Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

dextro amfetamine retard

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor endymion » di nov 01, 2011 11:44 pm

Einstein schreef:Het grotere probleem is dan ook dat mensen wel eens 10 pilletjes erbij kunnen gaan pakken, wat met dex nog net iets leuker is dan met Ritalin. Denk ik :#:


Ik zou nog zeker 1,5 keer zoveel kunnen krijgen als nu maar ik wil het juist met zo min mogelijk doen en de rest met goed eten, nuchter doordeweeks, sporten.

40 mg dex retard + 2x5 mg dex sulfas, dat is wat ik heb per dag en dat is wat ik ook krijg. Als ik ineens veel meer ga nemen is het daarna op en dan?
De retard zit notabene in zakjes per dag verpakt met de datum en dag erop.

Als ik lekker uit mn plaat wil gaan hoef ik echt geen pep middelen erbij, ik heb al genoeg energie (teveel eigenlijk) en van bijna alle dope wordt ik eerder opgewekt dan moe (behalve benzo dan).
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor Einstein » wo nov 02, 2011 1:02 am

Dat is jouw geval en dat begrijp ik best, maar ik heb altijd begrepen dat dex recreatief een stuk leuker is dan Ritalin (kan me ook niet voorstellen dat het omgekeerde het geval is :snort: ) en als ze dan aan Jan en alleman dex gaan uitdelen zoals dat nu met Ritalin gebeurt zie ik een probleem ontstaan :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor pammer » wo nov 02, 2011 1:55 am

Einstein schreef:Dat is jouw geval en dat begrijp ik best, maar ik heb altijd begrepen dat dex recreatief een stuk leuker is dan Ritalin (kan me ook niet voorstellen dat het omgekeerde het geval is :snort: ) en als ze dan aan Jan en alleman dex gaan uitdelen zoals dat nu met Ritalin gebeurt zie ik een probleem ontstaan :rock:

Das toch logisch dat Dex >>>>>> methylfenidaat... dat komt omdat dex veel dichter staat bij de echte amfetamine..
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor Einstein » wo nov 02, 2011 5:09 pm

Ja, snap ik, maar wie weet had ik iets gemist aan Ritalin, heb het maar één keer op :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor endymion » wo nov 02, 2011 5:18 pm

Dat klopt inderdaad. Maar dex krijg je niet zomaar en volgens mij ook niet zo makkelijk via andere kanalen te krijgen. Maar ik merk de dex minimaal en dus ook minimale bijwerking. Ik kan ook gewoon normaal eten enzo, totaal anders dan met pep.

De ritalin merkte ik veel heftiger maar daar ging ik me op den duur alleen maar kut van voelen.

Recreatief kan ritalin best leuk zijn, juist omdat het in het begin wel lekker werkt, maar op langere termijn is dex juist fijner. Misschien als je inderdaad ineens 100 mg van de snelwerkende inneemt dat je je best lekker gaat voelen maar ik heb daar totaal geen interesse in.

Dex is mijn medicijn en daar ben ik blij mee en ga ik niet mee lopen klooien. En ik ben inmiddels al een tijd gestopt met pep, 3 weken voor ik begon met de dex en ik ga ook nooit meer straat speed gebruiken ook.

Ben blij dat ik weer normaal door het leven ga zonder al die zooi, ben weer fit, in conditie, energiek en gezond. Alleen in het weekend gebruik ik wel maar geen pep, coke, xtc of andere middelen waar je helemaal gaar van wordt.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor Pilletje » wo nov 02, 2011 5:39 pm

Ik zou het nooooit krijgen op recept van m'n doc. Hij weet dat ik ernstig verslaafd was aan speed vroeger. Hoewel ik nog steeds last heb van ADHD neem ik er dus nu geen medicatie meer voor buiten dan wat omega 3. Mja dat is het toch ook niet helemaal hoor. :P
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor edblok2 » ma nov 14, 2011 10:08 pm

Je was ernstig verslaafd aan speed, maar je hebt ADHD?
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor endymion » zo nov 20, 2011 11:52 am

Pilletje schreef:Ik zou het nooooit krijgen op recept van m'n doc. Hij weet dat ik ernstig verslaafd was aan speed vroeger. Hoewel ik nog steeds last heb van ADHD neem ik er dus nu geen medicatie meer voor buiten dan wat omega 3. Mja dat is het toch ook niet helemaal hoor. :P


Je moet er ook niet voor naar de huisarts gaan, die mag het niet eens voorschrijven.

Ik ben naar Psyq gegaan, ik wilde juist van die speed af maar het is zo aantrekkelijk als je ADHD hebt. Daar weten ze ook dat ik speed heb gebruikt, dat heb ik ook eerlijk verteld. Maar daar kijken ze er niet eens raar van op omdat dat vaak zo gaat met ADHD patienten.

Dat je geen dex zou mogen omdat je speed hebt gebruikt slaat nergens op. Het is juist de bedoeling dat je stop met speed en dat de drang ernaar weg gaat door dex op voorschrift te gebruiken. Dat is namelijk wel goed te doseren en onder controle te houden zodat je er een normaal leven op na kan houden.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: dextro amfetamine retard

Berichtdoor endymion » zo nov 20, 2011 12:02 pm

Ik ben vrijdag weer bij Psyq geweest, dosering is nu nagenoeg gelijk gehouden, heb nog 5 mg dex sulfas erbij gekregen dus toaal nu 40 mg retard en 15 mg sulfas per dag.

Bloeddruk was weer gedaald!
Het was 150/100, bij elke controle is het iets gedaald, 145/95, 135/92, en nu 130/90 :-)

Voorwaarde dat ik met de dex mocht beginnen was dat ik wel iets aan die bloeddruk moest gaan doen. Ik heb het zonder medicijnen omlaag gekregen door zoutarm te eten, meer sporten, minder drank en geen speed meer.
Heb ook onlangs bloed laten prikken en een plasje afgegeven, was gelukkig allemaal in orde.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner