Italiano schreef:Overigens werkt je brein ook veel ingewikkelder dan het idee van een vat met neurotransmitters. Daarover nadenken, alsof je het daadwerkelijk gaat begrijpen lijkt me dan ook zinloos.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Tja. Persoonlijk ervaarde ik ook totaal geen sexuele opwinding toen ik wel eens Ritalin en dexamfitamine uitgeprobeerd heb. Ook niet op het moment dat ik het parkison-medicament Levodopa uit nieuwsgierigheid slikte.
Ik wil je verder niet the path of no return op sturen door te vertellen met welke subsanties in mijn bloed dit wel het geval is..
Anyway, het is een slecht plan om een klik tot stand te brengen tussen uppers en je seksuele beleving. De kans dat er dan iets onstaat wat met je op de loop gaat is dan niet gering.
Gebruik je verder nog medicijnen? Die kunnen fnuikend voor je libido zijn.
Druks schreef:Als ik flink strak sta van de dex (20 - 40mg) dan schiet mijn libido omhoog...
Poseidon schreef:Het zou idd een indicatie kunnen zijn maar realiseer jezelf wel dat er bij het libido meer factoren een rol spelen Chamey.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Chamey1980 schreef:Vitamine C belemmert toch de opname van Methylfenidaat?
Als je nu om 17:00 een All in 1 vitamine heb ingenomen waar 80mg Vit C in zit. Hoelang duurt dat voordat dat uit je maag is en je je methylfenidaat in zou kunnen nemen?
Het gaat om een Alles in 1 vitamine bruistablet. Is het nu de zuurtegraad die ervoor zorgt dat de methyl niet werd opgenomen, of de vitamine C opzich? Als het de zuurgraad is, wat kon je dan ook alweer innemen om dat te neutraliseren? bakpoeder toch?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten