Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor nanny00 » di aug 23, 2016 12:58 pm

Hoi

Ik heb van een kennis 10 methylfenidaat pillen van 10mg gekregen. Nou wil ik recreatief gebruiken maar heb met dit middel geen ervaring. Wel met coke en pep.
Sommige mensen raden aan om te snuiven terwijl andere zeggen dat slikken (de hele pil of de pil gestampt tot poeder om sneller effect te krijgen) veel beter is. Ik heb gelezen dat het effect van snuiven veel intenser is maar van kort duur en de come down blijkt vreselijk te zijn. Is het ook zo als je de pillen slikt? En zou het kunnen bij voorbeeld een paar snuiven en een paar slikken om het effect langer te duren? En wat is het ideaal dosering voor eerst keer gebruik? Ik ben 1,60 m en weeg 52 kg. Kan me voorstellen dat mensen met grotere lichaamsbouw en zwaarder een hogere dosering aan kunnen toch...
Iemand tips?
Nogmaals, ik stel deze vragen met de bedoeling om creatief te gebruiken.
nanny00
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: di aug 23, 2016 12:46 pm

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Italiano » di aug 23, 2016 3:55 pm

nanny00 schreef:de bedoeling om creatief te gebruiken

:smokin:
Zonder alcohol oid erbij valt er in recreatief opzicht naar mijn mening weinig te behalen.

Het snuiven van pillen is beetje pointless, de verhouding werkzame stof / bindmiddel is zodanig dat je neus vooral vol met bindmiddel komt te zitten. Creatief is t wellicht wel :p
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Prototype » vr aug 26, 2016 12:36 pm

20mg slikken zul je wel voelen.
En de methylfenidaat crash werd bij mij pas erg na 2 jaar dagelijks slikken.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » za aug 27, 2016 10:05 pm

10mg is een vrij kleine dosis, wanneer je deze slikt zal het (recreatieve) effect minimaal zijn. Snuiven is vanwege de bindmiddelen niet aan te raden.
De beste manier om deze pil te gebruiken is volgens mij sublinguaal. Leg de pil onder je tong tot deze volledig is opgelost. Op deze manier werkt het iets sneller en iets sterker.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Chamey » za sep 17, 2016 9:27 am

Adolf_Seeligmüller schreef:10mg is een vrij kleine dosis, wanneer je deze slikt zal het (recreatieve) effect minimaal zijn. Snuiven is vanwege de bindmiddelen niet aan te raden.
De beste manier om deze pil te gebruiken is volgens mij sublinguaal. Leg de pil onder je tong tot deze volledig is opgelost. Op deze manier werkt het iets sneller en iets sterker.



moet je de pil onder je tong laten liggen tot hij echt volledig is verdwenen of uiteindelijk toch doorslikken ALS hij is opgelost?
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Prototype » za sep 17, 2016 5:27 pm

Chamey schreef:
Adolf_Seeligmüller schreef:10mg is een vrij kleine dosis, wanneer je deze slikt zal het (recreatieve) effect minimaal zijn. Snuiven is vanwege de bindmiddelen niet aan te raden.
De beste manier om deze pil te gebruiken is volgens mij sublinguaal. Leg de pil onder je tong tot deze volledig is opgelost. Op deze manier werkt het iets sneller en iets sterker.



moet je de pil onder je tong laten liggen tot hij echt volledig is verdwenen of uiteindelijk toch doorslikken ALS hij is opgelost?

Lost vanzelf volledig op onder je tong.
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Amvitamientje » za sep 17, 2016 7:24 pm

Volledig verdwijnen doet tie niet. Nadat het is opgelost even wegspoelen
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Maus » zo sep 18, 2016 1:04 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:10mg is een vrij kleine dosis, wanneer je deze slikt zal het (recreatieve) effect minimaal zijn. Snuiven is vanwege de bindmiddelen niet aan te raden.
De beste manier om deze pil te gebruiken is volgens mij sublinguaal. Leg de pil onder je tong tot deze volledig is opgelost. Op deze manier werkt het iets sneller en iets sterker.

Uppers rectaal = :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Chamey » za jan 07, 2017 11:38 pm

men had het ook weleens over dat het effect ook afhankelijk is van de inhoud van de maag.
Is het juist goed als deze helemaal leeg is of juist niet

Ik had altijd het gevoel dat bij een lege maag, het effect sneller opkwam maar dan ook minder lang werkt. Meestal wist ik dat als ik zag dat het effect al opkwam na 10 minuten, het snel zou wegzakken.

Maar wat is nu het beste?
Chamey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: di jan 06, 2015 3:45 pm

Re: Methylfenidaat 10mg - gebruik vraag

Berichtdoor Knabbel » zo jan 08, 2017 4:52 pm

Prototype schreef:
Chamey schreef:
Adolf_Seeligmüller schreef:10mg is een vrij kleine dosis, wanneer je deze slikt zal het (recreatieve) effect minimaal zijn. Snuiven is vanwege de bindmiddelen niet aan te raden.
De beste manier om deze pil te gebruiken is volgens mij sublinguaal. Leg de pil onder je tong tot deze volledig is opgelost. Op deze manier werkt het iets sneller en iets sterker.



moet je de pil onder je tong laten liggen tot hij echt volledig is verdwenen of uiteindelijk toch doorslikken ALS hij is opgelost?

Lost vanzelf volledig op onder je tong.


Wat zijn jullie gemeen, dat is namelijk echt heeeeeeel vies.
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner