Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Flurazepam of Flunitrazepam??

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor HieronymusIV » di mei 06, 2014 10:01 pm

Even een vraagje hier,,

Ik zit met 2 capsules waarvan ik 99% zeker weet dat het flurazepam is. Maar mijn dealer (die nogal onder invloed was toen hij het mij gaf) zei dat het flunitrazepam is. Waarop ik vroeg, ''30 mg flunitrazepam?!'' . ''Ja'' zegt hij... hmzz lijkt me sterk. Het is een typisch zwart/grijs capsuletje met aan beide kanten 30 erop.

Nu doordat hij gezegd heeft dat het flunitrazepam is durf ik het niet te nemen :roll2: .
begrijp me niet verkeerd ik vind flunitrazepam heerlijk maar 30 mg is me iets te veel van het goede.

30 mg flunitrazepam is toch eigenlijk onmogelijk? en dat ook nog eens in een typische flurazepam capsule.. ?
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor Prototype » di mei 06, 2014 10:10 pm

Ik geloof dat flunitrazepam normaal in 2mg caps zit?
30mg is hoe dan ook een veel te hoge dosering, ik vermoed dat het dan inderdaad flurazepam is.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor HieronymusIV » di mei 06, 2014 10:11 pm

prototype schreef:Ik geloof dat flunitrazepam normaal in 2mg caps zit?
30mg is hoe dan ook een veel te hoge dosering, ik vermoed dat het dan inderdaad flurazepam is.


Dat vermoed ik dus ook..

nou goed, we gaan het beleven...
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor Jack of Hearts » do mei 08, 2014 5:02 pm

Zwart grijze capsules. Sowieso flurazepam.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor French-tic-tacs » do mei 08, 2014 7:48 pm

Zoals Jack of Hearts al zei: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon dus capsule Flurazepam.

Je dealer ( hij was onder invloed) heeft zich vergist, de namen lijken ook erg op elkaar.

Flunitrazepam zit toch ook niet in capsules, of in Nl wel dan, bij sommige generische producenten?

Flurazepam is de standaarddosis 30 mg, ook in Belgie zijn deze niet in capsules, maar gewoon in pillen.
Maakt niet uit, het effect is echt wel heftig hoor, vroeger had je hooggedoseerde flunitrazepam door Roche gemaakt ( Rohypnol 4 mg), maar nu niet meer, in Bel enkel nog 1 mg, dus dan vind ik weinig verschil zitten tussen het sterke hypnotische effect van beide benzo's.

Ikzelf zou graag nog eens Triazolam hebben, zijn ook maar in doosjes van 10 te krijgen.
Erg lage dosis, 125 microgram en 250 mcg of 0,25 mg, blauwe pilletjes zijn dat.....
Enorm sterk, wel groot verschil met flura-, of flunitrazepam is de enorm korte werking: enkele uren.
Avatar gebruiker
French-tic-tacs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 7:49 am

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor Makunouchi » wo jun 04, 2014 12:58 pm

Hoi, ik zou graag flunitrazepam willen proberen, maar ik kan er maar niet aan komen.
Iemand enige tips?

Ik weet dat ze in capsules van 1mg en 2mg komen. Op zich ben ik best een stevige vent, maar wat is raadzaam bij t begin? Beginnen met 1mg?

Grt

Mak
Makunouchi
Newbie
Verbannen
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo jun 04, 2014 12:55 pm

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor Jack of Hearts » wo jun 04, 2014 7:01 pm

Makunouchi schreef:Hoi, ik zou graag flunitrazepam willen proberen, maar ik kan er maar niet aan komen.
Iemand enige tips?

Zorg er voor dat je er wel aan kunt komen. Anders wordt het moeilijk.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor da_pj » zo jun 22, 2014 4:12 pm

French-tic-tacs schreef:Zoals Jack of Hearts al zei: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon dus capsule Flurazepam.

Je dealer ( hij was onder invloed) heeft zich vergist, de namen lijken ook erg op elkaar.

Flunitrazepam zit toch ook niet in capsules, of in Nl wel dan, bij sommige generische producenten?

Flurazepam is de standaarddosis 30 mg, ook in Belgie zijn deze niet in capsules, maar gewoon in pillen.
Maakt niet uit, het effect is echt wel heftig hoor, vroeger had je hooggedoseerde flunitrazepam door Roche gemaakt ( Rohypnol 4 mg), maar nu niet meer, in Bel enkel nog 1 mg, dus dan vind ik weinig verschil zitten tussen het sterke hypnotische effect van beide benzo's.

Ikzelf zou graag nog eens Triazolam hebben, zijn ook maar in doosjes van 10 te krijgen.
Erg lage dosis, 125 microgram en 250 mcg of 0,25 mg, blauwe pilletjes zijn dat.....
Enorm sterk, wel groot verschil met flura-, of flunitrazepam is de enorm korte werking: enkele uren.


Heb Halcion 0.25mg (Triazolam), neem er 1 + 2 Flunitrazepams van 1mg (deze van EG vindt ik niet zo goed, spijtig dat Roche ze niet meer in handel heeft hier in BE al een paar jaar). Overdag heb ik Clonazepam 2mg (Rivotril potje van 100stuks) en Tranxene 50mg van Sanofi. Men vriendin heeft dan 2 x potjes Xanax 2mg bars Pfizer van 50 bars/flesje + Valium 10mg Roche in doosjes van 30 stuks nu de laatste 3 maand....4 doosjes dus 120 valiums (vroeger was het 1 doos van 100stuks). Tjah bij onze apotheek zijn ze toch niet meer te verkrijgen de Valiums in doosjes van 100....Is dit in heel Belgie zo nu???

Tjah men vriendin heeft de spierziekte EDS en het heeft zijn reden dat we maandelijks deze benzo's op recept krijgen hoor.
Ook ligt hier nog een 2 tal dozen Staurodorm 30mg/Flurazepam en indd hier is het tablet vorm want uit NL heb ik ook is gehad en dat zijn capsuls en heet Dalmadorm. Hadden ze hier ook maar de Temazepam 20mg Gel eggs :grin: ...dat spul helpt me ook goed maar tjah af en toe als ik in NL ben dan heb ik geluk :kleuter: .

:wave:
Avatar gebruiker
da_pj
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 12:43 pm

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor da_pj » zo jun 22, 2014 4:17 pm

Edit : Was vergeten dat er ook nog wat doosjes Zolpidem 10mg liggen en 2 doosjes Nozinan + 5 losse van 25mg maar dit is geen benzo dacht ik. Ligt hier voor na de afterclub voor een maat die daarvan meteen kan slapen na speed te hebben genomen.
Avatar gebruiker
da_pj
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 12:43 pm

Re: Flurazepam of Flunitrazepam??

Berichtdoor Kikkerr » ma jul 16, 2018 12:07 pm

daargingjoop schreef:hoi ik kan aan partij roze dildo's komen regio Limburg


lekker in die provincie houden dan, niet te veel nemen anders ga je fouten maken bij de speed bereiding, de rest van het land wil ook gebruiken he ;)

We houden van je limbabwe :blowkiss:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner