Hallo ik heb een (1) eenvoudige vraag.
Maar eerst dit,dit is hier een forum waar vooral veel informatie wordt rondgegaan.
Alle ,de site geeft het toch alleen al aan,DF.info,dus hoop ik hoor de nodige informatie te krijgen,en te vinden uiteraard.?
Ik ga het kort houden,ik zie psychiater wekelijks,en we (ik eigenlijk),had het over dormicum.
Ik vernoemde en had het erover met mijn psychiater,hij geeft hem daar dan is meer over geïnformeerd,het stamt af van de benzodiazepines wist hij mij te zeggen.
Dat was eigenlijk een opluchting.
Terwijl ik dacht dat dormicum een medicijn was met een opiaat.
Dat bleek niet zo te zijn,dus daar had ik het al mis.
Nu,wou hij mij dormicum voorschrijven,maar hij had dan navraag gedaan en wat research.
En hij wist me te zeggen,dat het verkrijgbaar is,maar het bleek enkel en was alleen maar in IV(insuline) te verkrijgen,en dus dat was al geen optie.
Hebben of weten jullie niets anders dat ik kan voorstellen? Ik kan het dan aan mijn behandeld arts of aan mijn psychiater altijd voorleggen.
Denk dan eerder aan psychiater,hij kent me als de beste,en hij volgt me beter op vind ikzelf.
Ik kan het hem vragen en kijken hoe hij reageert?
Ik vroeg achter dormicum en weet,alle(van horen zeggen),dat het hevig en best wel zwaar spul zou zijn of zo is.
Maar mijn psychiater wou het me voorschrijven,maar aangezien enkel en alleen @ insuline te verkrijgen is,neen. Gaat niet,dus ben ik op zoek naar iets anders.
Maar ik heb dan ook een zwaar slaapprobleem,en dan vooral een inslaap probleem.
Het is al voorgevallen soms,dat ik pas in slaap geraak en kan en val en geraak ik in slaap als de mensen gaan werken. Of slaap ik ganse nacht niets,maar niets,en ik slaap overdag ook niets hé! En zo is dat al jaren aan de gang,en ik heb al zoveel medicatie geprobeerd,dat mijn arts + psychiater,en zelf ik,het ook niet meer om den duur.
Moet eerlijk zeggen,het was een teleurstelling,vooral toen ik te horen kreeg dan,dat alleen in insuline (IV) te verkrijgen is,en hij me dat niet wil en kan voorschrijven. ( kan hem verstaan hoor).
En ik was er zo van overtuigd,dat dat me wel denk ik zou kunnen doen slapen,niet voor lang.
Want heb gelezen dat het ook soms word gegeven als en voor te gaan slapen,en het is en zou van kortwerkende duur zijn.
Geeft iemand andere ideeën die denken mij kunnen helpen,en dan vooral bij het inslapen.
Commentaar,reacties bedoel ik zijn welkom,hoe meer hoe liever.
Dus geen dormicum,andere suggesties?
Groeten Ganja-man