Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DXM met truffels

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

DXM met truffels

Berichtdoor Theoldbum » vr apr 27, 2012 6:05 pm

weet iemand hier of het verstandig is om DXM ( 300MG ) Met truffels te combineren? ( 15G cosmic connectors ) of ik ook daadwerkelijk de 300mg dxm en de 15g truffels gebruik weet ik niet, dat is misschien een beetje overweldigend. Wel heb ik ervaring met beide stoffen en zal er een tripsitter aanwezig zijn.

kan dit zonder vervelende lichamelijke side-effects?

Groet
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: DXM met truffels

Berichtdoor Dopamientje » vr apr 27, 2012 6:50 pm

Bereid je voor om er extreem vaag van te worden. Ik zou het zelf niet aanraden, omdat DXM voor de nodige bodyload zorgt (misselijkheid, drukkend gevoel op de maag) en dit lijkt me niet bepaald prettig icm truffels.

Het kan voor de rest niet echt kwaad lijkt me.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: DXM met truffels

Berichtdoor Einstein » za apr 28, 2012 6:34 pm

DXM is van zichzelf al vaag genoeg, denk ik, als je met dissociatieven aan de slag wilt kan je beter gewoon ketamine regelen en nee, in dit geval is "daar heb ik geen dealer voor" geen excuus, ook met ketamine is het een vreemde, verwarrende combinatie, met DXM gaat het misschien niet eens leuk worden. Daar komt nog de onfrisse bodyload van DXM bij.
Gevaarlijk is het volgens mij niet, al is het met DXM altijd wel uitkijken, met bijvoorbeeld MDMA kan het wel erg riskant worden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DXM met truffels

Berichtdoor Dopamientje » za apr 28, 2012 6:57 pm

Einstein schreef:Gevaarlijk is het volgens mij niet, al is het met DXM altijd wel uitkijken, met bijvoorbeeld MDMA kan het wel erg riskant worden.


Door DXM te gebruiken 4 dagen nadat MDMA had gebruikt, had ik volgens mij serotonine syndroom opgelopen. Echt een verschrikkelijke en angstige ervaring was dat.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: DXM met truffels

Berichtdoor Theoldbum » zo apr 29, 2012 4:52 pm

Goed.. de combinatie truffels met DXM is niks geworden, durfde het toch niet aan. Heb gister toch besloten alleen 15gram truffels te nemen.. Heb echter wel iets heel apparts meegemaakt.

Truffeltjes genomen, zieke trip gehad en na anderhalf/2 uur besloten dat het toch iets te zwaar was ( was erg moe, dus had het beter aan dag uitgesteld. ) Besloten even flink te :puke: .. Na enkele glaasjes orange juice en wat red bull was ik redelijk uitgetript.. Toen een hash jointje gerookt en even gaan liggen. Ongeveer 4/5~ uur na de truffel inname ( anderhalf uur nadat ik redelijk nuchter was van de truffels ) 1 capsule lachgas genomen. Dit was echter echt ontzettend bizar. Ik had het rare trip gevoel van salvia, gecombineerd met ZIEKE audiovisuals. Hoorde echt bizar harde golven van geluid, kon de mensen om me heen niet eens meer horen zo hard was het. Dacht echt dat ik een verkeerde combo had gedaan ofzo, want vond het echt verschikkelijk.

heeft iemand dit ooit gehad? Het was een soort combi van de bodyhigh van Salvia, met de trippyness van truffels en hele bizarre audiovisuals.

:wave:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: DXM met truffels

Berichtdoor Stefaan » zo apr 29, 2012 4:59 pm

Ik heb geen ervaring met salvia, ik heb wel audiovisuals gehad op truffels + lachgas. Het is of een soort van gekrijs-achtig iets, alsof iemand met zn vingernagels over een schoolbord gaat, of een keihard gesis, alsof dr een reuzenslang in mn kamer ligt :p

Vond het niet echt aangenaam, maar het was goed vol te houden. Dit duurde meestal minder dan een minuut, gelijktijdig met de lachgas.

Wat ik me ook kan herinneren, is dat het gekrijs-geluid steeds intenser werd en dat ik bang was om een grote elektrische schok te krijgen als het steeds intenser zou worden en uiteindelijk zou 'ontladen'. Tsja op truffels denk je rare dingen :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: DXM met truffels

Berichtdoor Einstein » zo apr 29, 2012 5:03 pm

Betwijfel of je daadwerkelijk nuchter was, na 3 uur hoor je nog niet uitgetript te zijn. Vreemde auditieve visuals kreeg ik lang geleden vrij vaak van lachgas (vaak lage, metalige zoemtonen, waarover ik wel vaker wat lees), de laatste keren heb ik daar niet echt op gelet. Zeker in combinatie met truffels kan zoiets best gebeuren. Een lichamelijke component is bij lachgas ook wel vrij sterk aanwezig, hoewel ik het niet met salvia zou vergelijken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron