Everio schreef:
Hoe doet coke het met een benzo of codeine? Daar heb ik ook nog wel wat van liggen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Everio schreef:
Alles wat ik heb, kan ik weken, maanden hebben liggen zonder iets van hoeven te pakken.
Amvitamientje schreef:Dat heeft bijna iedere verslaafde gezegd soort van.
Everio schreef:Amvitamientje schreef:Dat heeft bijna iedere verslaafde gezegd soort van.
Ik snap niet waarom je dit zegt en of je hiermee op mij doelt. Maar in dat geval, je kent me niet dus ik ga er verder niet op in. Ik kan toch niks zeggen om te overtuigen en dat wil ik niet eens. Eerder lachwekkend dit.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Everio schreef:Amvitamientje schreef:Dat heeft bijna iedere verslaafde gezegd soort van.
Ik snap niet waarom je dit zegt en of je hiermee op mij doelt. Maar in dat geval, je kent me niet dus ik ga er verder niet op in. Ik kan toch niks zeggen om te overtuigen en dat wil ik niet eens. Eerder lachwekkend dit.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Druks schreef:En iedere niet-verslaafde heeft het ook gezegd. Nietszeggend dus.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten