Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lorazepam

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Lorazepam

Berichtdoor nielss » za mei 07, 2016 8:06 pm

Hallo iedereen,

Sinds een paar dagen ben ik opgenomen op een crisis afdeling. Over ongeveer een week heb ik examens voor mijn vmbo. Ik leer veel maar ben erg gespannen. Toen er bij het avond eten gevraagd werd of ik spanning had werd mij verteld dat ik Lorazepam voorgeschreven gekregen kon krijgen en dat ik dat voor en tijdens mijn examen kon gebruiken om de spanning te verminderen. ze zouden het alleen moeten overleggen met een psychiater maar dat het erg vaak voorgeschreven werd voor de jongeren hier.

Nu heb ik hier een vraag over want ik heb hier wel eens gelezen dat het heel erg verslavend kon zijn en dat mensen er kapot aan gingen. Ik weet nu niet of dat ook over dit medicijn gaat of over een andere benzo (geen idee of dit eigenlijk wel een benzo is).

Heeft iemand hier (een slechte) ervaring mee en is het verstandig. Ik denk dat ik het examen misschien wel zonder kan halen maar dan heb ik wel erg veel spanning enzo. Waarschijnlijk zal ik het 2 a 3 weken nemen.


Gtrz
Experimenteren is leuk.. Zo ben je ook ooit begonnen met de andere middelen van genot. Vroeger zei je wellicht dan je nooit ging blowen en zeker nooit harddrugs gaat gebruiken. Toen je met XTC begon zei je zeer waarschijnlijk verder dan dit ga ik echt niet… Als je vrienden nu met METH aankomen heroverweeg je het zelfs.
nielss
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 11:03 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor Exceptional » za mei 07, 2016 8:36 pm

Sowieso niet tijdens je examens gebruiken. Je wilt geen wollig hoofd terwijl je aan het leren bent.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor Fool » za mei 07, 2016 8:56 pm

Heeft je doc ook gezegd dat je best vergeetachtig en minder scherp wordt van benzo's?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor fredrik » za mei 07, 2016 9:21 pm

Wanneer je bang bent om de zakken dan moet je zeker Lorazepam nemen, dan weet je in ieder geval zeker dat je zakt en die zekerheid zal wel een hoop rust geven.

Wanneer je 80% van de lessen aanwezig bent geweest en bij elke les een minuut of 20 hebt opgelet, zul je zeker als je leert moeten kunnen slagen. Mocht er uiteindelijk een vak zijn waarbij dat toch niet gelukt is kun je je concentreren op 1 vak en dan lukt dat ook wel, want je kunt het toch over doen.

En anders kun je lekker een jaartje achterover leunen en je vrije tijd opvullen met werk. Je hoeft voor school niet veel meer te doen want je herhaalt enkel de herhaling van wat je geleerd hebt in 3 jaar en je hebt al je opdrachten nog, en dat zijn er niet veel op het VMBO. Kun je ook even rustig nadenken over wat je nog wilt gaan doen met je leven.

Mocht je je school tot nu toe compleet verneukt hebben maar nu toch, weliswaar te laat, het licht gezien hebben kun je er ook voor kiezen om tot je 21e te gaan werken en lekker wat geld te sparen en daarna naar school te gaan. Vanaf je 21e kun je elke MBO opleiding en een hoop HBO opleidingen starten wanneer je een entreetoets haalt.

Geloof me, zelfs als je zakt hoeft dat totaal geen gevolgen voor je toekomst te hebben. Je kunt linksom of rechtom gaan om op het zelfde punt te komen. Verman jezelf
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor Fool » za mei 07, 2016 9:35 pm

Mocht je je school tot nu toe compleet verneukt hebben maar nu toch, weliswaar te laat, het licht gezien hebben kun je er ook voor kiezen om tot je 21e te gaan werken en lekker wat geld te sparen en daarna naar school te gaan. Vanaf je 21e kun je elke MBO opleiding en een hoop HBO opleidingen starten wanneer je een entreetoets haalt.

Dat werkt niet in een land met leerplicht. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor fredrik » za mei 07, 2016 9:45 pm

Fool schreef:
Mocht je je school tot nu toe compleet verneukt hebben maar nu toch, weliswaar te laat, het licht gezien hebben kun je er ook voor kiezen om tot je 21e te gaan werken en lekker wat geld te sparen en daarna naar school te gaan. Vanaf je 21e kun je elke MBO opleiding en een hoop HBO opleidingen starten wanneer je een entreetoets haalt.

Dat werkt niet in een land met leerplicht. :P


Ik was er vanuit gegaan dat persoon in kwestie 18 is. Wanneer hij dat niet is zou hij eens met de leerplicht om de tafel kunnen gaan om over de situatie te spreken. Mijn ervaring met de leerplicht ambtenaar was best goed, die ik kreeg was een erg aardige kerel die tot 2x toe tegen heeft kunnen houden dat ik voor de kantonrechter moest verschijnen vanwege mijn aanwezigheid en dacht echt mee met oplossingen. Mijn zus had hem een paar jaar ervoor ook en die heeft toen uiteindelijk vrijstelling gekregen. Ik weet niet meer precies wat de voorwaarden van vrijstelling van de leerplicht zijn, maar dat kun je natuurlijk uitzoeken.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor Fool » za mei 07, 2016 9:59 pm

Je hebt op je 18e ook nog leerplicht als je geen diploma hebt.
:s
Laatst bijgewerkt door Fool op za mei 07, 2016 9:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor Exceptional » za mei 07, 2016 9:59 pm

fredrik schreef:Wanneer je bang bent om de zakken dan moet je zeker Lorazepam nemen, dan weet je in ieder geval zeker dat je zakt en die zekerheid zal wel een hoop rust geven.

:)
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor fredrik » za mei 07, 2016 10:02 pm

Fool schreef:Je hebt op je 18e ook nog leerplicht als je geen diploma hebt.
:s


Je bent tot je 16e leerplichtig, tot je 18e wanneer je geen diploma hebt.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: Lorazepam

Berichtdoor Maus » za mei 07, 2016 10:37 pm

nielss schreef:Hallo iedereen,

Sinds een paar dagen ben ik opgenomen op een crisis afdeling. Over ongeveer een week heb ik examens voor mijn vmbo. Ik leer veel maar ben erg gespannen. Toen er bij het avond eten gevraagd werd of ik spanning had werd mij verteld dat ik Lorazepam voorgeschreven gekregen kon krijgen en dat ik dat voor en tijdens mijn examen kon gebruiken om de spanning te verminderen. ze zouden het alleen moeten overleggen met een psychiater maar dat het erg vaak voorgeschreven werd voor de jongeren hier.

Nu heb ik hier een vraag over want ik heb hier wel eens gelezen dat het heel erg verslavend kon zijn en dat mensen er kapot aan gingen. Ik weet nu niet of dat ook over dit medicijn gaat of over een andere benzo (geen idee of dit eigenlijk wel een benzo is).

Heeft iemand hier (een slechte) ervaring mee en is het verstandig. Ik denk dat ik het examen misschien wel zonder kan halen maar dan heb ik wel erg veel spanning enzo. Waarschijnlijk zal ik het 2 a 3 weken nemen.


Gtrz

Je zou kunnen overleggen met je arts of hij/zij bètablokkers een optie vindt.

Sterkte met je herstel! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Lorazepam

Berichtdoor Poseidon » ma mei 09, 2016 12:27 am

Maurits schreef:Je zou kunnen overleggen met je arts of hij/zij bètablokkers een optie vindt


experimenteren met beta blokkers kan erg gevaarlijk zijn. Bijv tot chronische hartrytme-stoornissen leiden. Beetje drastisch om een zwaar medicament voor hartpatiënten en lieden met een torenhoge bloeddruk in te zetten om je schooldiploma te halen.

Van eiwitten wordt je ook lekker rustig. Veel zuivel nuttigen. Lekker ontspannen in een warm bad of onder de douche.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Lorazepam

Berichtdoor Maus » ma mei 09, 2016 3:39 pm

Poseidon schreef:
Maurits schreef:Je zou kunnen overleggen met je arts of hij/zij bètablokkers een optie vindt


experimenteren met beta blokkers kan erg gevaarlijk zijn. Bijv tot chronische hartrytme-stoornissen leiden. Beetje drastisch om een zwaar medicament voor hartpatiënten en lieden met een torenhoge bloeddruk in te zetten om je schooldiploma te halen.

Van eiwitten wordt je ook lekker rustig. Veel zuivel nuttigen. Lekker ontspannen in een warm bad of onder de douche.

Voor een weekje lijkt het me weinig kwaad kunnen...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Lorazepam

Berichtdoor Amvitamientje » ma mei 09, 2016 3:52 pm

Lijkt mij ook, mits in overleg met een arts wat jij al zei!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Lorazepam

Berichtdoor Poseidon » ma mei 09, 2016 4:36 pm

ben ook niet bang dat ie er opeens van naar lucht gaat happen. Andere veel voorkomende bijwerkingen zijn dat mensen zich van spul als propranolol na 2 pillen al a-relaxed of depro gaan voelen. Lijkt me ook niet zo bevorderlijk voor de schoolresultaten.
Eigenlijk kan ie het beste gaan op een speed/flubro~combo :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Lorazepam

Berichtdoor Maus » ma mei 09, 2016 8:34 pm

En aan de base-coke als het examen binnen is :grin: :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Lorazepam

Berichtdoor zannypopper » ma mei 09, 2016 11:00 pm

Ik persoonlijk heb het gebruikt voor ongeveer een periode van 2 weken. Uit mijn ervaring en wss 80% ook zullen zeggen de dag voor & tijdens nooit 1 of andere benzo nemen. Voor mij werkte Lora zelfs hypnotisch in een relatief hoge dosering. Kort gezegt benzos verstoren het studeren en de opslag van informatie als je onder invloed bent. Spanning zal uiteraard wel wegvallen. :-)
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Lorazepam

Berichtdoor Maus » di mei 10, 2016 3:50 pm

Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Lorazepam

Berichtdoor zannypopper » wo mei 11, 2016 12:35 am

Wormenkrabber schreef:wat ik nooit zo goed heb begrepen is waarom ze nooit op school les geven hoe je moet leren. hoe je dingen onthoud, hoe je examens moet maken, hoe jij je concentratie verbetert, hoe je snel kunt lezen, hoe je de volgorde van een pak speelkaarten kunt onthouden binnen een minuut, hoe je heel snel rekensommen oplost, etc. etc.,,,en waarom doen ze nooit wedstrijden snellezen, snelrekenen en geheugenwedstrijden op school? zo krijgen leerlingen veel meer vertrouwen in zichzelf.

+1 Zeer nuttige post. Scholen behandelen die dingen alsoof het onbelangrijk is.
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Lorazepam

Berichtdoor Maus » do mei 12, 2016 6:21 pm

zannypopper schreef:
Wormenkrabber schreef:wat ik nooit zo goed heb begrepen is waarom ze nooit op school les geven hoe je moet leren. hoe je dingen onthoud, hoe je examens moet maken, hoe jij je concentratie verbetert, hoe je snel kunt lezen, hoe je de volgorde van een pak speelkaarten kunt onthouden binnen een minuut, hoe je heel snel rekensommen oplost, etc. etc.,,,en waarom doen ze nooit wedstrijden snellezen, snelrekenen en geheugenwedstrijden op school? zo krijgen leerlingen veel meer vertrouwen in zichzelf.

+1 Zeer nuttige post. Scholen behandelen die dingen alsoof het onbelangrijk is.

Mee eens, mij hebben ze nooit uitgelegd wat ik aan dat klote-Franse Taal en Lettekunde had... :mad:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner