Knetterteen11 schreef:Wat is de beste benzo om in slaap te vallen na een avondje uppers? Voorheen gebruikte ik altijd 50mg oxazepam, maar dit werkt niet echt lekker meer. Ook met 100 mg wil het met soms niet lukken.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Olliver1977 schreef:Flubromazepam
FrozenToast schreef:Ik las even beste brunette om mee te slapen na een avondje uppers, zou het topic wel wat interessanter zijn in ieder geval.
FrozenToast schreef:Ik las even beste brunette om mee te slapen na een avondje uppers, zou het topic wel wat interessanter zijn in ieder geval.
Poseidon schreef:Is ook eigenlijk een inslaper Proto.
1 oxazepam erbij en je pit langer door.
Ed Aldus schreef:Alprazolam en een biertje. Works like a charm
Knetterteen11 schreef:Wat is de beste benzo om in slaap te vallen na een avondje uppers? Voorheen gebruikte ik altijd 50mg oxazepam, maar dit werkt niet echt lekker meer. Ook met 100 mg wil het met soms niet lukken.
JongGeleerd schreef:Brotizolam, Cinolazepam, Estazolam, Ethyl carfluzepate, Etizolam, Flutazolam, Loprazopam, Lorazepam, Lormetazepam, Temazepam.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:JongGeleerd schreef:Brotizolam, Cinolazepam, Estazolam, Ethyl carfluzepate, Etizolam, Flutazolam, Loprazopam, Lorazepam, Lormetazepam, Temazepam.
Leuk kopieer- en plakwerk, maar de helft is niet tot nauwelijks verkrijgbaar in Nederland. En loprazopam? Zelfverzonnen?
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten