pammer schreef:Diazepam werkt vrij snel. Op een nuchtere maag kan het al beginnen na 10-15 minuten. Zijn halfwaardetijd is extreem lang dus begin niet te hoog te doseren. Als je liever iets hebt dat minder lang werkt zijn Alprazolam en Bromazepam een tweede optie. Maar ga aub naar de huisarts, die kan je iets gecontroleerd voorschrijven..
Sublimo schreef:Ik zou juist niet voor alprazolam of bromazepam gaan i.p.v. diazepam. Diazepam heeft dan wel een langere halfwaardetijd, maar dat maakt hier niet uit. De werking van diazepam sluit veel beter aan bij hetgeen waar hij het voor wil gebruiken.
pammer schreef:Sublimo schreef:Ik zou juist niet voor alprazolam of bromazepam gaan i.p.v. diazepam. Diazepam heeft dan wel een langere halfwaardetijd, maar dat maakt hier niet uit. De werking van diazepam sluit veel beter aan bij hetgeen waar hij het voor wil gebruiken.
Bromazepam en Alprazolam zijn toch juist typisch aan hun angstwerende eigenschap?
pammer schreef:Alprazolam 0,5mg - 0,75mg
Bromazepam 3mg - 6mg
Met deze dosissen voel ik totaal geen typisch benzo-gevoel of het suf gevoel zoals iedereen het kent. Ik voel me gewoon beter op mijn gemak met deze dosissen.
En ik heb maar een zeer lage tolerantie omdat ik benzo's niet zo vaak (meer) gebruik.
Vanaf 1mg Alprazolam voel ik plots een felle benzostoned gevoel.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Toasts schreef:
Als je elke dag deze pillen gaat slikken, diazepam.
Daarmee kan je later ook makkelijker afbouwen.
.
Winehouse schreef:Toasts schreef:
Als je elke dag deze pillen gaat slikken, diazepam.
Daarmee kan je later ook makkelijker afbouwen.
.
Hoe tegenstrijdig is dit
Special K schreef:Ik zou eerlijk gezegt voor een lang werkende, heb veel informatie gekregen van een maat van me en heb dan zelf veel opgezocht ook. Regel gewoon 10mg diazepam pillen en doen die in 4 , pak elk een kwartje 2 dagen lang (elke morgend) en zie hoe het ga, de 3e dag deel je 1 diazepam van 10mg in 2 en neem je dat (dus dubbel zoveel als de vorige dag) en dan zie je zelf wel wat werkt en wat niet werkt.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten