In de bijsluiter van Temazepam staat dat het een tevens eens angst werende werking heeft.
Heb ze wel eens een tijdje tijdens het ontbijt geslikt om de scherpe randjes van de koffie af te halen.
Vind het persoonlijk heerlijk spul.Word er licht euforisch van. Zeker in combinatie met alcohol en coca maar dat laatste heeft geen betrekking op je vraag.
Als ik een nacht goed geslapen had, merkte ik niks van sufheid de rest van de dag.
Verder heb ik grote hoeveelheden clonazepam tot mijn beschikking gehad en dit veelvuldig geslikt.
Merkte eigenlijk totaal niet dat ik een benzo achter de kiezen had. Bleef lekker energiek van dat spul. Nou ja. soms dook ik wel eens een terras met iemand op en dan voelde ik hem wel zitten na een paar wodka's of bieries. Dat spul schijnt stevig angstremmend te zijn maar ik slikte het gewoon omdat het kon.
Oxazepam is ook een krachtige angstremmer die je in lichte dosering (10 mg) niet in een zombie verandert.
Mijn voorkeur zou echter naar diazepam uitgaan. Die heb je ook in een variant van 5 mg. Omdat mijn psychiater niet uitsloot dat ik ook PTSS of een niet verwerkte traumatische ervaring onder de leden zou kunnen hebben, schreef hij die voor aan mij indien ik onrustig of gespannen zou worden. Krijg er zelf gewoon een chill ontspannen gevoel van en kan er gewoon op functioneren. Moeheid manifesteert zich totaal niet bij mij op Valium. Samen met Frog heb ik een uurtje of 6,7 over de Veluwe gewandeld op 30 mg diazepam en 3 Desperrado's.
Mensen reageren echter vaak verschillend op diverse soorten benzodiapiden. Beschouw dit dus maar meer als op persoonlijke ervaring gefundeerde suggesties dan een advies met universele waarde.
Wij willen onze blauwe luchten terug.