Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Carnaval & methylfenidaat

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Carnaval & methylfenidaat

Berichtdoor Reno010 » wo feb 22, 2017 9:27 pm

Goedenavond,

Klinkt mes een beetje als een stomme vraag, maar hebben hier mensen ervaring met alcohol en methylfenidaat? Ik wil het voor carnaval gebruiken om net een beetje helderder te blijven. Heb het een keer gebruikt maar dat was er maar 1 tje en voor me gevoel was ik wel iets helderder..
Hoe zou ik het best kunnen doseren? Wil zelf express niks anders doen, zoals pep of sos..
Reno010
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di mei 17, 2016 10:59 am

Re: Carnaval & methylfenidaat

Berichtdoor Perry » wo feb 22, 2017 10:38 pm

Alcohol + Methylfenidaat is beduidend leuker dan Methylfenidaat los, imo. Het is alleen wel een redelijk kort werkende stimulant, wat mij niet echt aan staat, maar het zij zo. Je gebruikt normaal gesproken wel speed of coke? Zo ja, hoe frequent en hoeveel pak je van eender? En toen je het eerder hebt gebruikt, die ene waarnaar je refereert, weet je toevallig of dat 10mg of 5mg was? (Of Concerta, oftewel Methylfenidaat XR)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Carnaval & methylfenidaat

Berichtdoor snuifduif » wo feb 22, 2017 10:56 pm

Als je eraan kan komen zou ik gewoon voor normale speed kiezen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Carnaval & methylfenidaat

Berichtdoor Reno010 » wo feb 22, 2017 11:25 pm

Alvast bedankt voor de antwoorden,

Gebruik regelmatig speed en 4f. Sos een keertje gedaan, maar vind dat zelf iets om mee op te passen ivm verslavingen gevoeligheid. Had toen 10 mg genomen, vind speed net een "te heftig" effect geven voor carnaval. Kan me prima vermaken met bier, maar om net effe iets scherper te blijven leek mij ritalin wel wat.

( owja, kwa speed zou ik me dosering niet precies weten, ligt eraan hoelang ik moet door feesten. Denk tussen de 100 en 300 mg, wel op 71% getest)
Reno010
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di mei 17, 2016 10:59 am

Re: Carnaval & methylfenidaat

Berichtdoor Perry » do feb 23, 2017 12:50 am

In dat geval zou ik zeker voor speed gaan, als je het toch regelmatig gebruikt en het pure speed betreft. Als je net ff iets scherper wilt zijn in plaats van strak staan, neem je gewoon minder dan normaal en oraal ipv nasaal. :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Carnaval & methylfenidaat

Berichtdoor Poseidon » zo feb 26, 2017 2:50 am

krijg van de combo ritalin/alcohol vette koppijn. Zou dus voor een kwaliteitsupper als cocaïne gaan. :snort:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Carnaval & methylfenidaat

Berichtdoor Reno010 » ma feb 27, 2017 11:14 am

Uiteindelijk toch voor pep gekozen! Normaal snuif ik het altijd, nu is een keer oraal genomen en dat was echt top! Had maar een klein beetje genomen en heb er heel de avond plezier van gehad, en ik kon snachs gewoon slapen :hulde:
Reno010
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di mei 17, 2016 10:59 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron