Druks schreef:Goed bezig man!
Druks schreef:Goed bezig man!
Druks schreef:Misschien kan je iets delen over hoe het afkicken ging, wat moeilijk was, tips, hoe het in de kliniek was, etc. Alleen als je het wilt natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat dat waardevolle informatie is voor andere members
zannypopper schreef:@perry haha bedankt voor de leuke reactie. Ik snap je punt & ik zal zeker niet vergeten hoeveel mentale en fysieke kracht ik heb nodig gehad voor deze duivel!
zannypopper schreef:Ik snap waarom je dit zegt, het is niet omdat ik nuchter blijf dat ik er niet meer naar verlang, elke dag is het een strijd zelfs tot in mijn dromen! Maar inderdaad mijn trots is veel te groot om die nu te vergooien voor weer aan de benzo's te gaan hangen.
Frissa schreef:zannypopper schreef:Ik snap waarom je dit zegt, het is niet omdat ik nuchter blijf dat ik er niet meer naar verlang, elke dag is het een strijd zelfs tot in mijn dromen! Maar inderdaad mijn trots is veel te groot om die nu te vergooien voor weer aan de benzo's te gaan hangen.
zannypopper schreef:Ik snap waarom je dit zegt, het is niet omdat ik nuchter blijf dat ik er niet meer naar verlang, elke dag is het een strijd zelfs tot in mijn dromen! Maar inderdaad mijn trots is veel te groot om die nu te vergooien voor weer aan de benzo's te gaan hangen.
618157 schreef:zannypopper schreef:Ik snap waarom je dit zegt, het is niet omdat ik nuchter blijf dat ik er niet meer naar verlang, elke dag is het een strijd zelfs tot in mijn dromen! Maar inderdaad mijn trots is veel te groot om die nu te vergooien voor weer aan de benzo's te gaan hangen.
Ik weet niet of trots het goede woord is, trots kan je ook belemmeren, maar je kan trots zijn op je afkick dat dat lukt en dat je benzo vrij bent, maar als het theoretisch mis zou gaan, moet je trots je niet in de weg staan, weet je ook wel allemaal denk ik, iig ben happy voor je, goed bezig
Frissa schreef:Hoe dan ook elke overwinning tegen benzo's mag je trots op zijn. En we geloven allemaal in je zannypopper
Als je het ooit moeilijk hebt een pm is nooit ver weg
zannypopper schreef:Bump: niet meer volledig afgekickt :////
Jmths schreef:Hoooomooooooo
Jcutter schreef:ik pop die xanax bars, maakt me pik lekker hard, spuit heroine erin en ben helemaal gelukkig
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten