Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Dex of ritalin doen een beetje het tegenovergestelde van een opiaat.
Van opiaten vernauwen je pupillen en gaat je hartslag omlaag. En opiaten kunnen zeker wel een euforisch gevoel geven. Maar een andere euforie dan dex of ritalin, omdat het op heel andere receptoren werkt.
Volgens mij wordt codeine in je lichaam omgezet naar morfine, maar door een kleine genetische afwijking kan het niet omgezet worden bij sommige mensen.
Codeine wordt ook gewoon zonder recept verkocht in bepaalde hoestsiropen. Wel fucking smerig om zo'n heel flesje leeg te drinken, vind ik, maar ik word er wel lekker chill van.
Overigens is opiaten combineren met uppers vreselijk zwaar voor je lichaam en is veel en veel gevaarlijker dan alleen uppers of alleen opiaten. En doordat ze tegengestelde werkingen hebben is de kans ook weer groter dat je over doseert, omdat je het niet door hebt dat je al veel op hebt
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Chamey1980 schreef:Yep. Had ik bij de eerste benzo ook bij hogere dosis.
Zo ziek heb ik me nog nooit gevoeld.
Maar als je Gaba receptoren eenmaal ontmaagd zij heb je geen misselijkheid meer. Hoewel jij natuurlijk een heel ander middel hebt
Slaap lekker
Rohypnol, here i come haha
janicedrunkalike schreef:Chamey1980 schreef:Yep. Had ik bij de eerste benzo ook bij hogere dosis.
Maar als je Gaba receptoren eenmaal ontmaagd zij heb je geen misselijkheid meer. Hoewel jij natuurlijk een heel ander middel hebt
Slaap lekker
OW, gelijk gerustgesteld.
Gebruik benzodiazpines al meer dan 7 jaar.
Die roche van 2 mg waren hemels !
Die generieke lijken minder sterk te zijn?
en hadden die bijna euforie ging ik het benoemen,maar hoogstens welbehagen lijkt
me eerlijker.
Ga ook iets innemen gelijk hoor, morgen om 8 u loopt die wekker af.
Chamey1980 schreef:janicedrunkalike schreef:Chamey1980 schreef:Yep. Had ik bij de eerste benzo ook bij hogere dosis.
Slaap lekker
OW, gelijk gerustgesteld.
Gebruik benzodiazpines al meer dan 7 jaar.
Die roche van 2 mg waren hemels !
Die generieke lijken minder sterk te zijn?
en hadden die bijna euforie ging ik het benoemen,maar hoogstens welbehagen lijkt
me eerlijker.
Ga ook iets innemen gelijk hoor, morgen om 8 u loopt die wekker af.
Heb nooit Roche gehad, maar deze zijn ook lekker hoor
Euforie bij het opstaan als je ze laat inneemt is lekker
Slaapsze
Chamey1980 schreef:Hoeveel codeïne in mg moe ik innemen voor een plezierig effect?
Heb er een paar liggen. Moet met alcohol neem ik aan?
Ben benieuwd naar het effect.
Heb net erowied gecheckt, maar is alcohol noodzakelijk?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Chamey1980 schreef:Hoeveel codeïne in mg moe ik innemen voor een plezierig effect?
Heb er een paar liggen. Moet met alcohol neem ik aan?
Ben benieuwd naar het effect.
Heb net erowied gecheckt, maar is alcohol noodzakelijk?
Waarom zou alcohol 'noodzakelijk' zijn? Alcohol en opiaten/opioïden combineren kan zorgen voor stevige misselijkheid en onderdrukken in combinatie sneller je ademhaling.
40 mg codeïne is ook een te lage dosering voor mentale effecten. Als je even mijn post aan het begin had gelezen had je op kunnen zoeken wat een actieve dosering is (in die link).
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast