Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzos

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Benzos

Berichtdoor Poseidon » za aug 20, 2016 2:27 pm

Selem schreef:Sluit ik mij volledig bij aan.


Hoewel ik er al circa 10 jaar redelijk beheerst mee omga, zal ik 's nachts nooit meer zonder kunnen slapen vrees ik.
En het blijft neuken met je mentale weerstand: ga de laatste tijd soms in de ochtend 10mg oxazepam nemen omdat cafeïne me onrustig maakt maar ik met die benzo lekker cola en cappuccino kan tanken de hele dag. Of als ik geen zin in spierpijn heb na krachttraining neem ik valium in de middag. :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Benzos

Berichtdoor Maus » za aug 20, 2016 3:52 pm

Poseidon schreef:
Selem schreef:Sluit ik mij volledig bij aan.


Hoewel ik er al circa 10 jaar redelijk beheerst mee omga, zal ik 's nachts nooit meer zonder kunnen slapen vrees ik.
En het blijft neuken met je mentale weerstand: ga de laatste tijd soms in de ochtend 10mg oxazepam nemen omdat cafeïne me onrustig maakt maar ik met die benzo lekker cola en cappuccino kan tanken de hele dag. Of als ik geen zin in spierpijn heb na krachttraining neem ik valium in de middag. :#:

Shit, dit is ook mijn verhaal... :shock: :roll:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Benzos

Berichtdoor Poseidon » za aug 20, 2016 4:24 pm

Niks shit. Laten we zorgen dat we niet dieper afglijden.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Benzos

Berichtdoor Benzo93 » za aug 20, 2016 4:47 pm

Jcutter schreef:Gewoon benzo's slikken en genieten.

Is dat sarcastisch?
Benzo93
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 1:12 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Benzo93 » za aug 20, 2016 5:08 pm

618157 schreef:
Benzo93 schreef:En triazolam ?
Heb gisteren 2x xanax genomen en heb van 22u tot 12u in de middag geslapen

Als je problemen wilt, moet je vooral aan benzo's beginnen, lees anders verhalen van Bashoven, en Frog aka ikzelf eens op dit forum, en velen anderen verhalen over benzo's.

Mensen, vooral (jonge)mannen hebben de neiging zelfdestructie op te zoeken,tis geen feestje, ik krijg de indruk dat je toch wel doet wat je zelf wilt, maar benzo's zijn geniepig gemeen verslavend sneaky, ik en alle andere die het al gezegd hebben voor mij spreken uit ervaring - al dan niet hun eigen of andere in de valkuil zien trappen die benzo heet- zeggen dat niet voor niks.

Be safe

Ik zal zeker uitkijken.
Ben me nu meer bewust van de nadelen.
Ik ga het slechts soms gebruiken
Benzo93
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 1:12 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Poseidon » zo aug 21, 2016 1:34 am

Jcutter schreef:Dat zeggen we allemaal, totdat je er aan vastzit


En dan ben je gebonden aan een ketting, gespannen door Satan de Duivel
Ook al wil je stoppen met benzooi, je kan ze niet met rust laten
Want het is een vloek over je leven :twisted:

Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Benzos

Berichtdoor Kikkerr » zo aug 21, 2016 1:46 am

Jcutter schreef:Dat zeggen we allemaal, totdat je er aan vastzit
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Benzos

Berichtdoor Poseidon » zo aug 21, 2016 2:57 am

Benzo93 schreef:Ik zal zeker uitkijken.
Ben me nu meer bewust van de nadelen.
Ik ga het slechts soms gebruiken


SNAP DEZE FOCKING NAIEVE HALSTARRIGHEID NIET. WE VERTELLEN JE HOE VELEN VAN ONS HEVIG WORSTELEN MET DEZE ANGEL DIE ZIJN GIF STEEDS DIEPER IN ONS SYSTEEM DRUPPELT MAAR MISTER BENZO93 GAAT HET 'SLECHTS SOMS GEBRUIKEN'. :#:
WEET JE HOE VAAK WE ONS ZELF DAT WIJS GEMAAKT HEBBEN MAN?

DOE WAT JE NIET LATEN KAN MAAR KOM AUB NIET UITHUILEN STRAKS ALS HET T LAAT IS :evil:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Benzos

Berichtdoor Selem » zo aug 21, 2016 11:44 am

Poseidon schreef:
Benzo93 schreef:Ik zal zeker uitkijken.
Ben me nu meer bewust van de nadelen.
Ik ga het slechts soms gebruiken


SNAP DEZE FOCKING NAIEVE HALSTARRIGHEID NIET. WE VERTELLEN JE HOE VELEN VAN ONS HEVIG WORSTELEN MET DEZE ANGEL DIE ZIJN GIF STEEDS DIEPER IN ONS SYSTEEM DRUPPELT MAAR MISTER BENZO93 GAAT HET 'SLECHTS SOMS GEBRUIKEN'. :#:
WEET JE HOE VAAK WE ONS ZELF DAT WIJS GEMAAKT HEBBEN MAN?

DOE WAT JE NIET LATEN KAN MAAR KOM AUB NIET UITHUILEN STRAKS ALS HET T LAAT IS :evil:


:woeh: .
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: Benzos

Berichtdoor Benzo93 » zo aug 21, 2016 4:45 pm

Poseidon schreef:
Benzo93 schreef:Ik zal zeker uitkijken.
Ben me nu meer bewust van de nadelen.
Ik ga het slechts soms gebruiken


SNAP DEZE FOCKING NAIEVE HALSTARRIGHEID NIET. WE VERTELLEN JE HOE VELEN VAN ONS HEVIG WORSTELEN MET DEZE ANGEL DIE ZIJN GIF STEEDS DIEPER IN ONS SYSTEEM DRUPPELT MAAR MISTER BENZO93 GAAT HET 'SLECHTS SOMS GEBRUIKEN'. :#:
WEET JE HOE VAAK WE ONS ZELF DAT WIJS GEMAAKT HEBBEN MAN?

DOE WATJE NIET LATEN KAN MAAR KOM AUB NIET UITHUILEN STRAKS ALS HET T LAAT IS :evil:

Er was een jongen hier die het al enkele jaren gebruikt zonder problemen.
Ik ga het een week wel een week niet gebruiken. Met alle risico's ... Ik ben heus niet bang hoor.
Ik heb trouwens slaapproblemen. Daar dienen benzos toch voor dan? Weet jij dan iets beters om lekker te spacen zonder gezondheidsrisico's?
Laatst bijgewerkt door Benzo93 op zo aug 21, 2016 4:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Benzo93
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 1:12 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Prototype » zo aug 21, 2016 4:48 pm

Lekkere chick op je di**
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Benzos

Berichtdoor Benzo93 » zo aug 21, 2016 4:49 pm

Benzo93 schreef:
Poseidon schreef:
Benzo93 schreef:Ik zal zeker uitkijken.
Ben me nu meer bewust van de nadelen.
Ik ga het slechts soms gebruiken


SNAP DEZE FOCKING NAIEVE HALSTARRIGHEID NIET. WE VERTELLEN JE HOE VELEN VAN ONS HEVIG WORSTELEN MET DEZE ANGEL DIE ZIJN GIF STEEDS DIEPER IN ONS SYSTEEM DRUPPELT MAAR MISTER BENZO93 GAAT HET 'SLECHTS SOMS GEBRUIKEN'. :#:
WEET JE HOE VAAK WE ONS ZELF DAT WIJS GEMAAKT HEBBEN MAN?

DOE WATJE NIET LATEN KAN MAAR KOM AUB NIET UITHUILEN STRAKS ALS HET T LAAT IS :evil:

Er was een jongen hier die het al enkele jaren gebruikt zonder problemen.
Ik ga het een week wel een week niet gebruiken. Met alle risico's ... Ik ben heus niet bang hoor.
Ik heb trouwens slaapproblemen. Daar dienen benzos toch voor? Weet jij dan ook iets beters om lekker te spacen zonder gezondheidsrisico's?
Benzo93
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 1:12 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Benzo93 » zo aug 21, 2016 4:50 pm

Prototype schreef:Lekkere chick op je di**

??
Benzo93
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 1:12 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Prototype » zo aug 21, 2016 4:51 pm

Benzo93 schreef:
Prototype schreef:Lekkere chick op je di**

??

De rest is ongezond.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Benzos

Berichtdoor Jmths » zo aug 21, 2016 5:24 pm

Er was een jongen hier die het al enkele jaren gebruikt zonder problemen.
Ik ga het een week wel een week niet gebruiken. Met alle risico's ... Ik ben heus niet bang hoor.
Ik heb trouwens slaapproblemen. Daar dienen benzos toch voor dan?

Een zwaar verslaafde vriend van me zegt ook al jaren lang benzodiazepines te gebruiken zonder problemen, ondertussen heeft hij ernstige slaapproblemen, willekeurige angstaanvallen en zal hij hoogstwaarschijnlijk er nooit meer vanaf komen. Het stomme is dat hij waarschijnlijk zijn hele leven hardnekkig zal blijven ontkennen dat hij een probleem heeft terwijl de mensen om hem heen schrijnend moeten toekijken.

Benzodiazepines werken wellicht op korte termijn tegen slaapproblemen maar op lange termijn verergeren ze deze aanzienlijk, vanuit mijn opleiding is mij geleerd dat bij slaapproblematiek therapie (vrijwel) geen nut heeft voordat het benzodiazepine gebruik naar nulpunt is afgebouwd.

Het is een beetje het cognitieve dissonantie verhaal waar een zwaar verslaafde roker zegt dat zijn oma al haar hele leven rookt als een ketter en toch 85jaar is geworden terwijl hij eigenlijk wel weet dat het zijn gezondheid niet goed gaat doen.

Dat de mensen het hier afraden is uit bezorgdheid, aan de andere kant begrijp ik wel dat je jezelf in staat acht eigen keuzes te kunnen maken. Ik hoop dat je er verstandig mee omgaat en dat zodra iemand uitschiet naar je eventuele keuzes je het niet ervaart als een aanval maar als een teken van goed bedoelde bezorgdheid.

Weet jij dan iets beters om lekker te spacen zonder gezondheidsrisico's?

Dissociatieven, vooral MXE vind ik recreatief wel lekker. :p
E-vape (zonder 'rook' dus) sativa hasj is ook wel een optie denk ik, zullen nog wel meer opties wezen maar moet weer even productief doen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Benzo93 » zo aug 21, 2016 6:57 pm

Jmths schreef:
Er was een jongen hier die het al enkele jaren gebruikt zonder problemen.
Ik ga het een week wel een week niet gebruiken. Met alle risico's ... Ik ben heus niet bang hoor.
Ik heb trouwens slaapproblemen. Daar dienen benzos toch voor dan?

Een zwaar verslaafde vriend van me zegt ook al jaren lang benzodiazepines te gebruiken zonder problemen, ondertussen heeft hij ernstige slaapproblemen, willekeurige angstaanvallen en zal hij hoogstwaarschijnlijk er nooit meer vanaf komen. Het stomme is dat hij waarschijnlijk zijn hele leven hardnekkig zal blijven ontkennen dat hij een probleem heeft terwijl de mensen om hem heen schrijnend moeten toekijken.

Benzodiazepines werken wellicht op korte termijn tegen slaapproblemen maar op lange termijn verergeren ze deze aanzienlijk, vanuit mijn opleiding is mij geleerd dat bij slaapproblematiek therapie (vrijwel) geen nut heeft voordat het benzodiazepine gebruik naar nulpunt is afgebouwd.

Het is een beetje het cognitieve dissonantie verhaal waar een zwaar verslaafde roker zegt dat zijn oma al haar hele leven rookt als een ketter en toch 85jaar is geworden terwijl hij eigenlijk wel weet dat het zijn gezondheid niet goed gaat doen.

Dat de mensen het hier afraden is uit bezorgdheid, aan de andere kant begrijp ik wel dat je jezelf in staat acht eigen keuzes te kunnen maken. Ik hoop dat je er verstandig mee omgaat en dat zodra iemand uitschiet naar je eventuele keuzes je het niet ervaart als een aanval maar als een teken van goed bedoelde bezorgdheid.

Weet jij dan iets beters om lekker te spacen zonder gezondheidsrisico's?

Dissociatieven, vooral MXE vind ik recreatief wel lekker. :p
E-vape (zonder 'rook' dus) sativa hasj is ook wel een optie denk ik, zullen nog wel meer opties wezen maar moet weer even productief doen.

Bedankt voor je bezorgdheid.
Ik ga er vast en zeker voorzichtig mee om!
Wat is E-vape? Ik kom gewoon uit op vaporizers.
Ik rook niets meer van wiet of hasj. Ik hoor er stemmen in mijn hoofd van :shock:
Benzo93
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 1:12 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Jmths » zo aug 21, 2016 7:17 pm

Bedankt voor je bezorgdheid.
Ik ga er vast en zeker voorzichtig mee om!
Wat is E-vape? Ik kom gewoon uit op vaporizers.
Ik rook niets meer van wiet of hasj. Ik hoor er stemmen in mijn hoofd van :shock:

Dan hou ik op met zeuren, heuj heuj. :p
Ja, gewoon vaporizers. Vanuit mijn opleiding (wederom :p) is mij geleerd dat je beter je hele leven kunt vapen dan een maand langer blijven roken wat betreft gezondheidrisico's. Beleid in veel landen is tegenwoordig om mensen aan de E-sig te krijgen i.p.v. 'normaal roken'.
Zeggen dat vooral de rook schadelijk is, nicotine ondanks verslavend is eveneens niet/verwaarloosbaar schadelijk voor het lichaam.
Stemmen in je hoofd kan niet goed wezen nee. :')
Als je eventueel vragen hebt rond disso's in de toekomst moet je het maar laten weten, mag ook via PM.
Laatst bijgewerkt door Jmths op zo aug 21, 2016 10:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Yomabo » zo aug 21, 2016 7:34 pm

Jmths schreef:
Bedankt voor je bezorgdheid.
Ik ga er vast en zeker voorzichtig mee om!
Wat is E-vape? Ik kom gewoon uit op vaporizers.
Ik rook niets meer van wiet of hasj. Ik hoor er stemmen in mijn hoofd van :shock:

Dan hou ik op met zeuren, heuj heuj. :p
Ja, gewoon vaporizers. Vanuit mijn opleiding (wederom :p) is mij geleerd dat je beter je hele leven kunt vapen dan een maand langer blijven roken wat betreft gezondheidrisico's. Beleid in veel landen is tegenwoordig om mensen aan de E-sig te krijgen i.p.v. 'normaal roken'.
Zeggen dat vooral de rook schadelijk is, nicotine ondanks verslavend is eveneens niet/verwaarloosbaar schadelijk voor het lichaam.
Stemmen in je hoofd kan niet goed wezen nee. :')
Als je eventueel vragen hebt rond disso's in de toekomst moet je het maar laten weten, mag ook via PM eventueel.

Welke opleiding?
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: Benzos

Berichtdoor Jmths » zo aug 21, 2016 10:43 pm

Welke opleiding?

Ben een beetje neurotisch terughoudend met persoonlijke informatie maar aangezien ik stiekem weet dat online privacy een illusie is, toegepaste psychologie.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Benzos

Berichtdoor djeemen » di aug 23, 2016 12:37 am

Jmths schreef:Ben een beetje neurotisch terughoudend met persoonlijke informatie maar aangezien ik stiekem weet dat online privacy een illusie is, toegepaste psychologie.


Agent Foxtrot Charley Zeta: suspect has confirmed daily activities. Move in at will.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Yomabo » wo aug 24, 2016 11:42 am

djeemen schreef:
Jmths schreef:Ben een beetje neurotisch terughoudend met persoonlijke informatie maar aangezien ik stiekem weet dat online privacy een illusie is, toegepaste psychologie.


Agent Foxtrot Charley Zeta: suspect has confirmed daily activities. Move in at will.

Charlie Zulu :#:
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: Benzos

Berichtdoor Yomabo » wo aug 24, 2016 11:45 am

Jmths schreef:
Welke opleiding?

Ben een beetje neurotisch terughoudend met persoonlijke informatie maar aangezien ik stiekem weet dat online privacy een illusie is, toegepaste psychologie.

Ik leg de link niet echt tussen toegepaste psychologie en gezondheidsrisico's rond vaporizer tegenover sigaretten. Maar oké.

Ik kan het wel begrijpen hoor, het niet willen delen van persoonlijke info. Als je niet wil reageren vind ik dat niet erg.
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: Benzos

Berichtdoor Jmths » wo aug 24, 2016 1:44 pm

djeemen schreef:
Jmths schreef:Ben een beetje neurotisch terughoudend met persoonlijke informatie maar aangezien ik stiekem weet dat online privacy een illusie is, toegepaste psychologie.


Agent Foxtrot Charley Zeta: suspect has confirmed daily activities. Move in at will.

Zolang ze de tuin maar niet omspitten moet ik er nog wel aardig vanaf komen. :lol:

Ik leg de link niet echt tussen toegepaste psychologie en gezondheidsrisico's rond vaporizer tegenover sigaretten. Maar oké.

Gezondheidspsychologie, omtrend het psychomedisch gezondheidsmodel i.t.t. het medisch model. :)
Komt er op neer dat het overgrote deel van de ziektes waaraan men tegenwoordig dood gaat geen eenduidige (maar holistische) oorzaak hebben (kanker en obesitas voornamelijk) en dat het dus tegenwoordig belangrijker is om gezond gedrag te stimuleren dan te investeren in medische toepassingen achteraf.
Het medisch model gaat er vanuit dat er een duidelijke oorzaak is bij elke ziekte en wordt gezien als een meer veroudert model.
Constructief gedrag stimuleren is denk ik zo'n beetje de essentie van toegepaste psychologie. :P
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Benzos

Berichtdoor Yomabo » wo aug 24, 2016 5:08 pm

Jmths schreef:
djeemen schreef:
Jmths schreef:Ben een beetje neurotisch terughoudend met persoonlijke informatie maar aangezien ik stiekem weet dat online privacy een illusie is, toegepaste psychologie.


Agent Foxtrot Charley Zeta: suspect has confirmed daily activities. Move in at will.

Zolang ze de tuin maar niet omspitten moet ik er nog wel aardig vanaf komen. :lol:

Ik leg de link niet echt tussen toegepaste psychologie en gezondheidsrisico's rond vaporizer tegenover sigaretten. Maar oké.

Gezondheidspsychologie, omtrend het psychomedisch gezondheidsmodel i.t.t. het medisch model. :)
Komt er op neer dat het overgrote deel van de ziektes waaraan men tegenwoordig dood gaat geen eenduidige (maar holistische) oorzaak hebben (kanker en obesitas voornamelijk) en dat het dus tegenwoordig belangrijker is om gezond gedrag te stimuleren dan te investeren in medische toepassingen achteraf.
Het medisch model gaat er vanuit dat er een duidelijke oorzaak is bij elke ziekte en wordt gezien als een meer veroudert model.
Constructief gedrag stimuleren is denk ik zo'n beetje de essentie van toegepaste psychologie. :P

Dat klinkt echt mega interessant. Good job
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: Benzos

Berichtdoor zannypopper » vr nov 04, 2016 3:41 am

Benzo93 schreef:
Amvitamientje schreef:Bromazepam was ook één van mijn favorieten, mits hoog gedoseerd.

Maar ik zie dat je flink wil experimenteren met benzo's. Ik raad het je af, het is erg verslavend!!

Straks ga ik bromazepam proberen.
En ja klopt!
Ik weet dat benzos verslaafd zijn maar ik ben liever verslaafd aan benzos dan aan wiet zoals een jaar geleden. Is ook pak goedkoper. Ik wil iets legaal waar je ook lekker kan van spacen. Wat raad jij dan aan?


Je bent zeker NIET liever verslaafd aan benzo's! Xanax afkick is door de hel en terug bijna letterlijk (na gebruik langer dan een jaar)
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron