Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Haloperidol

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Haloperidol

Berichtdoor Sublimo » vr nov 25, 2011 1:01 am

Haldol is goed voor de bol! :kleuter:

Iemand ervaring er mee?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Haloperidol

Berichtdoor trulov » vr nov 25, 2011 11:34 am

Jammer genoeg wel :kleuter:

1 x 5 mg in mn bil samen met een lorazepam 2,5 mg erbij,toen geen bijwerkingen,wel relaxed.

en een maal een flesje van iemand gekregen (mn moeder :) ) 15 ml 2 mg/ml, 20 dr = 1ml;,had zon 15 drops genomen, sterk wb sedatie,niet zo hypnotisch...maar wel last gekregen van kutbijwerkingen en had geen anti-cholingergicum in huis, een mindere ervaring
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Haloperidol

Berichtdoor kickass » zo dec 18, 2011 8:49 pm

Haloperidol. Dat verschrikkelijke vergif. Ik heb in een GGZ een paar weken 5 mg haldol gebruikt. Ik zat in de trein van thuis terug naar de kliniek. Van Utrecht naar Den Bosch. Opeens voel ik me heel angstig en naar, alle spieren in mijn lichaam verkrampen. In Den Bosch ben ik zo stijf als een plank. In de stoptrein naar Oss tel ik de haltes. Aangekomen in Oss, strompel ik naar de GGZ. Daar aangekomen gelukkig een oudere verpleegster die nog weet wat haldol kan doen. Ze pakt mijn arm tilt 'm op en de arm blijft gewoon in de zelfde stand staan! Ik krijg een 2,5 mg lorazepam en die doet helemaal niets! Dus bellen met een dienstdoende psych en een injectie met akineton. De verpleegster haar dienst is voorbij en ik verga van de ellende. Ik vraag de nieuwe verpleegster om nog een lorazepam, die mag ik niet hebben maar nog wel een extra injectie met akineton. Dus in mijn ellende neem ik de tweede shot. Lig in bed en J. C. de stijfheid verdwijnt en gaat over in een LSD achtige trip van de overdosis akineton. Haldol wat een vergif.
kickass
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 7:58 pm

Re: Haloperidol

Berichtdoor hete kip » wo jan 25, 2012 2:53 am

Dat is toch een antipsychoticum, waarom zou je dat recreatief willen gebruiken als ik vragen mag?
Avatar gebruiker
hete kip
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:55 am

Re: Haloperidol

Berichtdoor Ὀδύσσεια » wo apr 11, 2012 1:08 pm

Heb ook in de GGZ/Psychiatrie haloperidol geslikt of moeten slikken. Waren tabletten van 5 mg, het is een oud,klassiek antipsychoticum. Maar echt wel geen prettig stof.
Ik kreeg GELUKKIG biperideen erbij, een anticholinergicum, wat de bijwerkingen wat tegenhield.
Maar klaarkomen bv. lukte in geen geval, en ik voelde me er depressief van.

Het sedeert en is oook hypnotisch, niet zo heel erg wel.

Heb zelf heel veel antipsychotica geslikt (nu nog), vanwege mn chronische psychose, geen schizofrenie.

Heb alleen jaren superveel en vaak LSD gebruikt ( druppels op een klontje) en ik ben nu al 4 jaar gestopt met gebruik ervan, maar hEB jaren bijna constant last van flashbacks, derealisatie, allemaal waanbeelden,hallucinaties enz enz ezn gehasd... toen me laten op nemen eerst op een verslavingsafdeling, nu op een 'psychose-schizo-afdeling...

Ik krijg nu clozapine 50 mg, ben opgenomen nog steeds in GGZ en neem per dag 3 pilletjes clozapine en dat helpt wel.
Ὀδύσσεια
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:48 pm

Re: Haloperidol

Berichtdoor Vitamin_K » vr maart 14, 2014 11:47 pm

Goed voor de bol? Betwijfel het, je wordt er een zombie van vind ik.
Alleen goed bij mensen die het echt nodig hebben, acute psychotische toestand....wat bij mij ook was...
is niet zo super sederend/hypnotisch, dat valt wel mee, wel echt veel vervelende bijwerkingen ( aan je spieren: stijfheid), dus vraag dan alvast voor akineton of kemadrin bij dit middel.
Verder dempt het je emoties wel natuurlijk, soort afvlakking, je wordt ook minder actief, tegenovergestelde effect van een oppeppend middel vind ik zoals bijvoorbeeld amfetamine,rilatine,coke.
Absoluut geen recreatieve waarde, dat weet ik voor zeker.
Therapeutisch heb ik het genomen, maar tegenwoordig nemen meer patienten Risperdal of Invega ( nam ik ook erbij).
Weet dat het bij hoge doses en zonder een spierontspanner ( benzo of vooral anticholinergicum), dosis dan rond 4 keer 20 mg tablet kan zorgen voor neuroleptica-syndroom ( allerhande enge bijwerkingen, stijfheid enz. wat in gevallen ook dood kan veroorzaken).
Ik wil het nooit meer (moeten) gebruiken, zoveel is zeker
Avatar gebruiker
Vitamin_K
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: zo mei 06, 2012 9:30 am

Re: Haloperidol

Berichtdoor kevinoow » wo jun 25, 2014 1:47 am

ontzettend eng spul, vaak gebruikt als een 50-50 shot (IV) ( 50% haldol - 50% promethazine) om mensen weer bij kennis te maken. moest op voorschrift 4mg slikken, nou bij de 4 zat ik al met erge distonie en aankomen dat je er op lange tijd van doet bah, kutspul :mad:

akineton was mijn redmiddel, al moet ik zeggen dat dat spul best verslavend kan zijn als je haldol slikt als een gek
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle


Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner