Inhale schreef:Misschien omdat je dicht bij slapen in de buurt zit, maar toch wakker bent. Dan schijn je ook aardig te kunnen gaan trippen.
SjaakT schreef:Ik heb 5mg Lorazepam gedroppt en ben echt heel erg vaag, Maar alles om me heen verkleurd, veranderd, overal patronen op mijn beeldscherm en mijn deken ademt. Elke layout van een website spoort niet meer: alles staat scheef meer verkeerde kleuren en achterlijke patronen erachter, Niks is scherp meer, zie alles cartoony en alles blijft zo';n beetje ronndbewegen. Op dit moment is alles in deze caht box anders. Niks is scherp meer, en alles ziet er cartoony uit. kleuren zijn heel anders...
tl;dr Ik heb monstervisuals op Lorazepam (2 tabs van 2,5mg). Is dit gewoon? het is iig wel behoorlijk spacend. Letters die omhoog en omlaag komen, zonder dat ze in het kader passen. Morgen staat hier een georganiseerd bericht, terwijl nu dus in mijn situatue alles door elkaar staat. Achtergrondkleur van chat veranderd steeds en de smileys ook.
Inhale schreef:Misschien omdat je dicht bij slapen in de buurt zit, maar toch wakker bent. Dan schijn je ook aardig te kunnen gaan trippen.
Pascal schreef:Zolpidem heeft ook een sterke hypnotische werking. Kijk het topic maar. Die verhalen zijn om van te gieren.
SjaakT schreef:Dit was op 5mg totaal. Ik ben een uur geleden (17u) wakker geworden, en mijn tafel vertoonde nog steeds het relief van de mount everest: verschijnende bergen die heel hoog groeien en vervolgens weer dalen en verdwijnen. Kleuren die over de bergen heen glijden etc....
Lorazepam is een aparte benzo...
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten