Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Midazolam neusspray

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Midazolam neusspray

Berichtdoor Everio » wo okt 21, 2015 8:10 pm

Nu mocht het zo zijn dat een maat van me last heeft van epilepsie. Hiervoor krijgt hij Midazolam neusspray 2,5mg per dosering.

Hij bood me een flesje aan wat ik mocht hebben, hij had er genoeg en kon ze redelijk makkelijk krijgen op recept. Het flesje wat hij me geven wilde was nog dicht maar wel een half jaar over datum.

Iemand ervaring hiermee? En dat hij over datum is? Heb al vaker benzo's gehad, maar als neusspray?
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Poseidon » wo okt 21, 2015 9:14 pm

Doordat het flesje een half jaar over de verkoopdatum aangeeft, moet geen probeem zijn. Die datum moet er wettelijk gezien op staan. Die bitere pillen deden hun werk nog prima.
Lijkt me kras als dat met spray niet het geval zou zijn.
Beter neem je niet in 1x te grote dosis. Van Dormincum gaat me vaak snel k.o.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Exceptional » wo okt 21, 2015 11:36 pm

Everio schreef:Nu mocht het zo zijn dat een maat van me last heeft van epilepsie. Hiervoor krijgt hij Midazolam neusspray 2,5mg per dosering.

Hebben jullie even geluk.

Everio schreef:Hij bood me een flesje aan wat ik mocht hebben, hij had er genoeg en kon ze redelijk makkelijk krijgen op recept. Het flesje wat hij me geven wilde was nog dicht maar wel een half jaar over datum.

Niks aan de hand.

Everio schreef:Iemand ervaring hiermee? En dat hij over datum is? Heb al vaker benzo's gehad, maar als neusspray?

Alles dat ik tegenwoordig slik is overdatum. No worries.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Einstein » do okt 22, 2015 9:21 am

De eisen aan medicijnen zijn buitengewoon strikt. Dat is ook goed: als iemand per dag 20 mg van een belangrijk medicijn zou moeten nemen, maar slechts 15 mg werkzame stof binnenkrijgt door pillen die al een tijdje liggen te vergaan, dan klopt er iets niet. Voor onze matrealistische doeleinden zijn de gevolgen wat minder ernstig en dus kan je redelijk probleemloos oude medicijnen nemen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Everio » do okt 22, 2015 10:00 am

Dat medicatie dat over datum nog te gebruiken is weet ik inderdaad. Het was meer een vraag specifiek over neusspray (vloeistof). Maar goed, dat maakt blijkbaar ook allemaal niks uit.

Vandaag kon ik uitslapen en vannacht alleen thuis dus ik dacht een goed moment eens een heel klein beetje te proberen. Ik ben begonnen met 1 spray, toen ik hier een beetje van merkte nog 1 in het andere neusgat (2x2,5mg in totaal dus). En even later nog 2x 2,5mg. Dus in ieder neusgat 2x een spray gedaan. Nu hoop ik dat ik niet meer gepakt had. Ik had gedacht dat 10mg in totaal nog een erg lichte dosis was, dat heb ik toch wel goed mis gehad.

Ik werd vanmorgen wakker toen ik me realiseerde dat ik al geslapen heb en niet gemerkt heb gisteravond te willen gaan slapen. Nu lag ik wel al in bed gisteravond toen ik ze pakte maar ik wilde nog graag tv kijken. Opzich geen probleem buiten dat ik mijn vriendin niks had laten weten die aan het werken was (A), maar dat is te overzien. Tot dusver niet veel aan de hand totdat ik op sta, ik een fles bier op de grond zie staan tegen de muur ipv op mijn nachtkastje zodat deze niet zou omvallen en ik toch een poging heb gedaan iets brabbelend naar mijn vriendin te sturen. Fles bier heb ik onder moeten pakken, de dop lag gewoon in de prullenbak en ik had mijn wekker gezet vanmorgen om 10 uur (meerdere wekkers zoals ik altijd doe). Waarschijnlijk met de gedachte niet te lang te willen slapen om nog iets van mijn dag te hebben. Nog behoorlijk georganiseerd dus.

Uiteindelijk toch een blackout gehad, waar ik toch wel heel erg van geschrokken ben omdat ik niet dacht zoveel gepakt te hebben. Ik hoop alleen echt dat ik niet nog meer gepakt heb na die 4x waar ik nu niks meer van weet. Ik ben normaal heel voorzichtig overal mee, maar dus toch niet voorzichtig genoeg. Flesje zat niet helemaal vol toen deze nieuw was, iets over de helft. Er is wel uit maja of dit van die 4x is of dat ik nog meer gehad heb kan ik niet zeggen.

Lekker en leuk spul maar oh zo gevaarlijk. Blijkbaar heb ik toch een tolerantie van niks. Ik gebruik gemiddeld 3x benzo's per maand en deze verschillen van oxazepam, temazepam, etizolam.

Heftig!
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Everio » za okt 24, 2015 12:29 pm

Haha ja achteraf was de dosis idd te hoog. Al dacht ik echt dat ik rustig aan begon. Niet dus (A)
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Maus » za okt 24, 2015 3:14 pm

Everio schreef:Nu mocht het zo zijn dat een maat van me last heeft van epilepsie. Hiervoor krijgt hij Midazolam neusspray 2,5mg per dosering.

Hij bood me een flesje aan wat ik mocht hebben, hij had er genoeg en kon ze redelijk makkelijk krijgen op recept. Het flesje wat hij me geven wilde was nog dicht maar wel een half jaar over datum.

Iemand ervaring hiermee? En dat hij over datum is? Heb al vaker benzo's gehad, maar als neusspray?

Ik heb hier veel ervaring mee.

Ten eerste zou ik het onder je tong sprayen omdat het ontzettend brandt in je neus :#: Daarnaast vind ik het heel chill spul met een korte halfwaardetijd (circa 3-4 uur). En idd niet teveel sprayen als je weinig tolerantie hebt.

Die flesjes kosten circa EUR 45 per stuk. Toffe vriend heb je 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor davy jones » za okt 24, 2015 4:37 pm

Het is een vd weinige benzooï die in water oplosbaar is.
Vandaar dat het als neusspray verkrijgbaar is. Das handig want bij een epileptische toeval moet er zo snel mogelijk opgetreden worden. Via het neusslijmvlies is een van de 3 snelste absortiemethoden. Vandaar dus. :wink:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Maus » za okt 24, 2015 6:08 pm

davy jones schreef:Het is een vd weinige benzooï die in water oplosbaar is.
Vandaar dat het als neusspray verkrijgbaar is. Das handig want bij een epileptische toeval moet er zo snel mogelijk opgetreden worden. Via het neusslijmvlies is een van de 3 snelste absortiemethoden. Vandaar dus. :wink:

Klopt, naast rectaal :shock: (Daar hebben ze weer Diazepam rectioles voor).

Davy, heb je dit spul wel eens in da neus gebruikt?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor davy jones » za okt 24, 2015 6:48 pm

Nee Maurits. Als ik een halve tablet van deze hieronder neem moet ik me haasten om op tijd bij mijn bed te kom3n. Ongeaxht of er coca of speed door me bloedvaten jaagt.

20151024_184233.jpg
20151024_184233.jpg (124.73 KiB) 1698 keer bekeken


Ben niet zo vd neussprays. Behalve een extract van dat vrouwenvocht daar beneden. Dat lijkt me wek wat. WEt pussy smell in da nose.
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Midazolam neusspray

Berichtdoor Maus » za okt 24, 2015 9:48 pm

davy jones schreef:Nee Maurits. Als ik een halve tablet van deze hieronder neem moet ik me haasten om op tijd bij mijn bed te kom3n. Ongeaxht of er coca of speed door me bloedvaten jaagt.

20151024_184233.jpg


Ben niet zo vd neussprays. Behalve een extract van dat vrouwenvocht daar beneden. Dat lijkt me wek wat. WEt pussy smell in da nose.

:hulde: :grin:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner