pik en anus relaxed worden na een cocktail benzo's. Als je anale seks wilt ervaren met een geile chick, moet je haar veel benzo's en GHB voeren.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten