Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

fenytoine

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

fenytoine

Berichtdoor marcko » za feb 22, 2014 9:12 am

Een vriend van mij leurt met fenytoine; ik vraag me af of het recreatieve waarde heeft?
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: fenytoine

Berichtdoor Einstein » za feb 22, 2014 3:21 pm

Dat lijkt mij niet :P Het werkt door natriumkanalen te blokkeren en dat levert je in de regel geen spannende effecten op :(
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: fenytoine

Berichtdoor marcko » za feb 22, 2014 4:23 pm

Bedankt ik had begrepen dat sommige anti-epileptica recreatief gebruikt worden en een bijwerking is slaperigheid maar ik blijf er dus vanaf. Die vriend is sowieso een beetje maf hij verkoopt ook seroquel en anti-depressiva.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: fenytoine

Berichtdoor Soma » za feb 22, 2014 10:18 pm

Is niks aan, tenzij voor functioneel gebruik, helpt het bij epilepsie

maar recreatief? Nee hoor, recreatief kan je wel fenobarbital, clonazepam, gabapentine, pregabaline eventueel een x gebruiken (zijn ook allemaal anti-epileptica) al raad ik je dat ook niet aan. Buiten clonazepam (is eigenlijk een benzo, of fenobarbital een barbituraat).

Maar er zijn leukere stofjes voor recreatief gebruik, seroquel vind ik ook wel niks aan hoor en anti-depressiva ook niet, wel vreemd dat die kerel daarmee leurt.

Zou eerder voor stofjes als MDMA, Ketamine, LSD,Cocaine, 2 C-B, GHB gaan ( dat doe ik toch) zijn nog genoeg andere stoffen of natuurlijk zuiverepep, neem zelf dextro-amfetamine. retard 15 mg, drie keer per dag, is gewoon pep/speed, maar wel zuiver(der)dan op straat, enige verschil is da je op straat dan gewoon poeder krijgt en zowel de l als d-variant ( linksdraaiende/rechtsdraaiende-enantiomeer)...dextro is de d- of de rechtsdraaiende enantiomeer....heeft vind ik minder negatieve bijwerkingen dan racemaat ( d-/L-), is wat subtieler, zeker functioneler.
Het bestaat trouwens al 100 jaar als geneesmiddel ( tegen anorexia vroeger, maar tegen adhd vind ik het gewoon het beste, beter dan ritalin, ook al zegt men dat dat het best onderzocht is, vind ik gewoon larie, ok. beter onderzocht dan die vage atomoxetine enzo, maar zuivere amfetamine is beter onderzocht in mijn ogen en ook gewoon een stuk effectiever


:rock2:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Avatar gebruiker
Soma
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 4:15 pm

Re: fenytoine

Berichtdoor Vinz » zo feb 23, 2014 5:03 am

Deze stof heb ik nog nooit genomen denk ik?
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: fenytoine

Berichtdoor marcko » zo feb 23, 2014 11:50 am

Pep vind ik eigenlijk niet zo interessant ik heb net wat gekregen maar heb nauwelijks euforie of lekkere tintelingen zoals vroeger. Die seroquel en antidepressiva was ik niet van plan om te kopen, ik slik zelf al abilify en fluvoxamine.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm


Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron