Beste forumgangers,
Na wat gestuntel en bijna een bannetje op mijn favoriete forum zijn we toch een stap verder geraakt in de zoektocht naar een nieuwe voorraad medicijnen waar een voorschrift voor nodig is.
Via via had ik een link gekregen van een online vendor van meds het blijft natuurlijk eng.
Iedereen kent de gevaren van Chinese medicijnen bijvoorbeeld.
Uiteraard geeft mijn huisarts mij niet waar ik om vraag dus kocht ik ze vroeger van benzo dealers.
Bij beide heb je altijd een kans dat je genept wordt of je pakket helemaal niet saankomt.
Soms heb je mazzel en dan resteerd er nog maar 1 vraag ....
Is dit echt of niet en hoe herken ik die sublieme verschillen tussen nep medicijn nep blister nep doosjes en nep voorsluiters.
In dit geval kwam de bestelling uit India zonder kartonnen doosjes zonder voorschriften wel met blisters.
De blisters zijn zeer krap ik bedoel ze rammelen niet zoals de legale dat wel doen.
De blisters zijn mooi gedrukt in kleur als ik een valium eruit pers brokkelt er altijd wel een kruimeltje af, wat in mijn ogen erg slecht teken is. Mijn La Roche kruimelde nooit.
Ik ben een beejte een benzo leek dus denk niet dat ik een expert ben.
De werking lijkt ok maar of de 10 mg valium daadwerkelijk 10 mg is zal ik nooit weten.
Ik kan de pillen niet laten testen bij Trimbos dus ik moet het met internet oplossen.
Ik begrijp dat er high res foto 's nodig zijn van de blisters en de tabletten ik ben er mee bezig.
Moet de fotoś resizen naar 500kb.