Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ethylmorfine

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Ethylmorfine

Berichtdoor Russ » wo jan 30, 2013 6:00 pm

Een opiaat die zeer verwant is aan codeïne.

Ik vind het persoonlijk echt een kut-opiaat. Gisteren zo'n 80mg uitgeprobeerd, kreeg een lichte opiatenbuzz, weinig euforie, vooral loom, veel jeuk. Na iets van een T+4 een vervelende buikpijn die enkele uren aanhield.
Deze ochtend werd ik wakker, veel misselijkheid die sinds enkele uren geleden is weggetrokken en een stekende hoofdpijn die nog steeds aanwezig is.

Nog df'ers die zo'n vervelende ervaring hiermee hebben? Of die dit soort reactie kunnen verklaren? (de misselijkheid is een veelvoorkomend symptoom bij opiaten, maar van zo'n enorme hoofdpijn heb ik nog nooit last gehad hierbij.)
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Pilletje » vr feb 01, 2013 1:41 am

Akkoord

Ik krijg er ook hoofdpijn van! Dat in tegenstelling tot bij codeine, waarbij ik daar helemaal geen last van heb. Geen idee hoe het komt, maar codeine is veel chiller dan dit middel. Vind ook codeine een merkbaar sterkere euforie geven dan dit ookal staat er op erowid (dacht ik) dat het 150% zo sterk zou moeten zijn. Bij mij doet een evengrote dosis codeine me meer..
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Venezia2 » vr feb 01, 2013 1:45 pm

Codeine is methylmorfine...dus zeer nauw verwant.
Ik had laatste een doosje gevraagd, gezien de pilletjes ( groene dacht ik? ) zonder vs te krijgen zijn,
onder de naam Codethylline.
Maar de apothekeres vertelde me dat dit niet aanwezig was,
heeft gebeld om het te bestellen, maar daar kreeg ze te horen dat dit niet meer beschikbaar was.

methylmorfine en ethylmorfine zijn twee vrij lichte opiaten, toch voor iemand met geen of weinig
ervaring.
diacetylmorfine is echter heroine....het is voor die morfine bij ethylmorfine dat het ( voor mij toch)
wat spannend maakte.
Dat je er geen zware roes van krijgt begrijp ik wel, is ook logisch
Ivm codeine denk ik dat pilletje gelijk heeft.
Dihydrocodeine is nog sterker.
Maar wel vreemd dat je na inname hoofdpijn krijgt van ethylmorfine, dat is toch niet wat je
verwacht van een pijnstiller.

Ik weet dat er vroeger ( paar jaar terug) een sterk opiaat als hoestmiddel te krijgen was
Acedicone, dat als werkzame stof thebacon bevatte.
Ik heb er zo eens een paar genomen en moet zeggen dat het een sterke,korte opiaat-buzz gaf
Al ben ik verder geen fan van recreatief opiatengebruik
laat staan heroine, dat spul maakt een mens gewoon kapot toch
Dan liever iets waar je echt pret mee hebt of iets mee bijleert over de wereld en jezelf
heb het dan over MDMA en THC als bewustzijnsverruimende stoffen
die je creatief en chill en melloww maken
en anderzijds over psiclocybine en LSD, hallucinogenen die je echt doen trippen.
Venezia2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 45
Geregistreerd: zo dec 09, 2012 4:08 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor trulov » vr feb 01, 2013 2:17 pm

Is volgens mij ook van de markt verdwenen hoor. :s
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Pilletje » vr feb 01, 2013 6:11 pm

Nope ik ben 100% zeker dat het nog te verkrijgen is. En het zijn trouwens kleine roze pilletjes. :lol:

http://www.bcfi.be/GGR/MPG/MPG_DBA.cfm#MP_00650
Hier kan je zien dat het nog steeds verkrijgbaar is in belgië. Als het op voorschrift zo zijn zou er Rx bijstaan.
Laatst bijgewerkt door Pilletje op vr feb 01, 2013 6:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor trulov » za feb 02, 2013 3:06 pm

Pilletje schreef:Nope ik ben 100% zeker dat het nog te verkrijgen is. En het zijn trouwens kleine roze pilletjes. :lol:

http://www.bcfi.be/GGR/MPG/MPG_DBA.cfm#MP_00650
Hier kan je zien dat het nog steeds verkrijgbaar is in belgië. Als het op voorschrift zo zijn zou er Rx bijstaan.


Ja klopt inderdaad, daarom dat ik het vreemd vind dat ze bij mijn apotheek vertelden, na gebeld te hebben enzo, dat het niet meer te krijgen was.
En het is idd zonder voorschrift, doet me eraan denken dat ik het al een jaar terug ofzo wou kopen bij een apotheek en de apothekeres zei dat ze het me niet kon/mocht meegeven.... :s
Maar in principe zou het dus dan wel nog te verkrijgen moeten zijn, gezien niets aangepast is op de site ofzo van bcfi
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Hamukun » vr feb 08, 2013 7:37 pm

Het is zeker nog wel te verkrijgen. Had eergister twee doosjes besteld in België en deze werden vanmorgen al hier in Nederland bezorgd.

Ben een groot liefhebber van codeine, maar mijn voorraad is op en geen zin om van die smerige siroop te drinken. Ben benieuwd naar deze ethylmorfine!
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Hamukun » zo feb 10, 2013 2:10 pm

Nou, heb gister 100mg genomen en vond het behoorlijk chill 8-)

Duurde wel veel langer voordat het goed begon te werken dan de codeine die ik hiervoor had. Toch wel zo'n anderhalf uur. Verder vond ik het erg vergelijkbaar met codeine, alleen een stuk minder warm en iets meer jeuk. Behalve die jeuk dan verder nauwelijks last van bijwerkingen. Toen het effect wat af begon te nemen werd ik wel heel wakker en actief en ben de hele nacht nog in de kroeg geweest.

Voor mij dus prima recreatieve waarde.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor beanhead » zo feb 10, 2013 10:34 pm

Hamukun schreef:Nou, heb gister 100mg genomen en vond het behoorlijk chill 8-)

Duurde wel veel langer voordat het goed begon te werken dan de codeine die ik hiervoor had. Toch wel zo'n anderhalf uur. Verder vond ik het erg vergelijkbaar met codeine, alleen een stuk minder warm en iets meer jeuk. Behalve die jeuk dan verder nauwelijks last van bijwerkingen. Toen het effect wat af begon te nemen werd ik wel heel wakker en actief en ben de hele nacht nog in de kroeg geweest.

Voor mij dus prima recreatieve waarde.


Paracodeine ga je veel leuker vinden.
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Hamukun » ma feb 11, 2013 6:27 pm

Paracodine bedoel je denk ik? Klinkt wel goed wat ik erover kan vinden, moet ik maar eens naar op zoek :)
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Pilletje » vr feb 15, 2013 7:11 pm

Paracodine is dihydrocodeine, dat is een leuk stofje ja. Stuk sterker dan codeïne! :love:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Paradise » zo feb 17, 2013 9:52 pm

Maar daar kan je geen pilletjes van kopen zonder voorschrift?
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Hamukun » zo feb 17, 2013 11:22 pm

Nee dat kan dan weer niet inderdaad. Toch jammer dat je niet gewoon het hele assortiment van de apotheek zonder vragen of voorschrift aan kan schaffen...
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor daywalker » za jul 13, 2013 11:11 am

Hamukun schreef:Nee dat kan dan weer niet inderdaad. Toch jammer dat je niet gewoon het hele assortiment van de apotheek zonder vragen of voorschrift aan kan schaffen...


:woeh: :woeh: :grin:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor davy jones » za jul 13, 2013 4:21 pm

daywalker schreef:
Hamukun schreef:Nee dat kan dan weer niet inderdaad. Toch jammer dat je niet gewoon het hele assortiment van de apotheek zonder vragen of voorschrift aan kan schaffen...


:woeh: :woeh: :grin:


Jaja wrijf het er maar in Daywalkert. Je hebt naast se sleutel van je lief der hart & kutje ook nog de toegangscode van der winkel :grin:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor Hamukun » wo sep 04, 2013 5:05 pm

Voor zover ik begrijp mag dit inmiddels niet meer online verkocht worden, maar kan je het wel in de apotheek in België kopen. Grrrrrr!! Gelukkig heb ik nog een aardige vooraad ingeslagen :)
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor daywalker » do sep 05, 2013 12:19 pm

Je kan het nog in de apotheek krijgen, maar sinds kort enkel op recept.
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Ethylmorfine

Berichtdoor faderz » vr sep 06, 2013 12:30 am

ik heb dit geprobeerd.
150 mg.
jammer genoeg niets gevoeld , ik heb me laten vertellen dat een bepaald enzeem ehtylmorfine omzet in normale morfine in de lever. Sommige mensen missen enkele enzemen
Nouja , ik heb allesinds niets gemerkt.
I sold my soul to the universe for existence
Avatar gebruiker
faderz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: do sep 05, 2013 2:26 pm


Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner