Pilletje schreef:Kan niemand me iets wijzer maken over deze pharma?
seth schreef:Ik word zelfs van de laagste dosis hiervan erg slaperig.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pammer schreef:Bromazepam was de enige benzo die me tot nu toe een soort euforisch gevoel gaf. Diazepam & clonazepam dan weer niet.
pammer schreef:Bromazepam was de enige benzo die me tot nu toe een soort euforisch gevoel gaf. Diazepam & clonazepam dan weer niet.
Winehouse schreef:Sublimo schreef:Het is een sterke benzo, best lekker spul.
Zou je misschien een uitvoerige beschrijving neer willen zetten? Dat zou me blij maken
Pilletje schreef:Zo'n tabletje van 2mg geeft me toch wel ongeveer even "harde"
Pascal schreef:Pilletje schreef:Zo'n tabletje van 2mg geeft me toch wel ongeveer even "harde"
Hahaha!Spoiler! :
Sublimo schreef:Het lijkt op alprazolam maar dan wat sterker. De moeite waard dus.
Pilletje schreef:Ik vind het iets minder sterk als alprazolam. Maarja dat is mss persoonlijk. De effecten lijken er wel min of meer op.. Maar ik vind ze dus eerder iets zwakker dan xanax. Misschien omdat het zolang werkt ?
Het voordeel is wel dat je geen halve strip moet opvreten op een dag om het te blijven voelen. Het werkt gewoon rustig door.
robo81 schreef:ik heb clonazepam druppels and heb zojuist 25 druppels genomen die gelijk staan aan 1 mg en ik moet zeggen dat ik me aardig euforish voel, dit is de eerste keer dat ik dir gebruik maar het werkt prima bij mij. Ik woon in mexico en ik weet niet of het hier ander spul is dan in nederland maar ik vind het fantastisch spul
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten