Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo's en sex

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Benzo's en sex

Berichtdoor Spoednick » ma okt 03, 2011 6:46 pm

Positieve of negatieve zaak?

Ervaringen? Zowel tijdens de sex onder invloed zijn; als sex hebben in een periode dat je het veel neemt (ik heb de indruk dat benzo's je libido verlagen als je ze vaak gebruikt).

Helpt het om wat vlotter en meer op je gemak te zijn met een meid die je (nog) niet kent? Of gaat dit ten koste van de hardheid van je paal en je emotionele betrokkenheid bij heel het gebeuren?
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Vinz » ma okt 03, 2011 7:39 pm

Ik heb altijd de tijd van mijn leven, en de meisjes waarbij ik het in hun drankjes gooi heb nog nooit horen klagen.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Hashja » ma okt 03, 2011 9:07 pm

Bij de meeste benzo's staat in de bijsluiter inderdaad dat de gebruiker minder zin in sex kan hebben.
Ik zou dan eerder voor GHB gaan, maar dat was je vraag niet.

Ikzelf heb minder zin in sex als ik een benzo heb gehad.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Frog » ma okt 03, 2011 10:25 pm

De drive word idd minder, zeker als je grotere hoeveelheden neemt op langere termijn, word je libido wat minder, vond het niet onaangenaam minder worden moet ik zeggen.
Mischien dat een lage dosis je kan helpen ontspannen, mocht je te veel spanning hebben, en net ef iets van de geremdheid afhalen.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Lµs. D » ma okt 03, 2011 11:25 pm

Als ik benzo's neem heb ik er veel minder zin in; Maar misschien is dat ook omdat ik met m'n huidige vriendin erg op m'n gemak ben en dus het deel ervan dat remmingen/spanning wegneemt irrelevant is.
Lµs. D
Offline
 

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor missem » di okt 04, 2011 9:19 am

sex op benzo lijkt me maar raar.. niet echt een aanrader lijkt me
Avatar gebruiker
missem
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 7:55 pm
Woonplaats: gent

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor pammer » zo okt 09, 2011 1:18 pm

Benzodiazepines verlagen je libido. Bij een angstremmer zal dit zo een kleine bijwerking zijn dat je het niet merkt en dat je nog steeds zonder enkel probleem sex hebt. Bij een hoge dosis benzo's zal je natuurlijk moeite hebben met het rechtkomen, maar dat kan op een bepaalde manier positief zijn, het heeft zoals alcohol een effect dat je langer "kan gaan", of eerder het duurt langer eerdat je klaar bent
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Winehouse » ma okt 10, 2011 8:27 pm

Je durft meer en je voelt minder remmen wat dus meewerkt. Dat gezeik over libido is bijwerking als je het als echt medicijn gebruikt dus niet misbruikt.
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Frog » do okt 13, 2011 10:14 am

Winehouse schreef:Je durft meer en je voelt minder remmen wat dus meewerkt. Dat gezeik over libido is bijwerking als je het als echt medicijn gebruikt dus niet misbruikt.

Dit merk ik ook wel, maar als ik recreatief te veel pak is het gevoel in me knop ook wel ef minder hoor ;)
Vooral de lange termijn werking waar op doelt met libido is wel meer aanwezig dat zeker.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Dopey » do okt 13, 2011 11:35 am

Bij de topictitel Benzo's en sex rent mijn libido al gelijk weg.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Pino » vr okt 14, 2011 3:14 pm

Ik kan je vertellen dat flunitrazepam + sex geweldig is :D

(ik had de flunies zelf gepakt, ik heb niet het meisje gedrogeerd uiteraard)
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Vinz » vr okt 14, 2011 5:05 pm

Pino schreef:Ik kan je vertellen dat flunitrazepam + sex geweldig is :D

(ik had de flunies zelf gepakt, ik heb niet het meisje gedrogeerd uiteraard)

Dan ben je echt een pino.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Oom Klaas » vr okt 14, 2011 7:55 pm

Dan kan je net zo goed geen seks hebben.
I'm a simple man. All I want is enough sleep for two normal men, enough whiskey for three, and enough women for four.
Avatar gebruiker
Oom Klaas
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 462
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:03 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Pino » vr okt 14, 2011 7:58 pm

Vinz schreef:
Pino schreef:Ik kan je vertellen dat flunitrazepam + sex geweldig is :D

(ik had de flunies zelf gepakt, ik heb niet het meisje gedrogeerd uiteraard)

Dan ben je echt een pino.


Hell yeah ;)

Oom Klaas schreef:Dan kan je net zo goed geen seks hebben.


Waarom niet ? Heerlijk fuzzy gevoel, rustig muziek je erbij en genieten van elkaar. Ik vind het maar een vage stelling die op mij totáál geen betrekking heeft, ik vond het absoluut een meerwaarde
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Special K » wo okt 19, 2011 10:39 am

Minder zin in sex had ik nooit op de benzo's (nam het vroeger wel eens recreatief) en myn vriendin had er alles behalve last van dat ik geen goesting had :p
Alleen duurde de "daad" wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer op de benzo's (kvond het soms zelfs nog langer duren als op de coke..)
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Oom Klaas » wo okt 19, 2011 1:05 pm

Pino schreef:
Vinz schreef:
Pino schreef:Ik kan je vertellen dat flunitrazepam + sex geweldig is :D

(ik had de flunies zelf gepakt, ik heb niet het meisje gedrogeerd uiteraard)

Dan ben je echt een pino.


Hell yeah ;)

Oom Klaas schreef:Dan kan je net zo goed geen seks hebben.


Waarom niet ? Heerlijk fuzzy gevoel, rustig muziek je erbij en genieten van elkaar. Ik vind het maar een vage stelling die op mij totáál geen betrekking heeft, ik vond het absoluut een meerwaarde


Benzo's neem ik recreatief om even comfortabel gevoelloos te zijn en seks wil ik toch wel wat van voelen en herinneren.
I'm a simple man. All I want is enough sleep for two normal men, enough whiskey for three, and enough women for four.
Avatar gebruiker
Oom Klaas
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 462
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:03 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Special K » do okt 20, 2011 9:13 pm

Oom Klaas schreef:Benzo's neem ik recreatief om even comfortabel gevoelloos te zijn en seks wil ik toch wel wat van voelen en herinneren.


Ga hier helemaal mee akkoord! Heb wel nog nooit sex gehad op benzo's, maaaaar toch ik neem aan dat het ook nog wel plezant & anders is , aangezien ik sex op de wiet ook altyd zeer leuk vind :mrgreen: maarja, eerst doen dan oordelen :D
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Pino » za okt 22, 2011 4:35 pm

Special K schreef:
Oom Klaas schreef:Benzo's neem ik recreatief om even comfortabel gevoelloos te zijn en seks wil ik toch wel wat van voelen en herinneren.


Ga hier helemaal mee akkoord! Heb wel nog nooit sex gehad op benzo's, maaaaar toch ik neem aan dat het ook nog wel plezant & anders is , aangezien ik sex op de wiet ook altyd zeer leuk vind :mrgreen: maarja, eerst doen dan oordelen :D


Ik word niet gevoelloos van de benzo's die ik zou nemen tijdens sex (flunitrazepam bijvoorbeeld), ik ga me er juist heel fijn en aangenaam van voelen. Daarbij heb ik gemerkt dat benzo-amnesia vooral optreed als je iets "niet memorabels" doet. En die keren dat ik sex had met benzo's op waren weldegelijk "wel memorabel" waardoor ik er ook gewoon een duidelijke herinnering aan heb. Dus voor mij gaat dat echt niet op, ik blijf erbij dat het een goeie combo is, als je de goeie benzo hebt :)
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Sublimo » za okt 22, 2011 6:54 pm

Pino schreef:Ik word niet gevoelloos van de benzo's die ik zou nemen tijdens sex (flunitrazepam bijvoorbeeld), ik ga me er juist heel fijn en aangenaam van voelen. Daarbij heb ik gemerkt dat benzo-amnesia vooral optreed als je iets "niet memorabels" doet. En die keren dat ik sex had met benzo's op waren weldegelijk "wel memorabel" waardoor ik er ook gewoon een duidelijke herinnering aan heb. Dus voor mij gaat dat echt niet op, ik blijf erbij dat het een goeie combo is, als je de goeie benzo hebt :)


Flunitrazepam is dan niet echt de juiste benzo hier, ook al vond ik het persoonlijk prima gaan, zou je denk ik toch beter kiezen voor eentje die niet bedoeld is als inslaper/doorslaper.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Pino » zo okt 23, 2011 3:15 pm

Sublimo schreef:Flunitrazepam is dan niet echt de juiste benzo hier, ook al vond ik het persoonlijk prima gaan, zou je denk ik toch beter kiezen voor eentje die niet bedoeld is als inslaper/doorslaper.


Dat weet ik juist niet, ik merk dat je van hypnotische benzo's veel meer een euforisch gevoel krijgt als van andere. Dat euforische gevoel is toch waar ik voor zou gaan tijdens de sex...
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor miena » di nov 08, 2011 12:19 am

ik merk geen verschil.

is wel eens gebeurd dat ik me de volgende dag niks meer kon herrineren.
Maar volgens me toen malige vriend sliep ik niet....
miena
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 115
Geregistreerd: vr okt 07, 2011 9:18 am

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Maanvos » di jan 31, 2017 7:50 am

miena schreef:ik merk geen verschil.

is wel eens gebeurd dat ik me de volgende dag niks meer kon herrineren.
Maar volgens me toen malige vriend sliep ik niet....

Miena :lol: :hulde:
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor straatmadelief » wo feb 01, 2017 12:33 am

Haha herkenbaar Miena. Helaas schijnen het dan vaak ook nog heel goede neukpartijen te zijn waar ik me niks van kan herinneren.

Ik neem benzo's altijd samen met drank en dan word ik er zeker wel geil van.. Ik gebruik t wel om te "wappen" zoals ze dat noemen. Van GHB krijg ik meer zin in eten en ouwehoeren dan in neuken. Daar word ik soms ook nog wat chagrijnig van als t uitwerkt. Dus voor mij juist benzo's met drank, helemaal lekker erbij is speed.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Paradise » wo feb 01, 2017 10:51 am

Benzo's zijn heel persoon's gebonden.

Als je lang hoge dosisen gebruikt zal je libido wel dalen,
maar denk dat de meesten hier gaan 60 zijn en al 10 jaar 100mg diazepam per dag nemen.

Het hangt er ook vanaf met welke persoon je bent.
Als je wat van drempelvrees hebt en echt niks durft, je nog veel schaamt over seksuele zaken, kan het wat helpen daarmee.
Maar dat is meer voor wie nog maagd is ...

Op alleen een benzo lijkt me niet zo zinnig, ok 3mg bromazepam geeft wel een erg gezellig gevoel.
Waar komen ze van pas, als je op uppers gaat stunten, beetje conazepam zodat je geen drie dagen mank loopt.
Etizolam zal ook wel leuk zijn, het is maar dat je dan heel veel druk zet op jezelf, je lichaam.
Maar ze zijn over het algmeen handig voor erna, het zware spier ontspanwerk.

Vroeger was er Methaqualone, dat was een echte sex downer.

Benzo amnesia verminderd bij wat benzo gewenning ... ik zou soewieso nooit voor een amnesische dosis gaan voor gelijk wat,
je hebt er niks aan, je kan ongeloofelijk onvoorspelbaar worden, zeker in een combo, en dan moet je nog prison break doen ...
en al helemaal niet met sex ...
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor bonghit » ma feb 06, 2017 6:05 pm

missem schreef:sex op benzo lijkt me maar raar.. niet echt een aanrader lijkt me


Lijkt me wiet een beter keus :love:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Hunk » vr feb 10, 2017 9:53 pm

Vrouwen midazolam en drank voeren kan best leuk uitpakken. :-P
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: Benzo's en sex

Berichtdoor Kikkerr » za feb 11, 2017 4:32 pm

Jcutter schreef:Geen ideale combi. Het is meer dat mijn pik en anus relaxed worden na een cocktail benzo's. Als je anale seks wilt ervaren met een geile chick, moet je haar veel benzo's en GHB voeren.

Een keer er op spugen en ze mogen dankbaar zijn, en verders geen flauwekulletjes :mad: :grin:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner