Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Gabapentine recreatief?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 07, 2017 2:12 pm

nee, ik mix het met Dexamfetamine samen. Daarna flunitrazepm met alcohol.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 07, 2017 9:18 pm

Maar ik moet toegeven. Ik zat er naast, wat die Gaba betreft.
Na de eerste capsules voelde ik idd niks, na twee uur nam ik er nog eentje en daarna nog eentje.

Plotseling vond ik die verjaardag niet zo vervelend meer. Ik heb ook een sociale angststoornis dus verjaardagen en feestjes zijn een ware hel. Vooral het ernaartoe gaan. Maar dankzij deze pillen is het leuk. Een beetje wazig voel jeje er wel door, maar een mood-boost en wat zelfvertrouwen. Niet euforisch ( je voelt niet de euforie zoals bij Dex bv.) maar toch heel opgewekt en zin om te praten.

Ik ga ze niet recreatief slikken maar ik bewaar ze voor als ik naar feestjes moet ofzo. Eind volgende maand gaat mn zus trouwen, dus neem ik ze mee. Mensen vonden me wel drukker en spraakzamer lol.

Paar dagen geleden zei ik dat het bij mij niet werkte, maar dat is nu wel anders. Ik had wel moeite met sex trouwens. Kon niet klaarkomen ( sorry voor de details), maar dat viel mn vrouwtje op. Mij ook achteraf haha
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Maus » zo mei 07, 2017 9:20 pm

Chamey1980 schreef:Maar ik moet toegeven. Ik zat er naast, wat die Gaba betreft.
Na de eerste capsules voelde ik idd niks, na twee uur nam ik er nog eentje en daarna nog eentje.

Plotseling vond ik die verjaardag niet zo vervelend meer. Ik heb ook een sociale angststoornis dus verjaardagen en feestjes zijn een ware hel. Vooral het ernaartoe gaan. Maar dankzij deze pillen is het leuk. Een beetje wazig voel jeje er wel door, maar een mood-boost en wat zelfvertrouwen. Niet euforisch ( je voelt niet de euforie zoals bij Dex bv.) maar toch heel opgewekt en zin om te praten.

Ik ga ze niet recreatief slikken maar ik bewaar ze voor als ik naar feestjes moet ofzo. Eind volgende maand gaat mn zus trouwen, dus neem ik ze mee. Mensen vonden me wel drukker en spraakzamer lol.

Paar dagen geleden zei ik dat het bij mij niet werkte, maar dat is nu wel anders. Ik had wel moeite met sex trouwens. Kon niet klaarkomen ( sorry voor de details), maar dat viel mn vrouwtje op. Mij ook achteraf haha

Met hoeveel Mg Dexamfetamine ervaar je euforie?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 07, 2017 9:49 pm

30/40mg ongeveer.
maar sinds vorige week was het effect zeer matig.

ik had periodes, hield de euforie aan van 19:00 tot 01:00 uur.
De dosis van daarnet. 45mg methyl + dex. hield maar aan van 19:00 tot 21:00. en de euforie was ook nog eens zeer mild. Dus even weken pauze, tyrosine,vitamine en mn magnesium. Zou extra eiwitten helpen?

Voorheen duurde het uren en uren. Lijkt steeds verder af te vlakken. Denk kruistolerantie met de Dex die ik op Dinsdag slik. Toen ik namelijk alleen 45mg methyl deed op Zaterdag, was het effect Top, namelijk. Nu zelfs met de ulra lage doseringen van Haldol, is het effect ruk.

Twee keer per week is dus te vaak. Ook al is het de ene keer Dex en de ander Methyl.
Of misschien is door de Dex mn dopa wel afgenomen en moet ik meer Tyrosine slikken. Twee weken pauzeren lijkt me gen overbodige luxe, denk ik. Meestal neemt tolerantie dan toch wel iets af? 1 week is te weinig, i know.
Laatst bijgewerkt door Chamey1980 op ma mei 08, 2017 9:22 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 07, 2017 10:27 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:Over t algemeen bouwt gewenning bij gaba-drugs veel sneller op dan bij stimulanten.
Coke is dan weer een uitzondering, gewenning bouwt snel op voor n stimulant.

Denk je dat als ik EENMALIG, twee keer achter elkaar een dosis Methylfenidaat 45 mg probeer, dat de tolerantie de pan uit vliegt

Gewenning zal wel meevallen. Ikzelf vind de high van methylfenidaat alleen niet echt lekker.



hoevaak zou je Gaba slikken om het risico van tolerantie zoveel mogelk te vermijden?
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » do mei 11, 2017 8:59 pm

Chamey1980 schreef:

hoevaak zou je Gaba slikken om het risico van tolerantie zoveel mogelk te vermijden?


Zo veel mogelijk vermijden?
Dan dus helemaal niet slikken.

Zelfs wanneer je het eens per maand gebruikt om, bijvoorbeeld, naar een feestje te gaan kan het zo zijn dat je na enkele maanden niet meer naar feestjes kunt zonder gaba.
Tolerantie verschilt enorm van persoon. Gabapentine is behoorlijk verslavend, als je ook maar enige gewenning opmerkt (je hebt hogere dosissen nodig voor hetzelfde effect) is het tijd om te stoppen voor enkele maanden.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Chamey1980 » do mei 11, 2017 11:34 pm

ok. thanks
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Chamey1980 » vr mei 12, 2017 1:39 pm

Vandaag geprobeerd Gabapentine genomen.
Ik deed het in delen van 400mg. Vorige week kreeg ik een euforis h gevoel die de hele dag bleef hangen. Nu ben ik zo duizelig als de nete. Al moeitw met het typen van dit bericht.

Heb ik te snel gedoseerd ofzo?



Update:

Nu om 18:00 al het ea ingenomen, maar nog steeds niets. Tolerantie kan toch niet optreden door die ene keer vorige week? Het lijkt erop dat ik er nu alleen maar duizelig van wor.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Liza » za jan 20, 2018 8:30 pm

Ik schop dit topic f omhoog, omdat ik een nieuwe wat overbodig vind.

Ik slik Gabapentine, 1800mg elke dag. Nu ook weer morfine (was maandje gestopt ivm opname Maastricht; wauw wat n hel :")).
Morfine zou de Gaba werking versterken, zeggen ze.. Want ik neem 8 morfinepillen per dag (oxynorm instantsmelttabletten 5mg). En merk nul effect.
Behalve dat ik laatste week zo down depri rusteloos etc ben. Word gek van mijzelf, echt werkelijk waar.. Stemming is verschrikkelijk, ben mentaal helemaal op en uitgeput en irriteer me mateloos aan vanalles en nogwat.

Nu ben ik de laatste die zo is, ik ben altijd de vrolijke optimist, zelfs al lig ik meer op mijn sterfbed dan eigen bed. Ben chronisch (erg) ziek, heb al geregeld afscheid moeten nemen etc (en ja, ben pas 23jr). Maar toch bleef ik altijd kijken naar de lichtpuntjes etc.En dat doe ik nu nog; maar merk dat t nu moeite kost. Enorm. Huil ook veel.

Morfine zou zo euforisch gevoel geven & Gabapentine kan je recreatief gebruiken..
Maar ik ben in alles qua bijwerkingen & effect nu dus t tegenovergestelde.

Ik slaap 1 uur per week, zou al fijn zijn als ik iets vind wat me liet slapen. Want dit brengt mijn stemming natuurlijk ook niets goed.
Maar als morfine de werking van Gabapentine zou moeten versterken.. Hoeveel zou je dan moeten nemen joh? (Neem nu 6 capsules, of 3 pillen.. Allemaal 1800mg per dag iig. Hangt er vanaf wat mijn apotheek me geeft haha).

Lyrica heb ik gehad, maar bijwerkingen zijn verschrikkelijk. Sliep dan een uurtje meer; met een nachtmerrie en nog meer rusteloosheid. Dus nee. En tegen de pijn (waar t voor was), had het geen effect.

Ik snap mezelf niet qua reacties op pillen xD
Liza
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: ma nov 14, 2016 1:02 pm

Re: Gabapentine recreatief?

Berichtdoor Maus » di maart 06, 2018 1:58 pm

Liza schreef:Ik schop dit topic f omhoog, omdat ik een nieuwe wat overbodig vind.

Ik slik Gabapentine, 1800mg elke dag. Nu ook weer morfine (was maandje gestopt ivm opname Maastricht; wauw wat n hel :")).
Morfine zou de Gaba werking versterken, zeggen ze.. Want ik neem 8 morfinepillen per dag (oxynorm instantsmelttabletten 5mg). En merk nul effect.
Behalve dat ik laatste week zo down depri rusteloos etc ben. Word gek van mijzelf, echt werkelijk waar.. Stemming is verschrikkelijk, ben mentaal helemaal op en uitgeput en irriteer me mateloos aan vanalles en nogwat.

Nu ben ik de laatste die zo is, ik ben altijd de vrolijke optimist, zelfs al lig ik meer op mijn sterfbed dan eigen bed. Ben chronisch (erg) ziek, heb al geregeld afscheid moeten nemen etc (en ja, ben pas 23jr). Maar toch bleef ik altijd kijken naar de lichtpuntjes etc.En dat doe ik nu nog; maar merk dat t nu moeite kost. Enorm. Huil ook veel.

Morfine zou zo euforisch gevoel geven & Gabapentine kan je recreatief gebruiken..
Maar ik ben in alles qua bijwerkingen & effect nu dus t tegenovergestelde.

Ik slaap 1 uur per week, zou al fijn zijn als ik iets vind wat me liet slapen. Want dit brengt mijn stemming natuurlijk ook niets goed.
Maar als morfine de werking van Gabapentine zou moeten versterken.. Hoeveel zou je dan moeten nemen joh? (Neem nu 6 capsules, of 3 pillen.. Allemaal 1800mg per dag iig. Hangt er vanaf wat mijn apotheek me geeft haha).

Lyrica heb ik gehad, maar bijwerkingen zijn verschrikkelijk. Sliep dan een uurtje meer; met een nachtmerrie en nog meer rusteloosheid. Dus nee. En tegen de pijn (waar t voor was), had het geen effect.

Ik snap mezelf niet qua reacties op pillen xD

Sterkte Liza, wat zul je het zwaar hebben met je chronische pijn die ook weer invloed heeft op je psyche... :|
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron