Lsdaydreamer schreef:"Goh, ik heb gelezen dat Aderall meer effect heeft en je hier socialer van wordt. Klopt dit? Zou het eventueel mogelijk zijn een overstap naar Aderall te maken?"
Hoe lang ben je al met de Concerta bezig?
nielss schreef:Goh, ik vraag volgens mij wat ik moet doen om Adderall tekrijgen niet of het wel een goed idee is...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:
Maar alsnog: Iemand die al para wordt van de gedachte met zijn psych te moeten overleggen over zn medicijnen, die moet eigenlijk helemaal geen para versterkende/opwekkende uppers nemen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Partypipo schreef:Adderall is precies wat je krijgt als je racemische amfetamine en dex amfetamine in gelijke delen mengt.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:Partypipo schreef:Adderall is precies wat je krijgt als je racemische amfetamine en dex amfetamine in gelijke delen mengt.
Adderall is toch 75% dex, 25% levo?
Perry schreef::lol:
Prototype schreef:In Nederland krijg je dan gewoon dexamfetamine.
Ik zei gewoon dat de ritalin niet meer genoeg werkte en dat ik me er een zombie op voelde, en dat een vriendin van me me dexamfetamine aanraadde.
Liep naar buiten met een recept en 90x 5mg dex.
Maandje later kwam ik nog aan dat de dosis wat laag was en toen liep ik naar buiten met 90x 10mg
Partypipo schreef:Perry schreef::lol:
Zo denken wij ook over jou in 90% van de keren dat je wat zegt hier.
Maar vertel eens, wat klopt hier niet aan dan?
nielss schreef:Beste mensen,
Ik heb pas Concerta van mijn Psychater gekregen omdat ik ADD heb. Echter denk ik dat Adderall mij beter zal doen maar hier durf ik niet naar tevragen omdat hij dan misschien denkt dat ik ze ga verkopen of ga misbruiken (grotere hoeveelheden nemen ofzo).
Wat kan ik tegen mijn Psychiater zeggen zodat mijn Concerta naar Adderall veranderd word?
Even voor de duidelijkheid ik wil Adderall omdat dat meer effect blijkt tehebben en je hier blijkbaar meer socialer van word (wat ik nodig heb want ik vindt praten met mensen lastig omdat ik snel dicht klap).
Alvast bedankt voor de reacties!
Grtz Niels
woodpecker schreef:Ik zou het van mijn dokter zo kunnen krijgen. Maar toen die het doorgaf aan de aptotheek, blijkt dat het niet in Belgie verkrijgbaar is. Dus hoe zou jij het dan krijgen?
Apothekers in Vlaanderen zullen niet blij zijn wanneer iemand met een Dexamfetamine preparaat recept komt aanzetten omdat preparaat betekend dat het tablet met Dexamfetamine met bindmiddel vulling handmatig samengesteld zal moeten worden. Dexamfetamine preparaat is dus mens arbeid intensief in klaarmaken/voorbereiden/prepareren.
Pater Damiaan schreef:Apothekers in Vlaanderen zullen niet blij zijn wanneer iemand met een Dexamfetamine preparaat recept komt aanzetten omdat preparaat betekend dat het tablet met Dexamfetamine met bindmiddel vulling handmatig samengesteld zal moeten worden. Dexamfetamine preparaat is dus mens arbeid intensief in klaarmaken/voorbereiden/prepareren.
Wat belachelijk, dat ze het poeder dan geven en lege capsules en zeggen dat je een miligramweegschaal zelf zal moeten kopen via het internet.
Alsof mensen geen hersenen hebben om zoiets zelf te kunnen doen.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast