Dag, over drie weken staat de deadline voor mijn scriptie. Drie weken die ik ten volste moet benutten wil ik afstuderen. Ik heb Dex op voorschrift. Dus dat zit wel snor. Echter slaap ik er zeer slecht door en kan ik mijn hoofd 's avonds maar moeilijk van de scriptie afkrijgen. Ik werk dan door tot ik er echt klaar mee ben, zo tot ene uur of twaalf. Mijn hoofd zit dan nog zo vol dat slapen pas lukt tegen de ochtend. Dan sta ik de volgende dag weer later op en begin ik pas later met opnieuw aan mn scriptie werken.
Goed, ik heb wat benzo's. Oxazepam en Etizolam. Als ik elke avond 1 mg Etizolam neem om zo wat rust in de kop te krijgen. Te kunnen slapen. Of soms 20 - 30 mg Oxazepam. Is dat een idee? Slim is het natuurlijk niet. Ongetwijfeld zal ik over drie weken van doen hebben met wat ontwenningsverschijnselen. De kans is wel groot dat ik dan wel ben afgestudeerd. Dus die zou ik voor lief kunnen nemen. Of zeggen jullie: die zijn niet voor lief te nemen. Doe het niet/doe het slechts incidenteel in de aankomende drie weken/misschien een paar keer per week, maar iedere dag is een stom idee?
Edit: hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk. Heb het in 1 ruk getypt, nu weer aan de scriptie. Reacties lees ik graag tussendoor. Dank alvast.