Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Clotiazepam heeft geen nut meer ...

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Clotiazepam heeft geen nut meer ...

Berichtdoor wizkit » vr apr 06, 2012 1:51 am

pinkFreud schreef:
wizkit schreef:
pinkFreud schreef:Nee bedoelde Fluni wel degelijk per week. Ik gebruik het niet dagelijks

Vind je het niet vervelend om zo vaak te moeten doseren.

Je kan mss overschakelen op RIVOTRIL druppels

das 2,5 mg /ml en dan heb je zo'n 4 ml per dag nodig: meet dat af met een spuitje bv, meng het in een glas jus d'orange, roer goed, en dan hoef je niet meer te doseren.


slaap ik daar goed van?
van de xanax wil ik niet af, ik wil gwn es iets waar ik van slaap

zolpidem helpt voor geen meter zelfs geen halve doos, lormetazepam heeft een tijdje gewerkt (een maand of 2), en nu heb ik de clozan die ook niet veell afdoen

edit: en ik doseer niet, ik pak gewoon als ik eraan denk van aaah een xanaxje


ohh okay, bedoelde de rivotril ipv xanax, :s maar iets sterker dan zolpidem-lormetazepam ( zijn hypnotica van eerste keus) denk ik dan aan iets sterker :roll: , mits het je niet helpt (flurazepam-nitrazepam-flunitrazepam( neem ik en helpt ja)-midazolam-triazolam)




succes


thx for the tip... ga ik zeker ammel eens voorstellen aan m'n dokter en kijken wat die ervan vindt, want laatst vond die het al moeilijk om mij iets beters te vinden om me in slaap te krijgen
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
Avatar gebruiker
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 297
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 1:22 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner