Druks schreef:snuifduif schreef:Iemand die nog niets eens echt volwassen is en al een keer opgenomen is in een inrichting (van wat ik zo zie) moet niet gaan experimenteren met drugs
Aah ja, dan is het extra oppassen
snuifduif schreef:Iemand die nog niets eens echt volwassen is en al een keer opgenomen is in een inrichting (van wat ik zo zie) moet niet gaan experimenteren met drugs.
Maar goed, wie ben ik. Ik ga niemand tegen houden van zijn leven in te verklooien Doe waar je zin in hebt
en nog eens een dxm verslaving heeft gehad, wil ik echt op het hart drukken dat je echt héél voorzichtig moet zijn met benzo's, eigenlijk met alle drugs. Ik zou het je héél erg sterk afraden.Wat kan ik verwachten met 27 pillen op? Gisteren 19 en vandaag 8.
NorthernLightBE schreef:Iemand die niet overweg kan met voorgeschreven dex pilletjes van 5mgen nog eens een dxm verslaving heeft gehad, wil ik echt op het hart drukken dat je echt héél voorzichtig moet zijn met benzo's, eigenlijk met alle drugs. Ik zou het je héél erg sterk afraden.Wat kan ik verwachten met 27 pillen op? Gisteren 19 en vandaag 8.
Met alle respect, maar het verslavingspotentieel van dxm is echt speelgoed tov echte drugs en benzo's. Als iemand met zo'n karakter en verleden als jij gaat experimenteren is het wachten tot het fout loopt. Bespaar jezelf 1 die miserie en laat het experimenteer gedrag achterwege, voor jezelf en voor je omgeving. Waarschijnlijk sla je wat ik hier schrijf grandioos in de wind, maar dan heb ik het tenminste geprobeerd.
Maargoed, OT: Ik denk dat je toch iets zou moeten voelen van 3mg. Neem niet direct teveel, want dan wordt je plots wakker de dag erna met je kleren aan op bed en herinner je niets meer, zoals hierboven al beschreven.
daywalker schreef:Ik vind Lorazepam een vrij lichte benzo, de dosis is ook niet echt zo hoog,
maar heb je tolerantie voor benzo's Sterretje?
Enjoy, zolang je benzo's met niets mixt kan je er eigenlijk geen overdose van krijgen, maar het is eigenlijk veel leuker om te combineren omdat ze op zichzelf na een tijdje saai worden EN vooral verslavend zonder er plezier bij te hebben vind ik
maar ik raad je geen combi aan bij je eerste x
Peace
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Sterre schreef:Voorderest heb ik ook nog andere medicatie voorgeschreven staan. Seroquel 600mg en Clozapine (..??mg).
Sterre schreef:
Als allereerst ben ik wel volwassen; ik ben 22. En ten tweede heb ik dit gewoon voorgeschreven staan. En inderdaad, wat ik voorderest zelf doe moet ik zelf weten.
Sterre schreef:Ik heb ongeveer een half uur geleden 3mg Lorazepam ingenomen. Ik merk er eigenlijk helemaal nog niets van. Ik heb een beetje rondgekeken op het internet maar volgens mij doet 3mg Lorazepam niet zoveel. Heeft iemand hier ervaring mee? Op het internet kan ik wel genoeg vinden maar ben benieuwd naar jullie ervaring(en) met dit middel.
Sterre
Influence schreef:Sterre
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten