Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 28, 2017 9:29 am

Hoi allemal,

mijn vorige topic maar even verwjiderd. Mijn vraag is namelijk.

4 weken geleden merkte ik ies van tolerantie. Dus stopte ik twee weken. Na die tweede week was het effect weer super. Maar na die ene dosering en weer twee weken verder, merkte ik van 55mg Methylfenidaat, helemaal niets. Ook niet een beetje wat ik wel altijd had bij tolerantie. Nu zelfs nog minder dan dat.

2 uurtjes later dacht ik, ik probeer 25mg Dexamfetamine, maar weer 0,0 effect. Alsof het placebo's waren. Nu had ik wel een uur voor de Methyl, een paar frietjes gegeten met kroketten en mayo. Dacht dat dat het was, dus daarom probeerde ik later op de avond de Dex. Maar tevergeefs. Dit heb ik in jaren nog nooit meegemaakt.

Wat mij wel opvalt en dat lijkt mij een dingetje. In de periode dat de pillen nagenoeg niet werken of iig minder werken is in de tijden met een laag libido. Tijden waarin ik totaal geen sexdrive heb of intresse erin. Zou dit samenvallen? Vreemde is wel dat ik Tyrosine slikte in de weken dat ik pauzeerde. Dus zou de dopamine toch weer aangevuld moeten zijn? en twee weken geleden was het effect nog top. Maar hoe kan het toch dat het libido zo opeens 0,0 is en daardoor ook mijn pillen niet werken? Zou dat kunnen?

Iig heb ik dit ( dat ik echt niets voel) nog nooit meegemaakt. Ik had zelfs geen verhoogde hartslag van 55 mg methyl en 25 mg Dex. Kan je dus. eter in periodes van een laag libido, beter het slikken van dex en methyl ( recreatief) achterwege laten, omdat een laag libido een indicatie is voor een probleem met de dopamine? Zou het zlikken van bv een grote hoeveelheid Tyrosine in een keer, op een nuchtere maag, helpen? Mijn vitamine C tableten, welke ik ook slikte zijn al een week op. Zijn die echt essentieel? wat betreft het slikken van vit C en vit B complex heb ik dus wel gezondigd. Wel slik ik magnesium citraat

Dank alvast
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Poseidon » zo mei 28, 2017 2:50 pm

De zon en het strand verrichten vaak wonderen in libidoland. :wink:
Op naar Knokke-Heist zou ik zeggen :)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Kikkerr » zo mei 28, 2017 3:12 pm

Ik las op veel buitenlandse drugsfora dat Dex je libido inderdaad goed kan verneuken, zoek er anders eens op bluelight hebben ze wel aantal topics erover als ik me niet vergis, wil je niet bang maken las hoop dingen als haaruitval en inderdaad te laag testosteron gehalte etc, krimpende testikels etc op dat soort fora.


In mijn Dex periode was haar uitval iig erg dun worden van het haar bij ook een probleem, en mijn kikker balletjes leken ook wat te slinken, en niet meer zo vol te komen als ze waren, trekt wel weer wat bij, maar of et ooit helemaal goed komt idk.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 28, 2017 3:17 pm

dank.

maar bij mij speelt het probleem juist zo af en toe na Methylfenidaat. Dex gebruik ik normaal nooit.
Maar is een verlaagd libido dus een teken dat je Dopamine erg laag is? Ik vond het erg opvallend dat als ik het idee had, weinig zin in sex te hebben ( dit zonder Dex te hebben gebruikt) ook het effect van de Methylfenidaat, nul is.

Hoe kan je anders verklaren dat een dosis twee weken eerder top was en twee weken later helemaal NUL? nieteens een stemmingsverbetering. Als het tolerantie is, dan moet je op zijn minst toch IETS merken als het twee weken daarvoor nog TOPPIE, was?
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Perry » zo mei 28, 2017 3:41 pm

Chamey wat moeten we toch met je aan...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 28, 2017 3:44 pm

nou..... wat betreft tolerantie begrijp ik het allemaal.
alleen vroeg ik me af of je libido een indicatie is voor een lage dopamine level.

kan je, als je teveel zou slikken, een probleem krijgen met je libido. Zodat ik dus kan inschatten, of recreatief gebruik zinvol is, want als een verlaagd libido een indicatie zou zijn voor een uitgeputte dpamine huishouding, heeft het geen zin om even een pilletje te nemen.

that's it :lol:
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Poseidon » zo mei 28, 2017 4:28 pm

Een hoog dopamine gehalte, bijv. door speed, dex of coca jaagt het libido over het algemeen op.
Door langdurig gebruik van deze middelen kan echter het tegengestelde effect ontstaan. Ook kunnen er erectieproblemen onstaan door vaatvernauwing t.g.v te hoge doses.
Laatst bijgewerkt door Poseidon op zo mei 28, 2017 10:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 28, 2017 6:06 pm

dank

jaagt idd het libido op, maar dat is toch bij inname alleen? zoals Dex dat ook deed bij mij.
Maar als je al je dopamine hebt verbrast of de receptoren zijn gedownreguleert. Dan merkte je dat toch ook aan je libido?

ik dacht dat weinig dopamine stond voor

afgevlakte emotie
libido problemen
slechte nachtrust
moeite met concentreren
prikkelbaarheid.

Mijn libido werd inderdaad skyhigh door Dexamfetamine, maar dat komt dus idd door de dopamine. Maar wat als je een gebrek hebt daaraan.

kreeg een mailtje van iemand en idd. Het lijkt te kloppen

Te weinig dopamine kan je merken aan een x aantal zaken, waarvan de twee onderste
in mijn geval. Wel vreemd, na 1x 55mg Methylfenidaat en na 2 weken pauze.


Blunted affect: A decrease in the level of dopamine often results in a person to appear “blunted” or as if they have emotionally flat-lined. They won’t show much capacity for expressing feelings of joy, excitement, happiness, but they also won’t really express sadness or panic. Low dopamine causes a person to appear emotionally “grey” or as if they’ve become a robot.

Low libido: A person with low dopamine tends to have a reduced interest in sex. They may have less desire to seek out a sexual partner and may have a non-existent sex drive. In some cases anorgasmia or inability to orgasm may result due to the fact that they lack dopamine to sustain interest. Low libido tends to quickly turn around when dopamine levels increase.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Italiano » zo mei 28, 2017 7:45 pm

Ik vermoed dat obsessief nadenken over de werking van middelen ervoor kan zorgen dat je mentaal blokkeert en de ervaring ook negatief beinvloedt. Overigens werkt je brein ook veel ingewikkelder dan het idee van een vat met neurotransmitters. Daarover nadenken, alsof je het daadwerkelijk gaat begrijpen lijkt me dan ook zinloos.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 28, 2017 7:54 pm

dank.
volgend weekend weer proberen.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Poseidon » zo mei 28, 2017 10:11 pm

Italiano schreef:Overigens werkt je brein ook veel ingewikkelder dan het idee van een vat met neurotransmitters. Daarover nadenken, alsof je het daadwerkelijk gaat begrijpen lijkt me dan ook zinloos.


Wijze woorden. Externe prikkels, voldoende rust, goede voeding etc spelen ook een belangrijke rol maar zelfs dan tip je slechts het topje van de ijsberg aan.

@Chamney 1980 Hoe weet je zo zeker dat je dopamine-niveau zo laag is? Heb je dat laten meten of is het een persoonlijk vermoeden van je?
Laat ik het zo stellen: Als het gebruik van bepaalde uppers je libido tot grote hoogte brengen tijdens de rush, dan zal wat eerst 'normaal' voor je was schril afsteken bij de drugservaring op dit gebied.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » zo mei 28, 2017 10:39 pm

ik vermoed dat het laag is.

Dit omdat ten eerste mijn dosis methyl en dex niet werkte.
maar daarbij kwam ook nog de lijst met verschijnselen die gelinkt zijn aan een lage dopamine voorraad.

Laag libido. ( sinds een week ), afgevlakte stemming, prikkelbaar
ik voel me heel vreemd. Niet vrolijk, niet down. Gewoon neutraal. En dat linkt men aan een laag dopamine niveau. Emotieloos ben ik dus. Daarbij het verlaagde libido ( geloof me, echt niks voor mij) krijg m nieteens omhoog man haha ( sorry voor de details). :lol:

ik vermoede al dat er iets was met mijn dopamine huishouding, maar toen ik merkte dat ik nieteens een miniscuul piekje ervoer in mijn stemminng van 55mg methyl en 25mg Dex, na twee weken pauze, toen vond ik dat wel vreemd ja. Pas daarna realiseerde ik mij dat mijn stemming nogal vlak was en mijn libido laag. Dat had ik al voordat ik de pillen slikte. Dus dacht ik " moet aan mijn dopamine liggen, want als ik me emotieloos voel, laag libido etc EN de pillen werken niet. Dat was voor mij hetzelfde als 1+1=2. haha.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Poseidon » zo mei 28, 2017 10:59 pm

Tja. Persoonlijk ervaarde ik ook totaal geen sexuele opwinding toen ik wel eens Ritalin en dexamfitamine uitgeprobeerd heb. Ook niet op het moment dat ik het parkison-medicament Levodopa uit nieuwsgierigheid slikte.
Ik wil je verder niet the path of no return op sturen door te vertellen met welke subsanties in mijn bloed dit wel het geval is..
Anyway, het is een slecht plan om een klik tot stand te brengen tussen uppers en je seksuele beleving. De kans dat er dan iets onstaat wat met je op de loop gaat is dan niet gering.

Gebruik je verder nog medicijnen? Die kunnen fnuikend voor je libido zijn.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Maus » ma mei 29, 2017 12:20 am

Spoiler! :
"Rook eens wat meth", wilde Poseidon eigenlijk zeggen... :grin:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » ma mei 29, 2017 8:45 am

Poseidon schreef:Tja. Persoonlijk ervaarde ik ook totaal geen sexuele opwinding toen ik wel eens Ritalin en dexamfitamine uitgeprobeerd heb. Ook niet op het moment dat ik het parkison-medicament Levodopa uit nieuwsgierigheid slikte.
Ik wil je verder niet the path of no return op sturen door te vertellen met welke subsanties in mijn bloed dit wel het geval is..
Anyway, het is een slecht plan om een klik tot stand te brengen tussen uppers en je seksuele beleving. De kans dat er dan iets onstaat wat met je op de loop gaat is dan niet gering.

Gebruik je verder nog medicijnen? Die kunnen fnuikend voor je libido zijn.


Het is niet dat ik uit ben op een hoog libido. Vergeet dat even. Wat ik bedoel is:

Als je libido opeens sterk verlaagd is en ALS dit gekoppeld is aan je Dopamine, je dan ook maar beter geen Methyl of Dex kan slikken, omdat het gebrek aa libido een signaal is dat er een tekort is aan dopamine en je dus weinig zal merken van je Dex. Want er is immers geen dopamine. Het gaat me er niet om om een hoger libido na te jagen.... Ik vraag me af of het als indicatie gebruikt kan worden
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Poseidon » ma mei 29, 2017 10:49 am

Het zou idd een indicatie kunnen zijn maar realiseer jezelf wel dat er bij het libido meer factoren een rol spelen Chamey.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » ma mei 29, 2017 11:50 am

:hulde:
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Kikkerr » ma mei 29, 2017 1:19 pm

Druks schreef:Als ik flink strak sta van de dex (20 - 40mg) dan schiet mijn libido omhoog...

yep #stimfappen, maar daarna kwam er altijd wel een dipje bij mij in hoor, zeker als ik het te veel achter elkaar gebruikte.

Tuurlijk is de seks zonder uppers minder geil dat speelt mee, maar ik las op andere fora acht dat mensen een laag testosteron gehalte kregen, krimpende testikels en alles, ben te lui om te zoeken, maar die shit is real imho.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » ma mei 29, 2017 10:57 pm

Poseidon schreef:Het zou idd een indicatie kunnen zijn maar realiseer jezelf wel dat er bij het libido meer factoren een rol spelen Chamey.



Ok, ik zou geen andere verklaring kunnen hebben namelijk, waarom de 55mg Methyl, echt 0,0 deed. ( en die week daarvoor ervaarde ik een top resultaat na ook nogeens twee weken pauze) Zelfs met tolerantie voelde ik nog IETS. Zeker als ik bij tolerantie, later 25/30mg Dex bij pakte, merkte ik nog meer.

Maar zelfs daarvan merkte ik nu niets. Had dus 55mg Methyl en uurtje later, 25mg Dex. Alsof ik placebo's slikte. Echt 0,0. Zelfs geen piekje. Zou moeten, zelfs met tolerantie, die ik een week daarvoor niet had. Daarom leek het Dopamine verhaal, mij het meest aannemelijke? Maar zou die Dopamine zo zijn uitgeput, na 1 goed resultaat van een week daarvoor? die ene keer waar ook nogeens twee weken pauze aan vooraf zijn gegaan. Dat lijkt me ook weer stug. Maar vet eten in je maag werkt juist toch goed? vertragend en verlengend.?
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Amvitamientje » di mei 30, 2017 2:12 am

Gaat dit nou serieus over 1 inname?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » di mei 30, 2017 7:58 am

ja eigenlijk wel... Maar bij het resultaat van 1 inname hoef je je dus geen zorgen te maken, zo begrijp ik uit je antwoord.. fijn...

maar dan vraag ik me wel af hoe het kan dat je exht niets voelt bij deze dosis, terwijl ik die week daarvoor heerlijk in de wolken was, na ook een halve maand pauze. Als het eenmalig was, vraag ik me toch af wat het i geweest wat dit zou kunnen veroorzaken. Ik dacht namelijk dat je van deze dosis altijd wel ies moest voelen. Ook al ben je depresief.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » wo mei 31, 2017 6:37 pm

Vitamine C belemmert toch de opname van Methylfenidaat?
Als je nu om 17:00 een All in 1 vitamine heb ingenomen waar 80mg Vit C in zit. Hoelang duurt dat voordat dat uit je maag is en je je methylfenidaat in zou kunnen nemen?

Het gaat om een Alles in 1 vitamine bruistablet. Is het nu de zuurtegraad die ervoor zorgt dat de methyl niet werd opgenomen, of de vitamine C opzich? Als het de zuurgraad is, wat kon je dan ook alweer innemen om dat te neutraliseren? bakpoeder toch?
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Maanvos » wo mei 31, 2017 6:43 pm

Chamey1980 schreef:Vitamine C belemmert toch de opname van Methylfenidaat?
Als je nu om 17:00 een All in 1 vitamine heb ingenomen waar 80mg Vit C in zit. Hoelang duurt dat voordat dat uit je maag is en je je methylfenidaat in zou kunnen nemen?

Het gaat om een Alles in 1 vitamine bruistablet. Is het nu de zuurtegraad die ervoor zorgt dat de methyl niet werd opgenomen, of de vitamine C opzich? Als het de zuurgraad is, wat kon je dan ook alweer innemen om dat te neutraliseren? bakpoeder toch?


Natriumbicarbonaat. Maar rennies kan ook, althans dat deed 't hem ook voor mij destijds. =]

Uurtje van tevoren theelepel oplossen in lauw water. Kwartiertje voor inname nogmaals. (Dit kan je ff opzoeken voor beter effect.)
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor MrMDMA » do jun 01, 2017 2:32 pm

Zoals eerder gezegd het kan van meerdere factoren afhangen. Al lijkt een een permanent beschadigt dopamine systeem mij toch vrij onwaarschijnlijk. Hiervoor moet je toch wel meerdere jaren vrij stevig en schadelijk gebruikt hebben. Normaliter is dopamine snel weer op peil. Wat wel een psychologisch dingetje is, is dat je onder invloed van stimulanten je pas de krochten naar het ware geilzijn leert kennen. Dan is nuchter de daad moeten verrichten vaak meer een noodzaak dan een genot.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » do jun 01, 2017 3:11 pm

Kan je extreem vermoeid zijn na een hoge dosis?
afgelopen zaterdag had ik dus 55 mg methylfenidaat waar ik dus niets van voelde. Daarna 25mg Dex genomen. Sinds Zondag, overdag, extreem moe. Ook nu p Donderdag lig ik al sinds 9:30 op de bank en heb meerdere keren diep geslapen.

Ik was zo stom om gisteren nogeens 25mg Methyl, te proberen om te kijken of het effect weer terug was. Nu is de vermoeidheid nog heviger :para:

Waar komt die vermoeidheid vandaan? is het het downreguleren va de d receptoren? het aanvullen van de dopamine of gewoon de klap die ik mijn brein heb verkocht, ondanks dat ik geen effect merkte van de inname. Betekent zo'n vermoeidheid ook meteen TOLERANTIE.? Waardoor ik aankomende Zaterdag maar beter even kan skippen en WEER twee weken moet pauzeren?
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Amvitamientje » do jun 01, 2017 3:13 pm

Misschien door de warmte? Of slecht geslapen?

Er kunnen zoveel verklaringen hier voor zijn.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » do jun 01, 2017 3:35 pm

jawel, maar heb dit al sinds Zondag. Toevallig na die combinatie Methyl en Dex.
Extreme vermoeidheid over mn hele lijf en sterke behoefte om te slapen.

Heb dit weleens eerder gehad, jaren geleden vnnde combi Methyl en Dex, of wanneer ik extra pillen nam, als de eerste inname kort daarvoor niet werkte. Als dan die tweede inname ook niet werkte ervoer ik de volgende dagen tot wel een week, extreme vermoeidheid. ( altijd bij hoge doseringen Dex)

Ik heb me altijd aangevraagd wat dat is. Komt die vermoeidheid door de downregulatie, het herstellen van dopamine? of gewoon de klap die mn hoofd heeft gekregen? Ik heb twee weken geleden al TWEE weken pauze genomen, dus moet ik nu na twee weken WEER pauze nemen? Deze vermoeidheid komt echt niet door het warme weer, geloof me :grin:
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor MrMDMA » vr jun 02, 2017 7:24 am

Kan het niet dat je toevallig een matige depressie hebt ontwikkeld? Daar horen deze symptonen ook bij.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: laag libido gelinkt aan laag dopamine en geen effect Dex

Berichtdoor Chamey1980 » vr jun 02, 2017 8:16 am

hmm ik hoop het niet.
het lijkt nu beter te gaan. Ben gisteren om 19:00 naar bed gegaan en heb doorgeslapen
tot 7:00. Dus 12 uur geslpen. Ik voel me nu beter met wat extra Tyrosine achter mn kiezen en wat vitamine complexen.

Ik voel me nu niet depresief. Ook niet een beetje. Maar telkens kwam de vermoeidheid opzetten rond een uur of 10:00 in de ochtend. Hopelijk blijft dat nu weg vandaag.

Deze extreme vermoeidheid had ik ook toen ik dagelijks, hoge doseringen Dex, slikte. Dit gevoel herken ik dus van toen. En toevallig na Methyl 55mg, waarbij ik later 25mg Dex slikte. In totaal 80mg aan troep wasr ik ook nogeens niets bij voelde.
Chamey1980
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 253
Geregistreerd: do jun 06, 2013 4:15 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner