door Everio » do okt 22, 2015 10:00 am
Dat medicatie dat over datum nog te gebruiken is weet ik inderdaad. Het was meer een vraag specifiek over neusspray (vloeistof). Maar goed, dat maakt blijkbaar ook allemaal niks uit.
Vandaag kon ik uitslapen en vannacht alleen thuis dus ik dacht een goed moment eens een heel klein beetje te proberen. Ik ben begonnen met 1 spray, toen ik hier een beetje van merkte nog 1 in het andere neusgat (2x2,5mg in totaal dus). En even later nog 2x 2,5mg. Dus in ieder neusgat 2x een spray gedaan. Nu hoop ik dat ik niet meer gepakt had. Ik had gedacht dat 10mg in totaal nog een erg lichte dosis was, dat heb ik toch wel goed mis gehad.
Ik werd vanmorgen wakker toen ik me realiseerde dat ik al geslapen heb en niet gemerkt heb gisteravond te willen gaan slapen. Nu lag ik wel al in bed gisteravond toen ik ze pakte maar ik wilde nog graag tv kijken. Opzich geen probleem buiten dat ik mijn vriendin niks had laten weten die aan het werken was (A), maar dat is te overzien. Tot dusver niet veel aan de hand totdat ik op sta, ik een fles bier op de grond zie staan tegen de muur ipv op mijn nachtkastje zodat deze niet zou omvallen en ik toch een poging heb gedaan iets brabbelend naar mijn vriendin te sturen. Fles bier heb ik onder moeten pakken, de dop lag gewoon in de prullenbak en ik had mijn wekker gezet vanmorgen om 10 uur (meerdere wekkers zoals ik altijd doe). Waarschijnlijk met de gedachte niet te lang te willen slapen om nog iets van mijn dag te hebben. Nog behoorlijk georganiseerd dus.
Uiteindelijk toch een blackout gehad, waar ik toch wel heel erg van geschrokken ben omdat ik niet dacht zoveel gepakt te hebben. Ik hoop alleen echt dat ik niet nog meer gepakt heb na die 4x waar ik nu niks meer van weet. Ik ben normaal heel voorzichtig overal mee, maar dus toch niet voorzichtig genoeg. Flesje zat niet helemaal vol toen deze nieuw was, iets over de helft. Er is wel uit maja of dit van die 4x is of dat ik nog meer gehad heb kan ik niet zeggen.
Lekker en leuk spul maar oh zo gevaarlijk. Blijkbaar heb ik toch een tolerantie van niks. Ik gebruik gemiddeld 3x benzo's per maand en deze verschillen van oxazepam, temazepam, etizolam.
Heftig!