Jcutter schreef:Heeft iemand een idee hoe ik mijn dokter zover kan krijgen, dat ie mij benzo's voor gaat schrijven??
kan je genowg redenen geven zoals op dokters en rc gebied maar je nu op de goede weg bent zal ikndat beter niet doen.
Jcutter schreef:Heeft iemand een idee hoe ik mijn dokter zover kan krijgen, dat ie mij benzo's voor gaat schrijven??
Chamey1980 schreef:gisteravond nog. Rohypnol met alcohol en vnnacht om 05:00, toen ik wakker werd nog een half tabletje. Lekkere Benzo.
helamaal met 30mg Dex, erna.
Kwam erachter dat ik eergistren ook 3mg Rohypnol had genomen met alcohol. Moet denk ik wel oppassen met tolerantie, maar als ik zo lees dat sommige al 20 maanden slik, moet ik me dan zorgen maken om tolerantie?
Chamey1980 schreef:gisteravond nog. Rohypnol met alcohol en vnnacht om 05:00, toen ik wakker werd nog een half tabletje. Lekkere Benzo.
helamaal met 30mg Dex, erna.
Kwam erachter dat ik eergistren ook 3mg Rohypnol had genomen met alcohol. Moet denk ik wel oppassen met tolerantie, maar als ik zo lees dat sommige al 20 maanden slik, moet ik me dan zorgen maken om tolerantie?
zannypopper schreef:Ikzelf gebruik al 4 jaar Xanax en ZONDER trots kan ik zeggen dat ik momenteel denk er nooit meer vanaf te raken. Ik ben nog geen 22 jaar en zit op 2mg Retard 's morgens maar dit helpt me heel hard voor mijn sociale fobie en pleinvrees. Ik ben meer "mezelf" ookal is dit maar een illusie... maarja, zolang het mij erdoor helpt en ik alleen in de weekends recreatief gebruik loopt het niet uit de hand. Verslaafd ben ik spijtig genoeg toch al...
xastur schreef:elke diazepsm lorezepam en ook voor angstfobie net weer eem ander medicijn voorschreven escitalopram
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:xastur schreef:elke diazepsm lorezepam en ook voor angstfobie net weer eem ander medicijn voorschreven escitalopram
Een angstfobie?
Kip schreef:Amvitamientje schreef:xastur schreef:elke diazepsm lorezepam en ook voor angstfobie net weer eem ander medicijn voorschreven escitalopram
Een angstfobie?
xastur schreef:Kip schreef:Amvitamientje schreef:Een angstfobie?
sociale fobie
missFappie schreef:
Angst om door mensen (op een forum) te worden uitgelachen als je per ongeluk een woord verkeerd gebruikt?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:xastur schreef:elke diazepsm lorezepam en ook voor angstfobie net weer eem ander medicijn voorschreven escitalopram
Een angstfobie?
verneukeratief schreef:Amvitamientje schreef:xastur schreef:elke diazepsm lorezepam en ook voor angstfobie net weer eem ander medicijn voorschreven escitalopram
Een angstfobie?
Zelfs een oud-onderhoudsmonteur van F16's zou kunnen weten dat min x min plus is.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Ik haat benzo's
Jcutter schreef:Amvitamientje schreef:Maus schreef:Ik haat benzo's
Benzo's
![]()
![]()
Weet iemand een benzo die heel snel uit je urine is? Heb zin om me helemaal vol te tanken met benzo's, een lading drank en wat opiaten![]()
![]()
![]()
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast