Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Clonazepam - dosering - ervaringen?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » za okt 29, 2011 1:44 pm

Ik heb de tabletten van 2mg (zie avatar :lol: ). Ik vroeg me af wie er hier al ervaring mee heeft, wat de effecten zijn en wat een therapeutische en recreatieve dosis is.

2mg ervaardde ik als aangename therapeutische dosis voor tijdens het werk, zonder er erg moe van te worden ofzo. Heb het reeds 2 dagen genomen ipv mijn 10mg diazepam omdat ik mij effe extra stressed out voelde omdat ik een nieuwe baan ben begonnen, nieuwe mensen enz. Vanaf maandag ga ik gewoon terug 10mg valium nemen.

Maar dus, voor recreatief gebruik, wat zou een leuke dosis zijn? Je kan ervan uit gaan dat er 200mg tramadol in m'n bloedstroom zit aangezien ik die dagelijks slik voor m'n rugpijn.

En hoe sterk zijn ze in vergelijking met bijv. xanax, lorazepam of diazepam?
(Niet het equivalent, dat ken ik.. ik bedoel echt hoe sterk is het effect in vergelijking met het effect van xanax, diazepam of lorazepam?)

En last but not least, hoe zit het met tolerantie, verslaving en gewenning? Hoe snel treden deze zaken op bij clonazepam? En in welke mate?
(bijv. xanax vind ik tot nu toe het ergste middel om cold turkey mee te stoppen, niet dat dat ooit de bedoeling was, maar soms val je zonder pillen en kan je niet meteen naar de dokter hé.)

Alvast bedankt :)

Pilletje
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » zo okt 30, 2011 8:38 am

Kan niemand me iets wijzer maken over deze pharma? :(
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Special K » zo okt 30, 2011 12:57 pm

Pilletje schreef:Kan niemand me iets wijzer maken over deze pharma? :(


Interesseert my ook zeer hard , help :(
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor pammer » zo okt 30, 2011 10:37 pm

Helaas is het in Europa niet zo bekend... In Amerika daarentegen.
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » zo okt 30, 2011 11:32 pm

Maar het is hier zo makkelijk verkrijgbaar. Of is dat enkel waar ik woon? :lol:

Echt niemand van DF ervaring mee?
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor trulov » ma okt 31, 2011 12:22 am

Heb een tijdje Rivortil (clonazepam) genomen, 0.5 mg/ 2 x daags

het verschil met alprazolam (xanax) is dat het een langwerkende benzo is en xanax een kortwerkende. Xanax, in gewone vorm, moet je dan 3 x d nemen, en clonazepam slechts 1 a 2 x

Alprazolam, zeker de 2 mg,direct werkende variant, vind ik gewoon té, moeilijk om ervan af te gerakten. Maar moet wel zeggen dat alprazolam van de benzo's zeker één van de meest anxiolytische is.

Clonazepam,heeft dus een lange halfwaardetijd en ook een sterke anxiolytische werking vind ik. Ik nam 0.5 mg, maar de 2 mg variant is qua potentie wel te vergelijken met alprazolam. Clonazepam heeft een heel sterke anticonvulsieve werking,dus een goede benzo bij patienten met epilepsie. Ik vind het ook meer hypnotisch/slaapverwekkend ivm alprazolam.


de (recreatieve) dosis is natuurlijk afhankelijk of je wel of niet (milde/grote) benzo-tolerantie hebt.

Ik denk dat een dosis van 1 mg bij mensen met geen benzo-tolerantie al een roesachtig effect heeft.

Bij mensen met benzo-tolerantie denk ik dat 2-6 mg zeker een recreatief effect hebben.
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor seth » ma okt 31, 2011 5:42 am

Met clonazepam vind ik vooral de lange werkingsduur opvallen. Heel vaak word ik zelfs van één pil na 8+ uren slaap wakker en ben ik nog steeds vaag.
Ik heb nu ook een flesje met druppels hiervan staan. onder de naam rivortril.
Ik vond hem recreatief echt minder. Ik word zelfs van de laagste dosis hiervan erg slaperig.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » ma okt 31, 2011 5:19 pm

Thx voor je replies :)
@Trulov: Heb ik veel aan, bedankt.

Ik zal zelf mijn ervaringen dan ook maar eens delen zeker. :lol:

Ik vind 2mg van die clonazepam echt perfect therapeutisch werken tegen m'n angsten tijdens het werk of wanneer ik onder de mensen ben. Mijn normale voorgeschreven dosis is echter "slechts" 10mg diazepam 's morgens, daaraan heb ik de laatste tijd niet meer genoeg owv een beetje recreatief gebruik (ja ik weet het.. foei, foei)
Daarbij slik ik 200mg tramadol retard 's morgens owv ernstige lage rugpijn. (Dit heeft nog weinig invloed op m'n functioneren ofzo, enkel de pijnstilling voel ik nog. Ze versterken de benzo's wel een beetje maar nu ook niet zo enorm..)

4-6mg vind ik momenteel een leuke recreatieve dosis. Maar ik heb wel een aardige tolerantie op 't moment.. :(

Ik ben nu sinds gisteren terug enkel diazepam aan het gebruiken ipv clonazepam 's morgens, zij het in iets hogere dosissen. (~30mg) De afbouw komt er (weeral pffff) aan.

Ik vind het al bij al leuk/straf spul. Maar wel erg verslavend, bijna even erg als xanax.. :woeh:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Ivo » ma okt 31, 2011 9:13 pm

seth schreef:Ik word zelfs van de laagste dosis hiervan erg slaperig.

Heb ik ook gemerkt. Ik werd er stil van, heel in mezelf gekeerd en na een jointje of 2 gewoon heel erg moe...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » di nov 01, 2011 12:00 am

Hmm ik word er eerder euforisch van. Zowel in therapeutische als recreatieve dosissen..

Achja, mijn brein vind clonazepam fijn. :lol:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Special K » di nov 01, 2011 10:24 pm

Ik vond het ook wel euforisch :D , maar niet zoals dia om eerlijk te zijn toch iets meer. Maar de koning van euforische benzo's hands down: bromazepam voor my (2+ van 12mg) en ik zit echt goed voor heel de dag :D

Mja, daar blijf ik af vanaf toe.
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » di nov 01, 2011 10:43 pm

broma>kpin>dia voor mij, qua euforie.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor pammer » wo nov 02, 2011 12:28 am

Bromazepam was de enige benzo die me tot nu toe een soort euforisch gevoel gaf. Diazepam & clonazepam dan weer niet.
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » wo nov 02, 2011 12:53 am

pammer schreef:Bromazepam was de enige benzo die me tot nu toe een soort euforisch gevoel gaf. Diazepam & clonazepam dan weer niet.


Clonazepam doet het bij mij toch wel hoor. :lol:
Zo'n tabletje van 2mg geeft me toch wel ongeveer even "harde" (nou, hard :roll2: ) euforie als 2 bromazepams 12mg.

Diazepam krijg ik ook geen euforie van. Het is wel voor mij een erg goed anxiloticum/kalmeermiddel Het voelt aan alsof ik gewoon erg relaxt word, zonder euforie dan wel.. Maar dat hoeft er natuurlijk niet altijd bij.) Het helpt daarbovenop ineens nog tege m'n spierpijnen ook zeg. :lol:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Special K » wo nov 09, 2011 8:11 pm

pammer schreef:Bromazepam was de enige benzo die me tot nu toe een soort euforisch gevoel gaf. Diazepam & clonazepam dan weer niet.


Zeker van di clonazepam? Zou je het echt aanraden om nog eens te proberen , vanaf nu stack ik 1 broma met 1 kpin , of 1 lora met 1 kpin hangt ervanaf heb van beide nog weinig :(
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Winehouse » di nov 15, 2011 8:50 pm

Ben ook benieuwd
Laatst bijgewerkt door Winehouse op wo nov 16, 2011 8:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Sublimo » di nov 15, 2011 9:05 pm

Het is een sterke benzo, best lekker spul. 8-)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Winehouse » di nov 15, 2011 9:09 pm

Nog meer mensen ervaring ermee?
Laatst bijgewerkt door Winehouse op wo nov 16, 2011 8:55 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Sublimo » di nov 15, 2011 9:12 pm

Winehouse schreef:
Sublimo schreef:Het is een sterke benzo, best lekker spul. 8-)

Zou je misschien een uitvoerige beschrijving neer willen zetten? Dat zou me blij maken :-)


Het lijkt op alprazolam maar dan wat sterker. De moeite waard dus.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Schism » di nov 15, 2011 9:14 pm

Pilletje schreef:Zo'n tabletje van 2mg geeft me toch wel ongeveer even "harde"

Hahaha! :lol:

Spoiler! :
Sorry voor het offtopic-gezeik. Please. Continue.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Sublimo » di nov 15, 2011 9:17 pm

Haha, zal voornamelijk het tegenovergestelde zijn geweest.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » di nov 15, 2011 11:33 pm

Pascal schreef:
Pilletje schreef:Zo'n tabletje van 2mg geeft me toch wel ongeveer even "harde"

Hahaha! :lol:

Spoiler! :
Sorry voor het offtopic-gezeik. Please. Continue.



Hahaha. Idd echt het tegenovergestelde. :lol:

Sublimo schreef:Het lijkt op alprazolam maar dan wat sterker. De moeite waard dus.

Ik vind het iets minder sterk als alprazolam. Maarja dat is mss persoonlijk. De effecten lijken er wel min of meer op.. Maar ik vind ze dus eerder iets zwakker dan xanax. Misschien omdat het zolang werkt ?

Het voordeel is wel dat je geen halve strip moet opvreten op een dag om het te blijven voelen. Het werkt gewoon rustig door. :)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Winehouse » wo nov 16, 2011 7:39 pm

bestellen dus :rock:
Laatst bijgewerkt door Winehouse op wo nov 16, 2011 8:55 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Sjaak101 » wo nov 16, 2011 8:14 pm

vind dit een van de betere benzo's, word er niet zo slaperig van maar wel extreem chill. werkt voor het mooie alleen net ff te lang.
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Sublimo » za nov 19, 2011 12:01 am

Pilletje schreef:Ik vind het iets minder sterk als alprazolam. Maarja dat is mss persoonlijk. De effecten lijken er wel min of meer op.. Maar ik vind ze dus eerder iets zwakker dan xanax. Misschien omdat het zolang werkt ?

Het voordeel is wel dat je geen halve strip moet opvreten op een dag om het te blijven voelen. Het werkt gewoon rustig door. :)


Vond het wel meevallen met de duur van de werking.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Pilletje » za nov 19, 2011 3:45 pm

Jah het valt wel mee natuurlijk, maar als je het vergelijkt met specifiek alprazolam werkt het toch stukken langer. Vind ik toch.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor robo81 » do okt 11, 2012 7:08 am

ik heb clonazepam druppels and heb zojuist 25 druppels genomen die gelijk staan aan 1 mg en ik moet zeggen dat ik me aardig euforish voel, dit is de eerste keer dat ik dir gebruik maar het werkt prima bij mij. Ik woon in mexico en ik weet niet of het hier ander spul is dan in nederland maar ik vind het fantastisch spul
robo81
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do okt 11, 2012 7:03 am

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor Soma » do okt 11, 2012 10:51 am

robo81 schreef:ik heb clonazepam druppels and heb zojuist 25 druppels genomen die gelijk staan aan 1 mg en ik moet zeggen dat ik me aardig euforish voel, dit is de eerste keer dat ik dir gebruik maar het werkt prima bij mij. Ik woon in mexico en ik weet niet of het hier ander spul is dan in nederland maar ik vind het fantastisch spul



Zeker dat 25 druppels gelijk staat aan 1 mg en niet aan 1 ml?, want in Belgie hebben de druppels een sterkte van 0.1 mg per druppel. 25 druppels is gelijk aan 1 ml, bedoel je dat niet.?
Dan zou je dus 2.5 mg binnen hebben.

Ik vind het wel een lekkere benzo, maar nadeel is dat het nogal een tijdje duurt voor ik ze voel opkomen ( effect) , pas na enkele uren dat ik op een 'piek' zit, hebben nog mensen dit?
En werken druppels sneller? Of als je de pillen kapotbijt ofzo?
Jammer dat er geen wafers ( sublinguaal) zijn als in de US:rock2:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Avatar gebruiker
Soma
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 4:15 pm

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor -YOKI- » do nov 01, 2012 7:02 pm

Druppels werken ietsje pietsje sneller, maar is verwaarloosbaar, druppels zijn handig als bijvoorbeeld een zorgvrager problemen heeft met tabletten slikken of handig bij eventueel een epileptische aanval.
1 Druppel Rivotril is 0,1mg clonazepam, vond het een leuke benzo maar lol was er gauw genoeg van af, voor angst dempende effecten zijn er betere alternatieven of benzo's op de markt.
De piek bereikte ik toch gauw wel binnen 45a 60 minuten en houd paar uur aan, als ik 2 tot 4 mg nam stond ik erg wankel op de beentjes, wat met een biertje erbij op straat het nodige plezier gaf zonder je helemaal zot te hoeven drinken.
Leuke Benzo maar niet de benzo der benzos!
-YOKI-
Offline
 

Re: Clonazepam - dosering - ervaringen?

Berichtdoor maynerd » vr nov 02, 2012 10:20 pm

Ik heb wel eens 2mg clonazepam gebruikt. Verschillende ervaringen. De eerste paar x voelde ik niets (misschien te lage dosis). Bij 2mg begin ik wel iets te voelen. Maar het is heel geleidelijk. Het werkt ongeveer na een uur en je krijgt een soort buzz in je hoofd. Maar niet zo sterk als temazepam of xanax; clona is in tegenstelling tot deze twee ook een langwerkende. Ik slaap er echter goed op en ben de volgende dag ook niet suffig. Ben clona eigenlijk pas na een paar x weten te waarderen en is nu een van mijn favoriete... Het wordt ook gebruikt tegen sociale angsten. Als bijwerking neemt overigens je zelfvertrouwen toe (in mijn geval tenminste).Kortom: minder high, dus minder recreatieve waarde, maar wel een lekker middel om op te slapen en minder suffige bijwerkingen.Wel drie waarschuwingen: 1) duurt minimaal een uur voordat de werking intreed, dus niet meer innemen als je ongeduldig wordt, neem de tijd. Teveel clona heeft namelijk een tegengesteld effect; disassociatie kan optreden en je wordt onrustig, 2) ga niet mixen met alcohol kan werking van clona tegengaan en 3) dit wordt als 1 van de meest potente benzo gezien. Dus voorzichtigheid is geboden.
Geïntresseerd in benzos, oxycontine, oxynorm etc.
maynerd
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: vr nov 02, 2012 2:35 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner